قدرت تبلیغات برنامه ای
انتشار: اسفند 26، 1401
بروزرسانی: 25 تیر 1404

قدرت تبلیغات برنامه ای

درباره نویسنده

سینتیا رامسران
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



منبع: https://searchengineland.com/the-power-of-programmatic-advertising-394446

در حال حاضر با وجود عدم اطمینان زیاد، یک چیز ثابت مانده است: کمپین های برنامه ای کار می کنند. برنامه نویسی برای اینترنت باز ساخته شده است و یک تجربه متقابل بدون درز را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. هدف گذاری بی نظیر، معماری قابل تنظیم و بهینه سازی های پیشرفته، برنامه نویسی را به گزینه ای تبدیل می کند که می توانید به آن اعتماد کنید.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


Shutterstock 1952197615 800x450

ثبت نام امروز برای "قدرت تبلیغات برنامه ای: با این تاکتیک قابل اعتماد مرتبط بمانید." ارائه شده توسط Adtaxi.


جدید در زمین موتورهای جستجو