دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-has-just-introduced-multimedia-ads-387879
اخبار و موضوعات مورد علاقه
نتایج جستجوی تعاملی
بهترین روش ها برای تبلیغ کنندگان مایکروسافت برخی از بهترین شیوه ها و دستورالعمل های کلی را برای کسانی که به استفاده از فرمت های جدید فکر می کنند پیشنهاد می کند.
اطلاعیه را بخوانید. می توانید اطلاعیه کامل مایکروسافت را بخوانید و همچنین مطالعات موردی آنها را بررسی کنید اینجا.
چه شکلی هستند. قالبهای تبلیغاتی جدید، کلاژهایی از ویدئوها و تصاویر هستند که در بالای نتایج جستجو نشان داده شدهاند. در سمت راست، نتیجه جستجو گسترش یافته و به یک پنجره بزرگتر باز می شود، بنابراین کاربر هرگز نیازی به کلیک کردن بر روی صفحه ندارد.
چرا ما اهمیت می دهیم. چه در حال حاضر در مایکروسافت تبلیغ می کنید یا نه، تبلیغات چندرسانه ای ارزش امتحان کردن را دارد. برندها می توانند با ایجاد تجربیات جذاب تر و جذاب تر در پلتفرمی که کمتر از آن استفاده می شود، متمایز شوند. کسانی که به دنبال راههای جدیدی برای گسترش دسترسی خود هستند یا استراتژی ارزانتری را انتخاب میکنند، ممکن است با مایکروسافت به موفقیت دست یابند.
پذیرندگان اولیه تبلیغات چند رسانه ای مایکروسافت تبلیغات چند رسانه ای را قبل از انتشار رسمی روی چند برند آزمایش کرد. با این تست ها، برندها توانستند ببینند
جدید در زمین موتورهای جستجو