برای کمک به بهینهسازی کامل کمپینهای جستجوی خود، کلمات کلیدی تطابق گسترده را با پیشنهاد قیمت هوشمند و تبلیغات جستجوی پاسخگو ترکیب کنید. این به شما کمک می کند تا قفل منابع افزایشی تبدیل و بازگشت سرمایه را باز کنید. سپس، با استفاده از کمپینهای Performance Max فراتر از جستجو بروید تا تبدیلها را در طیف کاملی از کانالهای تبلیغاتی و موجودی Google افزایش دهید.
4. ارزیابی و گسترش آنچه کار می کند
برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، با تعریف ارزش تبدیل های مختلف بر اساس ارزش واقعی آنها برای کسب و کارتان شروع کنید. تعیین اهداف مناسب به شما کمک میکند تا Google Ads را برای ارائه پیشنهادهای مناسب راهنمایی کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از بودجه کمپین خود ببرید.
درباره نویسنده