متا در این ماه پس از اینکه رگولاتورهای اتحادیه اروپا (EU) دریافتند که کاربران را به طور غیرقانونی مجبور به پذیرش تبلیغات شخصی کرده است، 390 میلیون یورو (414 میلیون دلار) جریمه شد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
از ماه آینده، متا گزینه هدف قرار دادن تبلیغات برای کاربران نوجوان بر اساس جنسیت را حذف خواهد کرد. آنها همچنین به توانایی تبلیغ کنندگان برای هدف قرار دادن تبلیغات شخصی برای کاربران زیر 18 سال بر اساس فعالیت درون برنامه ای آنها، از جمله افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنند و صفحات فیس بوک که دوست دارند، پایان می دهند.
متا در این ماه پس از اینکه رگولاتورهای اتحادیه اروپا (EU) دریافتند که کاربران را به طور غیرقانونی مجبور به پذیرش تبلیغات شخصی کرده است، 390 میلیون یورو (414 میلیون دلار) جریمه شد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
گوگل هدف گذاری تبلیغات برای کودکان زیر 18 سال را مسدود می کند. در سال 2021 گوگل خط مشی های خود را در مورد افراد زیر سن قانونی به روزرسانی کرد و به افراد زیر 18 سال اجازه داد تصاویر را از جستجو حذف کنند. وقتی صحبت از کنترل تصاویرشان در اینترنت به میان می آید، کودکان در معرض خطر خاصی هستند. در هفته های آینده، خط مشی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که به افراد زیر ۱۸ سال، یا والدین یا قیم شان امکان می دهد درخواست حذف تصاویر خود را از نتایج Google Image بدهند.» میندی نوشت بروکس، مدیر محصول و تجربه کاربری برای کودکان و خانواده ها که گوگل
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگان دیگر نمی تواند کاربران زیر 18 سال را بر اساس فعالیت درون برنامه ای هدف قرار دهد و سن یا مکان آنها را هدف قرار دهد، مگر در موارد مرتبط. اگر محصول یا خدماتی را برای کاربران زیر 18 سال تبلیغ می کنید، باید دوباره استراتژی سازی کنید.
پس از اعمال تغییرات، تبلیغات شخصی سازی شده در فیس بوک و اینستاگرام تنها بر اساس سن و مکان کاربر برای تعیین ارتباط (جایی که مکان برای ارزیابی محصولات و خدمات موجود در منطقه کاربر ضروری است) استفاده می شود.
درباره نویسنده