راب ویلک، معاون شرکت تبلیغات مایکروسافت، گفت که قصد دارد خرید تبلیغات در داراییها را برای شرکا آسانتر کند. او در ماه اکتبر گفت: “ما کارهای لوله کشی زیادی برای انجام دادن داریم.” مصاحبه. مایکروسافت همچنین باید خود را از رقبایی که دارای ویژگیهای مشابه هستند اما کسبوکارهای تبلیغاتی بالغتری دارند، مانند گوگل متمایز کند. ویلک گفت مایکروسافت بیشتر از گوگل “شریک گرا” است.
نتفلیکس. مشارکت جدید نتفلیکس در این ماه راه اندازی شد و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات را از طریق پلتفرم سمت تقاضا Xandr خریداری کنند. مایکروسافت هزینه فروش مجدد را دریافت خواهد کرد و کارشناسان پیشبینی میکنند که این مشارکت یک عامل درآمد هنگفت خواهد بود و به راحتی 10 میلیارد دلار از فروش تبلیغات یا بیشتر را پاک میکند.
بازی یکی دیگر از محرک های درآمد عالی مایکروسافت، بازی است. خرید اکتیویژن بلیزارد هنوز در حال تعلیق است، اما اگر بتوان تبلیغات را از طریق Xandr خریداری کرد، درآمد تبلیغات درون بازی می تواند یک نقطه فروش منحصر به فرد باشد.
جدید در زمین موتورهای جستجو