ماسک یک هفته به مهندسان فرصت داد تا هدف گذاری تبلیغات توییتر را مانند گوگل کار کنند

علاوه بر این، هرگونه تغییر در پلتفرم تبلیغاتی توییتر می‌تواند پیامدهای گسترده‌تری برای صنعت تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان یک کل داشته باشد و به طور بالقوه منجر به تغییر در بهترین شیوه‌های تبلیغات در چندین پلتفرم شود. عدم قطعیت و تغییرات می تواند باعث شود تعداد کمی از تبلیغ کنندگان که هنوز در توییتر هستند، پلتفرم را ترک کنند.




منبع: https://searchengineland.com/musk-gave-engineers-one-week-to-make-twitters-ad-targeting-work-like-google-393457

این ارتباط زمینه ای را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 17 فوریه 2023

برای شکست تنظیم کنید. مارسین کادلوچکا پس از پایان اخیر از سمت خود به عنوان مدیر مهندسی برای کسب درآمد در توییتر، در توییتی در روز شنبه پیشنهاد کرد که ضرب الاجل یک هفته ای تعیین شده توسط ایلان ماسک غیرعملی است و اظهار داشت که او معتقد است 2 تا 3 ماه طول می کشد تا توییتر این کار را انجام دهد. واقعاً قابلیت های تبلیغاتی خود را افزایش دهد. منابع من تأیید کرده‌اند که ماسک این جدول زمانی را درست قبل از اخراج کادولوچکا و همچنین سایر کارمندان در بخش تبلیغات، مصرف‌کننده و فروش در جمعه گذشته تنظیم کرد.

ماسک از زمانی که شرکت را تصاحب کرد، سعی در بهبود تبلیغات توییتر داشت. در حالی که مشخص نیست که آیا تغییر سیستم هدف‌یابی تبلیغات توییتر برای اولویت‌بندی کلمات کلیدی، مشابه تبلیغات گوگل، منجر به تبلیغات با کیفیت بهتری می‌شود یا خیر، کارشناسان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده‌اند و اشکالات احتمالی را شناسایی کرده‌اند.