فرمتهای تبلیغاتی جدید بسیار شبیه پینترست هستند، اما برندها میتوانند افزایش نرخ کلیک و تعامل را از قالبهای جدید ببینند. با این حال، رقابت برای فرمت های جدید گران خواهد بود.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-has-just-introduced-multimedia-ads-387879
تجربیات الهام گرفته از اینفوگرافیک

چه شکلی هستند. قالبهای تبلیغاتی جدید، کلاژهایی از ویدئوها و تصاویر هستند که در بالای نتایج جستجو نشان داده شدهاند. در سمت راست، نتیجه جستجو گسترش یافته و به یک پنجره بزرگتر باز می شود، بنابراین کاربر هرگز نیازی به کلیک کردن بر روی صفحه ندارد.
پذیرندگان اولیه تبلیغات چند رسانه ای مایکروسافت تبلیغات چند رسانه ای را قبل از انتشار رسمی روی چند برند آزمایش کرد. با این تست ها، برندها توانستند ببینند
- نگاه کن یک شرکت طراحی لوگو و برندسازی با تبلیغات متنی و جستجو، ROI 200 درصد بالاتری نسبت به بازده داشت
- ADT. این شرکت امنیتی 9.5 برابر ROAS بالاتر، کاهش CPC و نتایج بهبود یافته در جستجوی پولی و تبلیغات چندرسانه ای برای عبارات جستجوی خود مشاهده کرد.
- Vodafone Ziggo. شرکت مخابراتی شاهد 45 درصد بازدیدهای ارائه شده بیشتر، کاهش 9 درصدی CPC و افزایش 85 درصدی در تبدیل ها بود.
مایکروسافت به تازگی فرمت های تبلیغاتی جدیدی را برای نمایش در بالای نتایج جستجو در Bing Search، Windows 11 و Microsoft Start اعلام کرده است. فرمتهای ویدیویی و تصویری جدید «الهامگرفته از اینفوگرافیک» هستند که برای «نوآوری و اختلال در جستجوی وب» طراحی شدهاند.
نتایج جستجوی تعاملی

بهترین روش ها برای تبلیغ کنندگان مایکروسافت برخی از بهترین شیوه ها و دستورالعمل های کلی را برای کسانی که به استفاده از فرمت های جدید فکر می کنند پیشنهاد می کند.
- فرمت تبلیغات واکنشگرا از یادگیری ماشینی مایکروسافت برای ترکیب تصاویر، سرفصل ها و توضیحات برای ایجاد تبلیغات بصری مرتبط استفاده می کند.
- برای اطمینان از برجسته بودن تبلیغ شما، در هر صفحه فقط یک تبلیغ چندرسانه ای وجود خواهد داشت. (این همچنین می تواند به معنای هزینه های بسیار بالاتر باشد.)
- اهرم تبلیغات ابزارهای سازنده که در پلتفرم تبلیغات موجود هستند. این ابزار به شما امکان می دهد تصاویر را از وب سایت خود استخراج کنید، تصاویر را ویرایش کنید، برش دهید و رنگ ها و فیلترها را اضافه کنید.
- استفاده کنید API انبوه و ابزار ویرایشگر برای ایجاد یا اصلاح تبلیغات چند رسانه ای به صورت انبوه
- قالبهای تبلیغاتی جدید بلافاصله در جایی که جستجوی Bing در دسترس است در دسترس هستند. به زودی، مایکروسافت به سطوح و تجربیات جدید مانند DSA و خرده فروشی گسترش خواهد یافت
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. چه در حال حاضر در مایکروسافت تبلیغ می کنید یا نه، تبلیغات چندرسانه ای ارزش امتحان کردن را دارد. برندها می توانند با ایجاد تجربیات جذاب تر و جذاب تر در پلتفرمی که کمتر از آن استفاده می شود، متمایز شوند. کسانی که به دنبال راههای جدیدی برای گسترش دسترسی خود هستند یا استراتژی ارزانتری را انتخاب میکنند، ممکن است با مایکروسافت به موفقیت دست یابند.
اطلاعیه را بخوانید. می توانید اطلاعیه کامل مایکروسافت را بخوانید و همچنین مطالعات موردی آنها را بررسی کنید اینجا.
اخبار و موضوعات مورد علاقه
