مایکروسافت تبلیغات هوش مصنوعی را در بینگ پیشنهاد می کند

بینگ جدید موتور جستجوی بینگ بازطراحی شده مایکروسافت، که فهرست انتظاری متشکل از میلیون‌ها نفر را دارد که به دنبال دسترسی هستند، چشم‌انداز بسیار سودآوری را برای این شرکت ارائه می‌کند. در یک کنفرانس مطبوعاتی و سرمایه گذار که هفته گذشته برگزار شد، مایکروسافت اعلام کرد که هر درصد از سهم بازاری که در بازار تبلیغات جستجو به دست می آورد، پتانسیل ایجاد 2 میلیارد دلار بیشتر درآمد تبلیغاتی را دارد.

برنامه‌های مایکروسافت برای تصاحب سهم بازار بیشتر در بازار تبلیغات جستجو نیز می‌تواند به معنای افزایش رقابت برای گوگل باشد و به تبلیغ‌کنندگان راه دیگری برای کاوش در کمپین‌های تبلیغاتی خود بدهد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-proposes-ai-ads-in-bing-393301پاسخ‌های انسانی‌تر ربات چت بینگ می‌تواند پایگاه کاربر بزرگ‌تری را جذب کند و در نتیجه تبلیغات نمایش داده شده در ربات چت را افزایش دهد. علاوه بر این، ادغام تبلیغات جستجوی مرسوم در پاسخ‌های ایجاد شده توسط ربات چت می‌تواند فرصتی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم کند تا به مخاطبان گسترده‌تری دست یابند و همچنین تبلیغات آن‌ها را برجسته‌تر در صفحه نمایش دهند.

به گفته یکی از مدیران تبلیغات ناشناس که در جلسه حضور داشت، طی یک جلسه خصوصی اخیر با یک آژانس تبلیغاتی پیشرو، مایکروسافت نسخه نمایشی از Bing به روز شده را ارائه کرد و قصد خود را برای اجازه دادن لینک های پولی در پاسخ های نتایج جستجو نشان داد.

کاربرانی که تجربه جدید بینگ را امتحان کرده اند می گویند که این تجربه برق آسا سریع و بهتر از حد انتظار است. اما برخی نیز واکنش‌های نامنظم، گاز سوز و تا حدی احساسی از سیدنی (هوش مصنوعی ChatGPT) را تجربه می‌کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برنامه‌های مایکروسافت برای کسب درآمد از موتور جستجوی جدید Bing و ربات چت، این پتانسیل را دارد که مخاطبان هدف خود را گسترش دهد و تبلیغات برجسته‌تری را برای آنها در صفحه قرار دهد.

برنامه های بزرگ برای آینده. مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که پاسخ‌های انسانی‌تر چت ربات هوش مصنوعی بینگ، پایگاه کاربر بزرگ‌تری را برای ویژگی جستجوی آن جذب کند و در نتیجه تعداد تبلیغ‌کنندگان را افزایش دهد. علاوه بر این، تبلیغات گنجانده شده در ربات چت بینگ ممکن است در مقایسه با تبلیغات جستجوی معمولی حضور بیشتری در صفحه داشته باشند.

به گفته یکی از مدیران تبلیغاتی که در جلسه حضور داشت، مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش تبلیغات در نسخه اولیه چت بات بینگ است که برای تعداد محدودی از کاربران قابل دسترسی است. رویترز نیز گزارش داده است که در این هفته چنین تبلیغاتی را مشاهده کرده است.

آنچه مایکروسافت می گوید. هیچ چی. مایکروسافت از اظهار نظر در مورد جزئیات برنامه های خود خودداری کرد.

مایکروسافت اعلام کرد که تبلیغات جستجوی متعارف – نوعی تبلیغات که در آن شرکت‌ها برای نمایش وب‌سایت‌ها یا محصولاتشان در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان پول پرداخت می‌کنند – و آنها را در پاسخ‌های تولید شده توسط ربات چت بینگ ادغام می‌کند.