متا چه گفته است؟ بر اساس ایمیل فاش شده ای که توسط متا به دست آمده است، متا به سازندگان محتوا ایمیل زده است و نکاتی را در مورد محتوایی که باید در Threads پست کنند ارائه کرده است. بیزینس اینسایدر:
- یک ورودی بزرگ ایجاد کنید. ایمیل فاش شده اشاره میکند که «ورودیهای حماسی» تصاویر، میمها و سؤالات «باز» را ترکیب میکند تا اعلام کند که یک برند یا تأثیرگذار به Threads پیوسته است. اشاره می کند نتفلیکس، اتحادیه گابریل، و پسران بک استریت اولین پست به عنوان نمونه های قوی از ورودی های حماسی برای برندهایی که ممکن است کمی الهام بگیرند.
- فالوورهای خود را درگیر کنید اینستاگرام پیشنهاد کرد که محتوای تعاملی راهی عالی برای جلب توجه یک برند در Threads است. چه شروع مکالمه باشد و چه ایجاد نظرسنجی، به نظر می رسد این پلتفرم محتوایی را تشویق می کند که محتوای بیشتری تولید کند. اگرچه Threads هنوز ابزاری برای ایجاد نظرسنجی ندارد، اما این ایمیل توصیه میکند که برندها میتوانند در عین حال، به سادگی دو تصویر پست کنند و به دنبالکنندگان امکان انتخاب شکلک را به عنوان راهی برای رای بدهند.
- یک چالش یا مسابقه ارسال کنید. متا همچنین برندها و اینفلوئنسرها را تشویق میکند تا چالشها یا رقابتهای خود را ایجاد کنند – نمونه دیگری از ارسال محتوا که منجر به محتوای بیشتر میشود. در ایمیل فاش شده به عنوان نمونه ای از اقداماتی که باید انجام دهم، اشاره شده است: «اگر به 100 هزار دنبال کننده برسم، 100 دلار اهدا خواهم کرد».
- از Puns استفاده کنید و در مورد Threads صحبت کنید. جناس ظاهراً فریاد خوبی برای برندها و اینفلوئنسرها است – در ایمیل لو رفته حتی یک جناس متا به عنوان مثال ذکر شده است: «درباره بودن در موضوعات متا» دریافت کنید. به نظر می رسد متا نیز پست کردن پلتفرم Threads را تشویق می کند.
- ابزارهای موجود Threads را کاوش کنید. برندها و اینفلوئنسرها تشویق میشوند از ویژگیهای Threads که در حال حاضر در دسترس هستند استفاده کنند، مانند امکان اشتراکگذاری 10 عکس در یک پست یا کلیپهای ویدیویی پنج دقیقهای. اگرچه این پلتفرم اجتماعی روی افزودن مجموعهای از ابزارهای جدید کار میکند، اما از کاربران میخواهد از آنچه در حال حاضر در دسترس است استفاده کنند تا اپلیکیشن را جذابتر کند.
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.