مایکروسافت در مورد آینده تبلیغات و هوش مصنوعی محاوره ای

مایکروسافت یک API چت معرفی کرده است که قرار است در اختیار ناشران خبری قرار گیرد که می خواهند فناوری چت بات را در وب سایت خود پیاده کنند.

در اینجا خلاصه ای از مصاحبه اصلی SMX Advanced را مشاهده می کنید.

رسیدگی به مسائل جستجوی سنتی

مایکروسافت در حال بررسی روش های مختلف برای پیاده سازی هوش مصنوعی مکالمه در پلت فرم تبلیغاتی مایکروسافت است. کیا سینزبری-کارترمعاون تبلیغاتی شرکت مایکروسافت، دیروز در SMX Advanced به گرگ فین گفت.

کاوش عمیق تر: چشم انداز مایکروسافت برای یک اکوسیستم محتوای موفق در دنیای هوش مصنوعی مولد

بینگ چت کامل نیست – اما مایکروسافت “خیلی سریع” یاد می گیرد

اگرچه در حال حاضر تمرکز روی هوش مصنوعی محاوره ای است، Sainsbury-Carter گفت این پایان جستجوی سنتی نیست:

  • “جستجوی سنتی از بین نمی رود و دلایل خوبی برای ادامه استفاده از آن وجود دارد. به همین دلیل است که ما بر ارائه تجربیات بصری و غوطه ورتر و همچنین تجربه تبلیغات عمودی جدید که در هیچ پلتفرم دیگری نمی توانید پیدا کنید تمرکز می کنیم. “

کیفیت تبلیغات بر کمیت

در حالی که ممکن است روزهای اولیه باشد، مایکروسافت تأیید کرده است که از زمان راه‌اندازی آن تاکنون بیش از نیم میلیارد مکالمه بینگ چت وجود داشته است و بیش از 70 درصد از پاسخ‌هایی که ارائه می‌دهد استقبال می‌کنند.

او اشاره کرد که بینگ چت با مشارکت کارشناسان هوش مصنوعی طراحی شده است و مطابق با مایکروسافت است. اصول هوش مصنوعی مسئول.

  • Sainsbury-Carter گفت: “ما مطمئن شدیم که از تخصص مایکروسافت استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که چرخ را با این کار دوباره اختراع نمی کنیم. و ما همچنان به آموختن درس هایی از تجربیات دنیای واقعی و آزمایش های دنیای واقعی ادامه می دهیم.”

علاوه بر این، مردم بیش از 200 میلیون عکس با ایجاد تصویر بینگ ایجاد کرده اند.

Sainsbury-Carter اذعان کرد که نگرانی های ایمنی و حفظ حریم خصوصی یک نقطه بحث بزرگ برای بازاریابان جستجو بوده است. او تاکید کرد که پرداختن به این مسائل در اولویت مایکروسافت بوده است.

هوش مصنوعی مکالمه ای باعث می شود افراد پرس و جوهایی را 3 برابر طولی که به طور متوسط ​​در جستجوی سنتی دیده می شود اجرا کنند، به این معنی که جزئیات بیشتری ارائه می دهند. این اطلاعات اضافی به ربات ها کمک می کند تا اهداف کاربر را بهتر درک کنند و بنابراین می توانند پاسخ های دقیق تری ارائه دهند.

  • “ما در اینجا یک فرصت بزرگ برای مشاغل کوچک می بینیم. آنها به جزئیات بیشتری نیاز دارند زیرا به دنبال پوشش کل جهان نیستند… بنابراین این فرصت برای کسب جزئیات بیشتر کلیدی است.”

با توجه به تبلیغات بصری، تبلیغات بصری یکی دیگر از ویژگی های مهم جدیدتر است که باید برای بازاریابان جالب باشد.

  • “تبلیغاتی که ما در تجربه جدید بینگ چت اجرا می کنیم، هم شامل تبلیغات متنی می شود که با شناور ظاهر می شوند و هم تبلیغات بصری بیشتری که در راستای گفتگو ارائه می شوند، مانند یک تبلیغ عمودی چند رسانه ای محصول عمومی.”

مایکروسافت روی حل مشکلات جستجوی تاریخی با ترکیب قدرت مدل‌های زبان بزرگ مانند هوش مصنوعی باز با فهرست جستجوی خود کار کرده است.

  • Sainsbury-Carter گفت: “این برای اطمینان از ارائه نتایجی است که جاری، ذکر شده و، همانطور که گفتم، محاوره ای هستند.”

بینگ جدید برای تبلیغ‌کنندگان: «تا اینجا خیلی خوب»

داده‌های اولیه خبرهای خوبی را برای تبلیغ‌کنندگان نیز نشان می‌دهد، زیرا هوش مصنوعی مکالمه‌ای مایکروسافت نرخ کلیک بالاتری نسبت به جستجوی سنتی دارد که متعاقباً منجر به افزایش تبدیل‌ها می‌شود.

  • «به این دلیل است که سفر کاربر کوتاه شده است، بنابراین مسیر سریع‌تری برای تبدیل وجود دارد. Sainsbury-Carter گفت تا اینجا، خیلی خوب است، خلاصه اینجاست.

مایکروسافت پیشنهاد کرده است که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که هدف‌گذاری سنتی کلمه کلیدی به سمت رویکرد موضوع محور با هوش مصنوعی محاوره‌ای تغییر کند. Sainsbury-Carter در توضیح این تغییر گفت:

  • “اگر بخواهم لباسی برای عروسی در شیکاگو در ماه ژوئیه پیدا کنم و یک جستجوی سنتی را تایپ کنم، احتمالاً برای لباس عروسی – و برای شیکاگو به نتایجی دست خواهم یافت. اما اگر همان پرس و جو را در آن قرار دهم چت، چت می‌تواند چیزی بسازد که بگوید، خوب، در ماه جولای در آن قسمت از کشور هوا گرم و مرطوب است و بنابراین یک لباس آستین دار و پارچه‌ای سبک به من نشان می‌دهد.
  • “آنچه که در حال رخ دادن است این است که ما درک خود را از مقصود گسترش می دهیم… به جای اینکه فقط پاسخ ها را با کلمات کلیدی تطبیق دهیم و بنابراین قطعاً ایده پیشنهادات کلمه کلیدی را بر سر خود تغییر می دهد. ما فکر می کنیم این فرصت فوق العاده ای برای تبلیغات فراهم می کند تا با گفتگو بهتر مطابقت داشته باشند. و منجر به بازگشت سرمایه بهتر خواهد شد.”

بازنگری در تبلیغات سنتی

مایکروسافت تبلیغات بصری را در اولویت قرار داده است و قبلاً این ویژگی را برای تبلیغات هتل ها آزمایش کرده است. در مرحله بعد، در حال برنامه ریزی برای گسترش این تجربه برای سفر و املاک و مستغلات عمودی است.

بینگ چت با تبلیغات راه اندازی شد و برنامه این است که اطمینان حاصل شود که آنها بخشی از تجربه چت باقی می مانند – همانطور که در جستجوی سنتی هستند. با این حال، مایکروسافت با اطمینان از مرتبط بودن تبلیغات ارائه شده و برآورده کردن هدف کاربر، بر بهبود تجربه تبلیغات تمرکز دارد.

  • این موضوع کمتر در مورد تعداد افرادی است که تبلیغات را می بینند و بیشتر درباره سؤالاتی است که مردم از Bing جدید می پرسند و ما چگونه به این سؤالات پاسخ می دهیم. پرس و جو،” اضافه کرد Sainsbury-Carter.
عکس صفحه 2023 06 14 در 20.19.23 800x441

فرصت های بزرگ برای کسب و کارهای کوچک

Sainsbury-Carter هیچ عدد خاصی را فاش نکرد. اما او فاش کرد که افزایش CTR هم برای نتایج جستجو و هم برای تبلیغات اعمال می‌شود که خبر امیدوارکننده‌ای برای بازاریابان جستجو است.

به کسب و کارهای محلی کوچکی که به دنبال بهبود رتبه بندی SERP خود هستند نیز توصیه شده است که مطمئن شوند نقشه های Bing را در وب سایت خود دارند. Sainsbury-Carter گفت: “برای تبلیغات لازم نیست.” “اما کمک می کند!”

هدایت ترافیک به ناشران اخبار

این چیزی است که دیروز از سخنرانی اصلی یاد گرفتیم، که بررسی کرد چگونه هوش مصنوعی محاوره ای ممکن است بازاریابی جستجو را به طور اساسی تغییر دهد.

به گفته Sainsbury-Carter، از CTRهای بالاتر گرفته تا افزایش بازگشت سرمایه گرفته تا هوش مصنوعی محاوره ای که برای اولین بار در تبلیغات ظاهر می شود، بینگ چت به طور خاص برای مقابله با مشکلات جهانی که در جستجوی سنتی تجربه می شود، طراحی شده است.

بینگ جدید که در فوریه رونمایی شد، برای موفقیت در جایی طراحی شده است که نتایج جستجوی سنتی گاهی اوقات ممکن است شکست بخورند.

  • «مشکل جهانی جستجوی سنتی این است که میلیاردها جست و جو در حد مطلوب نیستند. Sainsbury-Carter گفت: گاهی اوقات یافتن اطلاعاتی که مردم به دنبال آن هستند دشوار است، و بنابراین ما بینگ چت را راه اندازی کردیم تا نتایج جستجو و پاسخ های بهتری به سوالات پیچیده ارائه کنیم.

Sainsbury-Carter توضیح داد که مایکروسافت رویکرد جدیدی را در مورد تبلیغات، تجربه کاربر و سناریوهای ROI اتخاذ می کند:

  • “ما در تجربه بیشتر در مورد کسب درآمد فکر می کنیم. بنابراین، برای مثال، در حالت چت، وقتی منابع ذکر شده را می بینید، آن نقل قول ها ترکیبی از نتایج الگوریتمی خواهد بود، مانند آنچه در جستجوی سنتی مشاهده می کنید، و همچنین برخی از آنها. مکان های تبلیغاتی.”

تبلیغات بصری

چه ناشران تجربیات چت هوش مصنوعی خود را از مایکروسافت تهیه کنند یا نه، Microsoft Advertising می تواند به آنها کمک کند تا با ارائه تبلیغات مرتبط که به طور خاص برای تجربه چت طراحی شده اند، از خدمات خود درآمد کسب کنند.

  • Sainsbury-Carter افزود: “این راه حل به ناشران و شرکت های برنامه انعطاف پذیری و کنترل بر تجربه کاربر می دهد – زیرا هیچ کس مخاطبان خود را بهتر از آنها نمی شناسد.” “آنها می توانند قالب های تبلیغاتی را که معتقدند برای مخاطبانشان بهترین است انتخاب کنند و آن را به گونه ای ادغام کنند که در تجربه بومی آنها طبیعی ترین احساس را داشته باشد. ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را به طور گسترده تر به بازار عرضه کنیم.”

Sainsbury-Carter تاکید کرد که این شرکت متعهد به سرمایه گذاری در یکپارچه سازی چت AI است و خاطرنشان کرد که بینگ چت “قوی تر از همیشه” است. او افزود:

  • ما در حال انجام کارهای زیادی هستیم تا بفهمیم چگونه می‌توانیم از Chat برای افزایش کارایی داخلی استفاده کنیم تا مطمئن شویم که افراد ما روی با ارزش‌ترین و پیچیده‌ترین کارها کار می‌کنند. بنابراین شما می دانید که جنبه پلت فرم آن و جنبه داخلی آن وجود دارد – که هر دوی آنها فکر می کنیم بسیار معنی دار هستند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


از کلمات کلیدی گرفته تا موضوعات

مایکروسافت اقدامات زیادی را برای جلوگیری از سوء استفاده از فناوری خود انجام داده است، مانند محدود کردن تعداد چت های متوالی در هر جلسه و محدود کردن تعداد کل چت ها در روز.

در خبرهای خوب بیشتر برای تبلیغ‌کنندگان: مایکروسافت در حال کار بر روی فرصت‌های بیشتری برای تبلیغ‌کنندگان است تا تعامل کاربران را افزایش دهند، که می‌تواند دوباره منجر به افزایش نرخ تبدیل شود.

هوش مصنوعی مکالمه ای به تبلیغات مایکروسافت می آید

با این حال، در حالی که بینگ چت مطابق با بالاترین استانداردهای مایکروسافت توسعه یافته است، کارتر اعتراف کرد که آنها در انتظار مشکلاتی هستند.

  • “ما محصول را بیرون نیاوردیم و نگفتیم که عالی است یا اینکه باید در هر نمونه از هر تعاملی از آن استفاده کنید و این محصول عالی خواهد بود. ما در حال یادگیری هستیم، اما خیلی سریع یاد می‌گیریم تا بتوانیم به رویکرد ما را توسعه دهیم.”


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-conversational-ai-advertising-428289