مایکروسافت بینگ نگاهی به راهاندازی ویژگیهای جدید جستجو و چت هوش مصنوعی Bing منتشر کرد، که هم خوب و هم بد این تجربه جستجوی جدید را در یک پست وبلاگی به نام ثبت کرد. Bing & Edge جدید – یادگیری از هفته اول ما.
چرا ما اهمیت می دهیم. باز هم، مشاهده این شکل از جستجو در زمان واقعی بسیار جذاب بوده است. به عنوان بازاریاب، باید دنبال کنید که کاربران و مصرفکنندگان به کجا میروند تا اطلاعاتی را که ممکن است بتوانید به آنها پاسخ دهید، بیابید. یاد بگیرید که به سرعت وفق دهید تا ببینید پیوندهای شما در این تجربیات جستجوی جدید کجا نشان داده می شوند و ببینید چگونه می توانید از این رابط ها برای به دست آوردن ترافیک استفاده کنید. ممکن است خیلی زود باشد، اما دنبال کردن فضا نه تنها آموزشی و مفید است، بلکه در این برهه از زمان سرگرم کننده است.