بعدش چی ماه آینده، نتفلیکس شروع به انتشار ردیف تبلیغات پولی خود با فناوری و فروش تحت پشتیبانی مایکروسافت می کند.
رده تبلیغاتی جدید نتفلیکس، به علاوه کسب اکتیویژن بلیزارد می تواند جان تازه ای به پلت فرم جستجو بدمد.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-fy23-q1-linkedin-up-17-search-and-news-revenue-up-11-389075
فراتر از انتظارات تحلیلگران، درآمد لینکدین 17 درصد و درآمد تبلیغات جستجو و اخبار 16 درصد رشد کرد. رشد لینکدین به لطف قدرت در بخش راه حل های استعداد کسب و کار است. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت میگوید اکنون بیش از 150 میلیون اشتراک در خبرنامههای لینکدین وجود دارد.