درآمد جستجو و اخبار 16 درصد افزایش یافته است. مایکروسافت گزارش داد که درآمد تبلیغات سه ماهه اول سال مالی 23 آنها 16 درصد افزایش یافته است. اما امی هود، مدیر مالی مالی، در طول این تماس به تحلیلگران گفت: «کاهش هزینههای تبلیغاتی مشتری، که در اواخر سهماهه نیز ضعیف شد، بر جستجو در تبلیغات و راهحلهای بازاریابی لینکدین تأثیر گذاشت».
نتفلیکس. مشارکت جدید نتفلیکس در این ماه راه اندازی شد و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات را از طریق پلتفرم سمت تقاضا Xandr خریداری کنند. مایکروسافت هزینه فروش مجدد را دریافت خواهد کرد و کارشناسان پیشبینی میکنند که این مشارکت یک عامل درآمد هنگفت خواهد بود و به راحتی 10 میلیارد دلار از فروش تبلیغات یا بیشتر را پاک میکند.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-is-planning-to-double-the-size-of-its-ad-business-to-20-billion-389796
بازی یکی دیگر از محرک های درآمد عالی مایکروسافت، بازی است. خرید اکتیویژن بلیزارد هنوز در حال تعلیق است، اما اگر بتوان تبلیغات را از طریق Xandr خریداری کرد، درآمد تبلیغات درون بازی می تواند یک نقطه فروش منحصر به فرد باشد.
راب ویلک، معاون شرکت تبلیغات مایکروسافت، گفت که قصد دارد خرید تبلیغات در داراییها را برای شرکا آسانتر کند. او در ماه اکتبر گفت: “ما کارهای لوله کشی زیادی برای انجام دادن داریم.” مصاحبه. مایکروسافت همچنین باید خود را از رقبایی که دارای ویژگیهای مشابه هستند اما کسبوکارهای تبلیغاتی بالغتری دارند، مانند گوگل متمایز کند. ویلک گفت مایکروسافت بیشتر از گوگل “شریک گرا” است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.