متا به تازگی 5 به روز رسانی جدید برای تبلیغات تماس خود را اعلام کرده است. بهروزرسانیهای جدید برای کمک به کسبوکارها در ایجاد روابط بهتر با مشتری، یافتن سرنخهای با کیفیت بیشتر و دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتری برای رشد کسبوکارشان، در یک پست وبلاگی در نظر گرفته شده است.
1. پاسخ تماس بگیرید
این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است و به مشتریان این امکان را میدهد تا از یک کسبوکار درخواست پاسخ دهند.

2. فراخوانی تبلیغات در هدف فروش
اکنون کسبوکارها این گزینه را خواهند داشت که تبلیغات تماس را بهعنوان قالبی تحت هدف فروش/تبدیل در Ads Manager قرار دهند.
3. دهه 60 اهداف اصلی، ترافیک و فروش را دنبال می کند
متا یک گزینه بهینهسازی تماس 60 ثانیهای در تولید سرنخ، ترافیک و اهداف تبلیغات فروش برای انتشار اضافه کرده است تا به کسبوکارها اجازه دهد تبلیغات خود را برای دسترسی به افرادی که به احتمال زیاد در یک مکالمه طولانیتر شرکت میکنند، بهینه کنند.
4. ویژگی تجاری قبل از تماس در Ads Manager
کسبوکارها میتوانند زمینه بیشتری را در تبلیغات فراهم کنند تا به آموزش مشتریان بالقوه کمک کنند تا قبل از برقراری تماس، تصمیمات آگاهانه بگیرند.
5. تماس درون برنامه ای
متا در حال آزمایش یک راهحل تماس پلتفرمی است تا به کسبوکارها این امکان را بدهد که با مشتریان در هر جایی که در حال مرور هستند ارتباط برقرار کنند و به آنها اجازه دهد پس از تکمیل تماس، همان تجربه را در برنامه ادامه دهند. متا می گوید که هیچ اطلاعات تماس گرفته نمی شود.
تو عمیق تر می توانید پست وبلاگ را از متا بخوانید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان و برندهای متا مانند فروشگاهها، رستورانها یا کسبوکارهای مبتنی بر خدمات باید مطمئن شوند که شماره تلفن، ساعات کاری و پیامهای پاسخدهی بهروز هستند تا مشتریان بالقوه با استفاده از این ویژگیهای جدید بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند.
هیچ نشانه ای وجود ندارد که این ویژگی های جدید تعداد سرنخ هایی را که یک برند دریافت می کند افزایش دهد. مانند هر ویژگی جدید، گزینه های بهینه سازی و گزارش را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که از اهداف و اهداف تبدیل شما پشتیبانی می کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/meta-has-just-announced-5-new-call-ad-updates-388322