منبع: https://searchengineland.com/meta-earns-mrc-accreditation-for-content-level-brand-safety-on-facebook-389278
تو عمیق تر اطلاعیه متا را بخوانید اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو
شورای رتبه بندی رسانه ها (MRC)، به تازگی به شرکت مادر فیس بوک، متا، به دلیل تلاش های ایمنی برندشان در فیس بوک ویدیوی درون جریانی و مقالات فوری در دسکتاپ، وب موبایل و درون برنامه تلفن همراه، اعتبار بخشیده است.
به نظر می رسد متا سخت در تلاش است تا شهرت خود را به دست آورد. این بیشتر از چیزی است که می توانم برای برخی از مارک های دیگر در اخبار این هفته بگویم. متا ممکن است دیگر محبوب ترین پلتفرم تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان نباشد، اما تا آنجا که به بازاریابان کنترل بیشتری بر گزینه های ایمنی برندشان می دهد، دوباره در حال صعود است.
تست مناسب بودن بیشتر برند متا نیز اعلام کرد در ماه مارس که آنها در حال آزمایش یک فیلتر موجودی مبتنی بر محتوا برای فید فیس بوک و فید اینستاگرام بودند. متا می گوید: «ما به تکرار راه حل های ایمنی و مناسب بودن نام تجاری که در اختیار کسب وکارها قرار می دهیم ادامه می دهیم و برنامه ریزی می کنیم که ممیزی MRC را به کنترل های فیلتر موجودی مبتنی بر محتوا برای Feed پس از اینکه عموماً در دسترس هستند، گسترش دهیم.
چرا ما اهمیت می دهیم. معمولاً وقتی به ایمنی برند فکر می کنم متا در بالای ذهن من نیست. اما فکر می کنم شایسته کمی اعتبار است. علاوه بر اقدامات ایمنی متعدد اعمال شده، آنها همچنین محدودیت های تبلیغات سیاسی خود را برای هفته منتهی به انتخابات عمومی بازگرداندند، درست مانند آنچه در سال 2020 انجام دادند.
MRC چیست؟ متا می گوید: "MRC یک سازمان صنعتی غیرانتفاعی است که هدف آن اطمینان از معتبر، قابل اعتماد و موثر بودن معیارها و اندازه گیری ها در سراسر صنعت رسانه است. MRC همچنین با اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) در توسعه استانداردهای صنعت MRC در مورد ایمنی و مناسب بودن نام تجاری، که هدف آن اطمینان از عدم کسب درآمد از محتوای مضر است.