از ماه آینده، متا گزینه هدف قرار دادن تبلیغات برای کاربران نوجوان بر اساس جنسیت را حذف خواهد کرد. آنها همچنین به توانایی تبلیغ کنندگان برای هدف قرار دادن تبلیغات شخصی برای کاربران زیر 18 سال بر اساس فعالیت درون برنامه ای آنها، از جمله افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنند و صفحات فیس بوک که دوست دارند، پایان می دهند.
متا در این ماه پس از اینکه رگولاتورهای اتحادیه اروپا (EU) دریافتند که کاربران را به طور غیرقانونی مجبور به پذیرش تبلیغات شخصی کرده است، 390 میلیون یورو (414 میلیون دلار) جریمه شد.
جدید در زمین موتورهای جستجو