تو عمیق تر دستورالعمل های متا تبلیغات را می توان در مرکز شفافیت. را استانداردهای جامعه به عنوان پایه ای برای سیاست های تبلیغاتی عمل می کند. تبلیغ کنندگان برای واجد شرایط بودن برای اجرای تبلیغات باید هر دو را رعایت کنند.
چه چیزی در حال تغییر است. هیچ چی. متا به صراحت اعلام کرده است که آنها محدوده سیاست ها را تغییر نمی دهند و هیچ سیاست جدیدی را اعلام نمی کنند.
ما هیچ تغییری در محدوده این خطمشیها یا نحوه اجرای آنها ایجاد نمیکنیم، و همچنین هیچ خطمشی جدیدی را اعلام نمیکنیم. در عوض، هدف ما از این بهروزرسانی این است که دسترسی افراد و کسبوکارها را آسانتر کنیم و خطمشیهای ما را درک کنند.
بهروزرسانیهای زبان و ادغام متا گفت که در برخی موارد آنها در حال به روز رسانی زبان برای سیاست ها هستند در حالی که در موارد دیگر آنها را ساده یا یکپارچه کرده اند. به عنوان مثال، خط مشی محصولات و خدمات مالی ممنوعه اکنون چندین خط مشی قبلاً جداگانه اما مرتبط را در بر می گیرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگان باید به تمام استانداردها و دستورالعمل های تبلیغات متا پایبند باشند. عدم انجام این کار می تواند منجر به مسدود شدن حساب یا نمایه تبلیغاتی شما شود. اگر مطمئن نیستید که آیا تبلیغ، کپی یا صفحه فرود خاصی با معیارها مطابقت دارد، قبل از راه اندازی کمپین های خود، خط مشی ها را به طور کامل بررسی کنید.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.