نحوه تنظیم آن. برای ادغام هدفیابی پیشبینیکننده در کمپین بازاریابی خود، باید تنظیمات گروه تبلیغاتی را در کمپینهای مخاطب تغییر دهید. شما می توانید این کار را به دو روش مختلف انجام دهید:
- گزینه A: هنگام راهاندازی کمپین مخاطب، هدفیابی پیشبینیکننده اکنون گزینه هدفیابی پیشفرض خواهد بود. اگر میخواهید از هدفگیری پیشبینیکننده استفاده کنید، به سادگی تنظیمات را همانطور که هستند رها کنید.
- گزینه B: اگر می خواهید دامنه دسترسی خود را فراتر از مخاطبان هدف کمپین خود گسترش دهید، می توانید انتخاب کنید که یک لیست بازاریابی یا یک مخاطب در بازار اعمال کنید. برای انجام این کار، به سادگی روی هدفیابی پیشبینیکننده جابهجا شوید و ربات مایکروسافت به مخاطبان هدف شما خدمت میکند و همزمان از هدفیابی پیشبینیکننده برای یافتن کاربرانی خارج از آن مخاطبان که هنوز مرتبط هستند، استفاده میکند.
شبکه مخاطب مایکروسافت، هدفیابی پیشبینیکننده را به دسترسی عمومی منتقل کرده است.
پس از اجرای آزمایشی موفق، همه تبلیغکنندگان اکنون میتوانند از این ویژگی در کمپینهای خود استفاده کنند.
آیا این همان هدف گذاری بهینه است؟ از این نظر مشابه است که این ابزار میتواند به بازاریابان کمک کند تا به مخاطبان ایدهآل خود دسترسی پیدا کنند و یا بدون هیچ ورودی. با این حال، این ابزار به طور خاص برای کمک به بازاریابان با استفاده از شبکه مخاطبان مایکروسافت با استفاده از ترکیبی از دارایی های موجود تبلیغ کننده و هوش مخاطب مایکروسافت طراحی شده است.
شیرجه عمیق تر: برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی هدف گیری پیش بینی مایکروسافت، آن را بخوانید راهنمای کامل اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-predictive-targeting-all-advertisers-428467
موفقیت آمیز آزمایش. مایکروسافت 10 ماه است که این ابزار را آزمایش می کند و گزارش کرده است که تبلیغ کنندگان به طور متوسط یک را دیده اند 46 درصد افزایش در نرخ تبدیل.
چگونه کار می کند. رباتهای مایکروسافت، تبلیغات را به همراه صفحات فرود مرتبط با آنها، قبل از استفاده از سیگنالهای هوش مخاطب خود برای تطبیق آن محتوا با مخاطبان مرتبط، بررسی میکنند. رباتها برای کمک به بازاریابان طراحی شدهاند تا پیام مناسب را در زمان مناسب ارائه دهند تا عملکرد بهتری داشته باشند.
چرا ما اهمیت می دهیم: هدفیابی پیشبینیکننده میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا به راحتی مخاطبان جدیدی را پیدا کنند که ممکن است قبلاً هدف قرار دادن آنها را در نظر نگرفته باشند. نه تنها مخاطبان شناسایی شده مرتبط هستند، بلکه توسط رباتها مشاهده میشوند، احتمال تبدیل آنها بیشتر است، که میتواند منجر به بازگشت سرمایه بالاتر برای بازاریابان شود.
مایکروسافت بهترین شیوه ها را به اشتراک می گذارد. این غول فناوری بهترین شیوه ها را برای کمک به بازاریابان برای دستیابی به بهترین نتایج شناسایی کرده است:
- مایکروسافت تصمیمات و الگوریتم های خود را بر اساس محتوای تبلیغات و صفحه فرود قرار می دهد.
- از کپی تبلیغاتی واضح و توصیفی استفاده کنید.
- اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما یک تجربه کاربری خوب ارائه می دهد.
- از هدفیابی پیشبینیکننده در ترکیب با مناقصه خودکار در همه کمپینها استفاده کنید.
- از نظر استراتژیهای مناقصه خودکار، ما یک هدف آزمایشی برای CPA و حداکثر تبدیل هدف داریم که در تابستان راهاندازی میشوند. به گفته مایکروسافت، بنابراین توصیه در حال حاضر استفاده از آن با CPC افزایش یافته است.
- هدف گذاری پیش بینی کننده را برای همه کمپین های خود اعمال کنید تا عملکرد آن را ببینید.
- شما همچنین یک آیتم خط گزارش در گرید کمپین ها و برگه مخاطبین خواهید داشت – که دقیقاً به شما نشان می دهد که هدف گذاری پیش بینی کننده چه چیزی را برای کمپین های شما ارائه می دهد.
- فقط هدف گذاری مخاطب را تعیین نکنید و آن را فراموش نکنید. مایکروسافت گفت: گزارش دهید، بررسی کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید، بودجه را زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید که رقابتی هستید.