فروشگاه TikTok ویژگی جستجوی بصری را آزمایش می کند

فروشگاه TikTok چیست؟ فروشگاه TikTok که در ماه آوریل به صورت بتا راه اندازی شد، یک راه حل تجارت الکترونیک است که برای افزایش فروش و رشد برند طراحی شده است. این به کاربران اجازه می دهد تا محصولات را از سازندگان و مارک های مورد علاقه خود در یک تجربه واحد و بدون مشکل کشف و خریداری کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. TikTok اخیراً با هدف تولید 20 میلیارد دلار فروش بیشتر به سمت تجارت الکترونیک حرکت کرده است. در حالی که این ویژگی امیدوارکننده به نظر می رسد، باید دید که آیا ثابت می کند که بازگشت سرمایه کافی برای برندهای تجارت الکترونیک دارد یا خیر.

جدید در زمین موتورهای جستجو

امتحان. محدود است و فقط در بازارهای غیر ایالات متحده در حال آزمایش است.

TikTok در حال آزمایش جستجوی بصری در فروشگاه، راه حل تجارت الکترونیک خود است. کاربران می توانند برای یافتن و خرید محصولات مشابه عکس بگیرند یا تصویری آپلود کنند.

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/tiktok-shop-visual-search-428235چگونه کار می کند. کاربر روی نماد دوربین در نوار جستجو کلیک می کند. در دوربین، TikTok به کاربران دستور می‌دهد: «برای یافتن محصولات مشابه، عکس بگیرید یا تصویری آپلود کنید».

درباره نویسنده

دنی گودوین

ولی. فروشگاه TikTok “بدتر از سایر کانال های TikTok و جاهای دیگر” عمل می کند. AdWeek گزارش شده است. اینستاگرام وارد تجارت الکترونیک شد اما در نهایت ویژگی های خرید خود را در سال گذشته کاهش داد. ارزش تماشای آن را دارد تا ببینیم آیا TikTok به این موضوع پی می‌برد یا سرنوشت مشابهی را دنبال می‌کند.