ماسک یک هفته به مهندسان فرصت داد تا هدف گذاری تبلیغات توییتر را مانند گوگل کار کنند

متاسفم که تبلیغات بی ربط و مزاحم زیادی را در توییتر به شما نشان می دهم!

موفق باشید با آن. این تفاوت اساسی بین جستجو و شبکه های اجتماعی است. شما چیزهایی را که به دنبال آن هستید جستجو می کنید، که کلمات کلیدی را برای گوگل بسیار موثر می کند. شما در مورد چیزهایی که به آنها علاقه دارید پست می گذارید. افکار و دعا برای تبلیغ کنندگانی که کلمات کلیدی را می خرند… https://t.co/2eGCr3xgKH

– تام مورتون 🇺🇦 (@tommorton) 19 فوریه 2023

علیرغم اعلام پایان اخراج کارکنان در جلسه ای که در 21 نوامبر برگزار شد، ایلان ماسک به اخراج کارمندان توییتر ادامه داد، حتی پس از اینکه در عرض چند هفته تقریباً دو سوم از نیروی کار را اخراج کرد.

ما اقدامات اصلاحی (بدیهی) مرتبط کردن تبلیغات را با کلمات کلیدی و موضوعات در توییت‌ها انجام می‌دهیم، مانند کاری که گوگل با جستجو انجام می‌دهد.

برای شکست تنظیم کنید. مارسین کادلوچکا پس از پایان اخیر از سمت خود به عنوان مدیر مهندسی برای کسب درآمد در توییتر، در توییتی در روز شنبه پیشنهاد کرد که ضرب الاجل یک هفته ای تعیین شده توسط ایلان ماسک غیرعملی است و اظهار داشت که او معتقد است 2 تا 3 ماه طول می کشد تا توییتر این کار را انجام دهد. واقعاً قابلیت های تبلیغاتی خود را افزایش دهد. منابع من تأیید کرده‌اند که ماسک این جدول زمانی را درست قبل از اخراج کادولوچکا و همچنین سایر کارمندان در بخش تبلیغات، مصرف‌کننده و فروش در جمعه گذشته تنظیم کرد.

چه اتفاقی می افتد. ماسک قصد دارد سیستم هدف‌یابی تبلیغات توییتر را به‌گونه‌ای اصلاح کند که شبیه تبلیغات جستجوی گوگل باشد، که عمدتاً بر روی کلمات کلیدی جستجو شده به جای فعالیت یا داده‌های نمایه کاربر تمرکز دارد. اگرچه این رویکرد برای موتورهای جستجو، جایی که کاربران به دنبال اطلاعات خاص هستند، موفقیت آمیز بوده است، اما هنوز برای مشاغل رسانه های اجتماعی مؤثر واقع نشده است.

علاوه بر این، هرگونه تغییر در پلتفرم تبلیغاتی توییتر می‌تواند پیامدهای گسترده‌تری برای صنعت تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان یک کل داشته باشد و به طور بالقوه منجر به تغییر در بهترین شیوه‌های تبلیغات در چندین پلتفرم شود. عدم قطعیت و تغییرات می تواند باعث شود تعداد کمی از تبلیغ کنندگان که هنوز در توییتر هستند، پلتفرم را ترک کنند.




منبع: https://searchengineland.com/musk-gave-engineers-one-week-to-make-twitters-ad-targeting-work-like-google-393457

ماسک از زمانی که شرکت را تصاحب کرد، سعی در بهبود تبلیغات توییتر داشت. در حالی که مشخص نیست که آیا تغییر سیستم هدف‌یابی تبلیغات توییتر برای اولویت‌بندی کلمات کلیدی، مشابه تبلیغات گوگل، منجر به تبلیغات با کیفیت بهتری می‌شود یا خیر، کارشناسان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده‌اند و اشکالات احتمالی را شناسایی کرده‌اند.