مایکروسافت یک API چت معرفی کرده است که قرار است در اختیار ناشران خبری قرار گیرد که می خواهند فناوری چت بات را در وب سایت خود پیاده کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
مایکروسافت یک API چت معرفی کرده است که قرار است در اختیار ناشران خبری قرار گیرد که می خواهند فناوری چت بات را در وب سایت خود پیاده کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
او اشاره کرد که بینگ چت با مشارکت کارشناسان هوش مصنوعی طراحی شده است و مطابق با مایکروسافت است. اصول هوش مصنوعی مسئول.
اگرچه در حال حاضر تمرکز روی هوش مصنوعی محاوره ای است، Sainsbury-Carter گفت این پایان جستجوی سنتی نیست:
دادههای اولیه خبرهای خوبی را برای تبلیغکنندگان نیز نشان میدهد، زیرا هوش مصنوعی مکالمهای مایکروسافت نرخ کلیک بالاتری نسبت به جستجوی سنتی دارد که متعاقباً منجر به افزایش تبدیلها میشود.
Sainsbury-Carter تاکید کرد که این شرکت متعهد به سرمایه گذاری در یکپارچه سازی چت AI است و خاطرنشان کرد که بینگ چت “قوی تر از همیشه” است. او افزود:
بینگ چت با تبلیغات راه اندازی شد و برنامه این است که اطمینان حاصل شود که آنها بخشی از تجربه چت باقی می مانند – همانطور که در جستجوی سنتی هستند. با این حال، مایکروسافت با اطمینان از مرتبط بودن تبلیغات ارائه شده و برآورده کردن هدف کاربر، بر بهبود تجربه تبلیغات تمرکز دارد.
با توجه به تبلیغات بصری، تبلیغات بصری یکی دیگر از ویژگی های مهم جدیدتر است که باید برای بازاریابان جالب باشد.
Sainsbury-Carter اذعان کرد که نگرانی های ایمنی و حفظ حریم خصوصی یک نقطه بحث بزرگ برای بازاریابان جستجو بوده است. او تاکید کرد که پرداختن به این مسائل در اولویت مایکروسافت بوده است.
چه ناشران تجربیات چت هوش مصنوعی خود را از مایکروسافت تهیه کنند یا نه، Microsoft Advertising می تواند به آنها کمک کند تا با ارائه تبلیغات مرتبط که به طور خاص برای تجربه چت طراحی شده اند، از خدمات خود درآمد کسب کنند.
هوش مصنوعی مکالمه ای باعث می شود افراد پرس و جوهایی را 3 برابر طولی که به طور متوسط در جستجوی سنتی دیده می شود اجرا کنند، به این معنی که جزئیات بیشتری ارائه می دهند. این اطلاعات اضافی به ربات ها کمک می کند تا اهداف کاربر را بهتر درک کنند و بنابراین می توانند پاسخ های دقیق تری ارائه دهند.
مایکروسافت اقدامات زیادی را برای جلوگیری از سوء استفاده از فناوری خود انجام داده است، مانند محدود کردن تعداد چت های متوالی در هر جلسه و محدود کردن تعداد کل چت ها در روز.
کاوش عمیق تر: چشم انداز مایکروسافت برای یک اکوسیستم محتوای موفق در دنیای هوش مصنوعی مولد
مایکروسافت روی حل مشکلات جستجوی تاریخی با ترکیب قدرت مدلهای زبان بزرگ مانند هوش مصنوعی باز با فهرست جستجوی خود کار کرده است.
با این حال، در حالی که بینگ چت مطابق با بالاترین استانداردهای مایکروسافت توسعه یافته است، کارتر اعتراف کرد که آنها در انتظار مشکلاتی هستند.
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-conversational-ai-advertising-428289
این چیزی است که دیروز از سخنرانی اصلی یاد گرفتیم، که بررسی کرد چگونه هوش مصنوعی محاوره ای ممکن است بازاریابی جستجو را به طور اساسی تغییر دهد.
Sainsbury-Carter هیچ عدد خاصی را فاش نکرد. اما او فاش کرد که افزایش CTR هم برای نتایج جستجو و هم برای تبلیغات اعمال میشود که خبر امیدوارکنندهای برای بازاریابان جستجو است.
علاوه بر این، مردم بیش از 200 میلیون عکس با ایجاد تصویر بینگ ایجاد کرده اند.
در خبرهای خوب بیشتر برای تبلیغکنندگان: مایکروسافت در حال کار بر روی فرصتهای بیشتری برای تبلیغکنندگان است تا تعامل کاربران را افزایش دهند، که میتواند دوباره منجر به افزایش نرخ تبدیل شود.
مایکروسافت تبلیغات بصری را در اولویت قرار داده است و قبلاً این ویژگی را برای تبلیغات هتل ها آزمایش کرده است. در مرحله بعد، در حال برنامه ریزی برای گسترش این تجربه برای سفر و املاک و مستغلات عمودی است.
به کسب و کارهای محلی کوچکی که به دنبال بهبود رتبه بندی SERP خود هستند نیز توصیه شده است که مطمئن شوند نقشه های Bing را در وب سایت خود دارند. Sainsbury-Carter گفت: “برای تبلیغات لازم نیست.” “اما کمک می کند!”
در اینجا خلاصه ای از مصاحبه اصلی SMX Advanced را مشاهده می کنید.
Sainsbury-Carter توضیح داد که مایکروسافت رویکرد جدیدی را در مورد تبلیغات، تجربه کاربر و سناریوهای ROI اتخاذ می کند:
مایکروسافت در حال بررسی روش های مختلف برای پیاده سازی هوش مصنوعی مکالمه در پلت فرم تبلیغاتی مایکروسافت است. کیا سینزبری-کارترمعاون تبلیغاتی شرکت مایکروسافت، دیروز در SMX Advanced به گرگ فین گفت.
در حالی که ممکن است روزهای اولیه باشد، مایکروسافت تأیید کرده است که از زمان راهاندازی آن تاکنون بیش از نیم میلیارد مکالمه بینگ چت وجود داشته است و بیش از 70 درصد از پاسخهایی که ارائه میدهد استقبال میکنند.
به گفته Sainsbury-Carter، از CTRهای بالاتر گرفته تا افزایش بازگشت سرمایه گرفته تا هوش مصنوعی محاوره ای که برای اولین بار در تبلیغات ظاهر می شود، بینگ چت به طور خاص برای مقابله با مشکلات جهانی که در جستجوی سنتی تجربه می شود، طراحی شده است.
مایکروسافت پیشنهاد کرده است که تبلیغکنندگان میتوانند انتظار داشته باشند که هدفگذاری سنتی کلمه کلیدی به سمت رویکرد موضوع محور با هوش مصنوعی محاورهای تغییر کند. Sainsbury-Carter در توضیح این تغییر گفت:
بینگ جدید که در فوریه رونمایی شد، برای موفقیت در جایی طراحی شده است که نتایج جستجوی سنتی گاهی اوقات ممکن است شکست بخورند.