لینکدین به تازگی سه ویژگی جدید را برای برندها برای تبلیغ محصولات، نظارت بر روندها و انجام کارهای بیشتر با خبرنامه ها اعلام کرده است. بیا داخل بپریم
درباره نویسنده

اگر عضوی برای نمایه شما جستجو کند، باید بتواند به راحتی خبرنامه شما را پیدا کرده و در آن مشترک شود. لینکدین همچنین پیشنهاد می کند بهترین شیوه های سئو را با بهینه سازی عناوین، توضیحات و برچسب های مقاله تان ترکیب کنید. لینکدین همچنین به طور خودکار به دنبال کنندگان جدید شما یک اعلان برای اشتراک ارسال می کند.
چرا ما اهمیت می دهیم. برندهای B2B و تبلیغ کنندگانی که صفحات را در لینکدین مدیریت می کنند، باید این ابزارهای جدید را آزمایش کرده و از آن استفاده کنند تا بیشترین استفاده را از پروفایل خود ببرند. از آنجایی که بسیاری از برندها ممکن است در استراتژی های اجتماعی خود تجدید نظر کنند، شرکت ها باید ویژگی های جدید پلتفرم را برای به دست آوردن داده های شخص اول با ثبت نام در خبرنامه، و همچنین گزینه های جدید تجارت الکترونیک و معیارهای رقبا بهینه کنند.
منبع: https://searchengineland.com/linkedin-just-released-3-new-features-for-pages-389867
جدید در زمین موتورهای جستجو