مایکروسافت از اول آگوست فقط تبلیغات تبلیغ‌کنندگان تأیید شده را نشان می‌دهد

درباره نویسنده

دنی گودوین

کمک تایید هویت می توانید اسناد رسمی کمک را بخوانید اینجا.


این شرکت اعلام کرد که تبلیغات مایکروسافت از اول اوت فقط تبلیغات تبلیغاتی تایید شده را نشان می دهد.

آنچه کاربران خواهند دید. همه تبلیغات نشان خواهند داد:

  • نام و مکان تبلیغ کننده
  • کسب و کار یا فردی که برای آگهی پرداخت می کند.
  • اطلاعاتی در مورد اینکه چرا آنها یک تبلیغ را می بینند (به عنوان مثال، پارامترهای هدف).

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر الزامات راستی‌آزمایی Microsoft Ads را تکمیل نکرده‌اید، باید قبل از 1 آگوست این کار را انجام دهید تا از هرگونه وقفه در تحویل آگهی جلوگیری کنید.

کتابخانه تبلیغات جدید. تبلیغات مایکروسافت نیز اعلام کرد یک کتابخانه تبلیغاتی جدید راه اندازی می کند:

  • «همه کاربران می‌توانند آگهی‌های نشان‌داده‌شده در Bing را که هر گونه برداشتی در اتحادیه اروپا دارند، مشاهده کنند. کاربران می توانند تبلیغات را در کتابخانه آگهی از طریق نام تبلیغ کننده یا کلمات موجود در آگهی تبلیغاتی جستجو کنند. جزئیات آگهی‌دهنده در کتابخانه آگهی نمایش داده می‌شود.»
جدول زمانی. برنامه تأیید هویت تبلیغ‌کننده مایکروسافت در ژوئن 2022 اعلام شد. تاریخ‌های کلیدی آینده که باید بدانید:

  • 1 جولای: قبل از اینکه مایکروسافت هر گونه تبلیغاتی را ارائه کند، باید تبلیغ‌کنندگان جدید تأیید شوند.
  • 15 جولای: اگر حساب شما تأیید نشده است و ایمیلی درباره تأیید حساب از مایکروسافت دریافت نکرده‌اید، با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرید.
  • 1 اوت: تبلیغات مایکروسافت فقط تبلیغات تبلیغاتی تأیید شده را ارائه می دهد.

در اینجا به نظر می رسد:

تصویر 6

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-advertising-show-ads-only-from-verified-advertisers-427936