درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/meta-updates-to-enhance-facebook-video-experience-429549
چرا ما اهمیت می دهیم. فیسبوک به فروشگاهی یکجا تبدیل شده است که در آن مردم میتوانند از بهترین ریلهای اینستاگرام و فیسبوک لذت ببرند. این خبر بسیار خوبی برای بازاریابان است که کمپین های خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنند زیرا اکنون به مخاطبان فیس بوک دسترسی دارند، حتی اگر پروفایل فعالی نداشته باشند، و بنابراین دسترسی بالقوه آنها بیشتر از همیشه است. علاوه بر این، طراحی مجدد ساده شده به این معنی است که کاربران فیس بوک کشف محتوای جدید را آسان تر از همیشه خواهند یافت و فرصت دیگری برای برندها فراهم می کند تا به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
کشف و تجربه کاربر بهبود یافته است. فیس بوک همچنین با طراحی مجدد ویدیوی Explore، کشف ویدیوهای مربوط به موضوعات و گرایش های محبوب را برای کاربرانش آسان تر از همیشه می کند. این پلتفرم با ارائه محتوایی کار میکند که فکر میکند کاربر از آن لذت میبرد و با استفاده از ترکیبی از سرپرستی انسانی و یادگیری ماشینی جالب خواهد بود.