نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/meta-earns-mrc-accreditation-for-content-level-brand-safety-on-facebook-389278
تست مناسب بودن بیشتر برند متا نیز اعلام کرد در ماه مارس که آنها در حال آزمایش یک فیلتر موجودی مبتنی بر محتوا برای فید فیس بوک و فید اینستاگرام بودند. متا میگوید: «ما به تکرار راهحلهای ایمنی و مناسب بودن نام تجاری که در اختیار کسبوکارها قرار میدهیم ادامه میدهیم و برنامهریزی میکنیم که ممیزی MRC را به کنترلهای فیلتر موجودی مبتنی بر محتوا برای Feed پس از اینکه عموماً در دسترس هستند، گسترش دهیم.
به نظر می رسد متا سخت در تلاش است تا شهرت خود را به دست آورد. این بیشتر از چیزی است که می توانم برای برخی از مارک های دیگر در اخبار این هفته بگویم. متا ممکن است دیگر محبوبترین پلتفرم تبلیغاتی برای تبلیغکنندگان نباشد، اما تا آنجا که به بازاریابان کنترل بیشتری بر گزینههای ایمنی برندشان میدهد، دوباره در حال صعود است.
شورای رتبهبندی رسانهها (MRC)، به تازگی به شرکت مادر فیسبوک، متا، به دلیل تلاشهای ایمنی برندشان در فیسبوک ویدیوی درون جریانی و مقالات فوری در دسکتاپ، وب موبایل و درونبرنامه تلفن همراه، اعتبار بخشیده است.
چرا ما اهمیت می دهیم. معمولاً وقتی به ایمنی برند فکر می کنم متا در بالای ذهن من نیست. اما فکر می کنم شایسته کمی اعتبار است. علاوه بر اقدامات ایمنی متعدد اعمال شده، آنها همچنین محدودیت های تبلیغات سیاسی خود را برای هفته منتهی به انتخابات عمومی بازگرداندند، درست مانند آنچه در سال 2020 انجام دادند.
تو عمیق تر اطلاعیه متا را بخوانید اینجا.
MRC چیست؟ متا می گوید: “MRC یک سازمان صنعتی غیرانتفاعی است که هدف آن اطمینان از معتبر، قابل اعتماد و موثر بودن معیارها و اندازه گیری ها در سراسر صنعت رسانه است. MRC همچنین با اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) در توسعه استانداردهای صنعت MRC در مورد ایمنی و مناسب بودن نام تجاری، که هدف آن اطمینان از عدم کسب درآمد از محتوای مضر است.
جدید در زمین موتورهای جستجو