مایکروسافت سرفصل ها و توضیحات تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می دهد

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

مایکروسافت در حال معرفی سرفصل ها و توضیحات تولید شده توسط هوش مصنوعی برای کمپین های تبلیغاتی است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. سرفصل‌ها و توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ابزارهای فوق‌العاده‌ای برای تبلیغ‌کنندگان هستند، زیرا زمانی که بازاریابان ممکن است خلاقانه تلاش کنند، الهام‌بخش هستند، پیشرفت‌های بالقوه در کپی تبلیغات را برجسته می‌کنند و همچنین می‌توانند به صرفه‌جویی در زمان کمک کنند. در همین حال، ویژگی دارایی‌های تولید شده خودکار به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تا کار خود را آسان‌تر مقیاس‌بندی کنند و می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان برای ایجاد تبلیغات مرتبط‌تر کمک کند. بنابراین در مجموع، این افزوده‌های جدید به تجربه قرار دادن تبلیغات مایکروسافت باید زندگی را برای بازاریابان در همه جا آسان‌تر کند.

سایر پیشرفت های RSA در کنار راه‌اندازی سرفصل‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و توضیحات محصول، مایکروسافت از دو محصول تبلیغاتی دیگر نیز رونمایی کرد:

  • دارایی های تولید شده خودکار: این ویژگی برای کاهش نیاز به ایجاد کمپین ها یا گروه های تبلیغاتی جداگانه برای دستگاه ها و مخاطبان مختلف طراحی شده است. این ابزار در حال حاضر به تدریج در حال گسترش است.
  • توابع IF: این ویژگی در اواخر این ماه ارائه می شود تا به شما کمک کند به راحتی نسخه تبلیغاتی را بر اساس دو هدف ویرایش کنید. دستگاه و مخاطب همچنین انتظار می‌رود این عملکرد با کاهش نیاز به کمپین‌ها یا گروه‌های تبلیغاتی جداگانه برای دستگاه‌های مختلف و مخاطبان مختلف، به مشکلات مقیاس‌پذیری کمک کند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مایکروسافت چه گفته است؟

  • از آنجایی که Microsoft Advertising متعهد به نوآوری با چشم انداز بازسازی تبلیغات با هوش مصنوعی مولد (AI) شده است، یک پیشرفت هیجان انگیز در این فضا با تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) در حال رخ دادن است.
  • «به‌عنوان محرمانه مایکروسافت طبقه‌بندی شده است، با توصیه به شما، سرفصل‌ها و توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به نحوه ایجاد و ویرایش RSA در حال حاضر اضافه می‌کنیم.»
  • اکنون، یک آگهی جستجوی واکنش‌گرا می‌تواند با پیام‌های منحصربه‌فرد بر اساس استفاده از دستگاه کاربر یا بخش مخاطب خاص سفارشی شود و به شما کمک می‌کند پیام مناسب را برای مخاطبان مناسب ارسال کنید.»

چرا حالا؟ گوگل اعلام کرد که در ماه می عناوین، توضیحات، کلمات کلیدی، تصاویر و دارایی های کمپین تولید شده توسط هوش مصنوعی را به بازاریابان معرفی می کند. بنابراین جای تعجب نیست که مایکروسافت اقداماتی را انجام می دهد تا مطمئن شود که از یک رقیب برتری ندارد.

همانطور که Kya Sainsbury-Carter، معاون شرکت تبلیغات مایکروسافت، در SMX Advanced به ما گفت، می‌توانیم انتظار هوش مصنوعی محاوره‌ای بیشتری را در تبلیغات مایکروسافت داشته باشیم.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-ai-generated-ad-headlines-descriptions-marketers-429246

شیرجه عمیق. مایکروسافت را بخوانیددرباره تبلیغات جستجوی واکنشگراراهنمای برای اطلاعات بیشتر


این سرویس جدید در کنار ویژگی جدید دارایی های تولید شده به صورت خودکار و عملکردهای IF برای تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) راه اندازی شده است.

چگونه کار می کند. ابزار هوش مصنوعی مولد مایکروسافت برای سرفصل ها و توضیحات تبلیغات به 35 زبان موجود است که به طور خودکار بر اساس زبان وب سایت شما شناسایی می شوند. در اینجا نحوه دسترسی به این ویژگی در برگه “ایجاد تبلیغ” آمده است:

  • پس از کلیک بر روی تب “ایجاد تبلیغ”، URL نهایی را که روی آن تمرکز کرده اید وارد کنید.
  • در زیر بخش “URL نهایی”، بخش دیگری با عنوان “سرفصل ها” را مشاهده خواهید کرد.
  • در اینجا، چندین توصیه سرفصل بر اساس URL نهایی ارائه خواهد شد.
  • این توصیه ها به طور مرتب طبقه بندی شده، با کیفیت بالا و متنوع تر خواهند بود.
  • پس از ارائه توصیه‌ها، بازاریابان می‌توانند تنها با یک کلیک از بین گزینه‌های متعدد انتخاب کنند.