چرا ما اهمیت می دهیم. سرفصلها و توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ابزارهای فوقالعادهای برای تبلیغکنندگان هستند، زیرا زمانی که بازاریابان ممکن است خلاقانه تلاش کنند، الهامبخش هستند، پیشرفتهای بالقوه در کپی تبلیغات را برجسته میکنند و همچنین میتوانند به صرفهجویی در زمان کمک کنند. در همین حال، ویژگی داراییهای تولید شده خودکار به تبلیغکنندگان امکان میدهد تا کار خود را آسانتر مقیاسبندی کنند و میتواند به تبلیغکنندگان برای ایجاد تبلیغات مرتبطتر کمک کند. بنابراین در مجموع، این افزودههای جدید به تجربه قرار دادن تبلیغات مایکروسافت باید زندگی را برای بازاریابان در همه جا آسانتر کند.
سایر پیشرفت های RSA در کنار راهاندازی سرفصلهای تولید شده توسط هوش مصنوعی و توضیحات محصول، مایکروسافت از دو محصول تبلیغاتی دیگر نیز رونمایی کرد:
- دارایی های تولید شده خودکار: این ویژگی برای کاهش نیاز به ایجاد کمپین ها یا گروه های تبلیغاتی جداگانه برای دستگاه ها و مخاطبان مختلف طراحی شده است. این ابزار در حال حاضر به تدریج در حال گسترش است.
- توابع IF: این ویژگی در اواخر این ماه ارائه می شود تا به شما کمک کند به راحتی نسخه تبلیغاتی را بر اساس دو هدف ویرایش کنید. دستگاه و مخاطب همچنین انتظار میرود این عملکرد با کاهش نیاز به کمپینها یا گروههای تبلیغاتی جداگانه برای دستگاههای مختلف و مخاطبان مختلف، به مشکلات مقیاسپذیری کمک کند.
درباره نویسنده
مایکروسافت در حال معرفی سرفصل ها و توضیحات تولید شده توسط هوش مصنوعی برای کمپین های تبلیغاتی است.
چرا حالا؟ گوگل اعلام کرد که در ماه می عناوین، توضیحات، کلمات کلیدی، تصاویر و دارایی های کمپین تولید شده توسط هوش مصنوعی را به بازاریابان معرفی می کند. بنابراین جای تعجب نیست که مایکروسافت اقداماتی را انجام می دهد تا مطمئن شود که از یک رقیب برتری ندارد.
چگونه کار می کند. ابزار هوش مصنوعی مولد مایکروسافت برای سرفصل ها و توضیحات تبلیغات به 35 زبان موجود است که به طور خودکار بر اساس زبان وب سایت شما شناسایی می شوند. در اینجا نحوه دسترسی به این ویژگی در برگه “ایجاد تبلیغ” آمده است:
- پس از کلیک بر روی تب “ایجاد تبلیغ”، URL نهایی را که روی آن تمرکز کرده اید وارد کنید.
- در زیر بخش “URL نهایی”، بخش دیگری با عنوان “سرفصل ها” را مشاهده خواهید کرد.
- در اینجا، چندین توصیه سرفصل بر اساس URL نهایی ارائه خواهد شد.
- این توصیه ها به طور مرتب طبقه بندی شده، با کیفیت بالا و متنوع تر خواهند بود.
- پس از ارائه توصیهها، بازاریابان میتوانند تنها با یک کلیک از بین گزینههای متعدد انتخاب کنند.

این سرویس جدید در کنار ویژگی جدید دارایی های تولید شده به صورت خودکار و عملکردهای IF برای تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) راه اندازی شده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو