الگوریتم های گوگل و منابع مرتبط:
چگونه مایکروسافت بینگ کیفیت محتوا را در نظر می گیرد
مایکروسافت بینگ نیز ارائه می دهد مقداری راهنمایی که کیفیت محتوا را به سه “رکن” تقسیم می کند:
- قدرت: آیا می توانیم به این محتوا اعتماد کنیم؟
- سودمند: آیا محتوا مفید و به اندازه کافی مفصل است؟
- ارائه: آیا محتوا به خوبی ارائه شده و یافتن آن آسان است؟
افکار نهایی
بیایید نگاهی به برخی از راهنمایی هایی که موتورهای جستجو برای ایجاد محتوا ارائه کرده اند بیندازیم.
چگونه موتورهای جستجو در مورد محتوای با کیفیت فکر می کنند
بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دهیم.
چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم
برای ایجاد محتوای با کیفیت، به تخصص واقعی نیاز دارید.
اکثر آنها صفت های ذهنی هستند و اندازه گیری آنها دشوار است. با این حال، آنها با سؤالاتی که مهندسانشان از خودشان میپرسند و حتی راهنماییهایی که به ارزیابیکنندگان کیفیت میدهند، راهنماییهای زیادی ارائه میکنند.
دستورالعمل های کیفیت وب مستر گوگل
هدف از صفحه به شما کمک می کند تا تعیین کنید محتوای با کیفیت بالا برای آن صفحه چیست. برای مثال، صفحات اطلاعاتی با کیفیت بالا باید از نظر واقعیات دقیق، واضح نوشته شده و جامع باشند. محتوای خرید با کیفیت بالا باید به کاربران اجازه دهد تا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند و به راحتی محصولات را خریداری کنند. طنز یا طنز با کیفیت بالا باید سرگرم کننده باشد، در حالی که دقت واقعی الزامی نیست تا زمانی که صفحه توسط کاربران به عنوان طنز درک شود.
محتوای با کیفیت ذهنی است. برخی از افراد خلاصه ای در سطح مبتدی می خواهند در حالی که برخی دیگر به عمق و بینش متخصص بیشتری نیاز دارند. محتوای با کیفیت بهتر از محتوایی است که در حال حاضر وجود دارد و خوانندگان آن را مفید، به یاد ماندنی می یابند و احتمالاً محتوا را به اشتراک می گذارند.
میزان محتوای لازم برای رضایت بخش بودن صفحه به موضوع و هدف صفحه بستگی دارد. یک صفحه با کیفیت بالا در یک موضوع گسترده با اطلاعات زیادی در دسترس، محتوای بیشتری نسبت به یک صفحه با کیفیت بالا در یک موضوع محدودتر خواهد داشت. در اینجا چند نمونه از صفحات با مقدار رضایت بخش MC با کیفیت بالا آورده شده است.
گوگل چگونه محتوای مفید را تعریف می کند؟
ارزش خواندن را دارد دستورالعملهای رتبهبندی کیفیت جستجوی Google (چندین بار). من برخی از بخش های مهم مربوط به کیفیت را در اینجا آورده ام:
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/what-is-quality-content-251071شما باید بیشتر کار کنید، خلاق تر باشید و دانش بیشتری نسبت به کسانی که قبل از شما آمدند تا چیزی عالی خلق کنید.
4.1 ویژگی های صفحات با کیفیت بالا
گوگل دارد دستورالعمل های کیفیت، که هستند:
اصول اساسی
- صفحات را در درجه اول برای کاربران بسازید، نه برای موتورهای جستجو.
- کاربران خود را فریب ندهید.
- از ترفندهایی که برای بهبود رتبه موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است خودداری کنید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که آیا احساس راحتی می کنید که چه کاری را برای وب سایتی که با شما رقابت می کند یا به یک کارمند Google توضیح دهید. تست مفید دیگر این است که بپرسید: «آیا این به کاربران من کمک می کند؟ اگر موتورهای جستجو وجود نداشتند آیا این کار را انجام می دادم؟
- به این فکر کنید که چه چیزی وب سایت شما را منحصر به فرد، ارزشمند یا جذاب می کند. وب سایت خود را از سایرین در حوزه کاری خود متمایز کنید.
دستورالعمل های خاص
• شهرت وب سایت مثبت برای وب سایتی که مسئول MC در صفحه است. شهرت مثبت خالق MC، اگر متفاوت از وب سایت باشد.
شما باید خارق العاده باشید و برای غلبه بر چنین محتوایی تلاش کنید. آسان نخواهد بود.
Google همچنین بهترین روشها و سوالاتی را ارائه کرده است تا از خود درباره برخی از بهروزرسانیهای الگوریتم اصلی خود بپرسید – Panda، Core، بررسی محصول و محتوای مفید.
بسیاری از محتوای ایجاد شده توسط SEO ها برای رتبه بندی در موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است، اما برای کاربران نیز مفید است. ما تمایل داریم مواردی را که کاربران در جستجوی آن هستند پوشش دهیم و به سؤالات مربوط به موضوع پاسخ دهیم. برای بسیاری از کاربران، این نوع محتوا یک مقدمه عالی برای یک موضوع ایجاد می کند.
بسیاری از افرادی که پرس و جو می کنند قصد دارند اطلاعات اولیه را در قالبی سریع و آسان بیابند. محتوایی که سازماندهی شده، ساده شده و به راحتی قابل خواندن و اسکن باشد مفید است.
کسب و کارها می خواهند اندازه گیری کنند:
- تبدیل ها
- سرنخ های واجد شرایط
- درآمد.
ایجاد محتوای با کیفیت بخشی از علم و بخشی هنر است. همچنین نیاز به کار سخت و تخصص زیادی دارد.
سئوکاران به حجم زیادی از داده ها دسترسی دارند. ما میتوانیم ببینیم:
- همه چیزهایی که مردم با تحقیق کلمات کلیدی جستجو می کنند.
- همه چیزهایی که محتوای برتر برای آنها رتبه بندی می شود.
- همه چیزهایی که محتوای موجود در مورد آنها صحبت می کند.
همانطور که شروع به تولید محتوا می کنید، مطمئن شوید که وب سایت شما:
محتوای موجود همچنین ممکن است لینک های قدرتمند و مرتبط زیادی داشته باشد. پدیده ای وجود دارد که در آن محتوای با رتبه برتر تمایل به دریافت لینک های بیشتری دارد و شکست آن را دشوار می کند.