معیارهای موفقیت خود را مرتباً بررسی کنید تا مهم ترین تبدیل ها را شناسایی کرده و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید.
2. پایه اندازه گیری را بگذارید که عملکرد بهتری را ممکن می کند
چرا ما اهمیت می دهیم. اگرچه نکات خوبی در اینجا وجود دارد، اما مطمئن شوید که بهترین تصمیم ممکن را برای کسب و کار خود می گیرید. همیشه توصیهها را بدون مرور به صورت خودکار اعمال نکنید و در صورت لزوم از مناقصه گسترده و هوشمند استفاده کنید.
برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، با تعریف ارزش تبدیل های مختلف بر اساس ارزش واقعی آنها برای کسب و کارتان شروع کنید. تعیین اهداف مناسب به شما کمک میکند تا Google Ads را برای ارائه پیشنهادهای مناسب راهنمایی کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از بودجه کمپین خود ببرید.
امتیاز بهینهسازی و توصیههای خود را تماشا کنید تا راههای بهبود عملکرد را شناسایی کنید و بهطور خودکار توصیههایی را که بیشترین اهمیت را برای نتیجه شما دارند اعمال کنید. در نهایت، صفحه Insights را مرتباً بررسی کنید تا عملکرد و گرایشهای مصرفکننده را که منحصراً برای کسبوکار شما سفارشیسازی شدهاند، کشف کنید.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.