برای هر صفحه ای که ارزیابی می کنید، قبل از نتیجه گیری در مورد آن، چند دقیقه را به بررسی MC اختصاص دهید. مقاله را بخوانید، ویدیو را تماشا کنید، تصاویر را بررسی کنید، از ماشین حساب استفاده کنید، بازی آنلاین را انجام دهید و غیره. به یاد داشته باشید که MC ویژگیها و عملکرد صفحه را نیز شامل میشود، بنابراین صفحه را امتحان کنید. به عنوان مثال، اگر صفحه یک صفحه محصول در وب سایت فروشگاهی است، حداقل یک محصول را در سبد خرید قرار دهید تا مطمئن شوید سبد خرید کار می کند. اگر صفحه یک بازی آنلاین است، چند دقیقه را به بازی آن اختصاص دهید.
همانطور که شروع به تولید محتوا می کنید، مطمئن شوید که وب سایت شما:
اندازه گیری کیفیت سخت است زیرا ذهنی است. بسیاری از سئوکاران به مواردی مانند تعداد کلمات و چگالی کلمات کلیدی نگاه می کنند، اما اینها معیارهای بدی هستند. برخی از سوالات مانند سن افراد را می توان به طور کامل با یک عدد پاسخ داد. شما به کل داستان زندگی آنها نیاز ندارید.
سئوکاران به حجم زیادی از داده ها دسترسی دارند. ما میتوانیم ببینیم:
- همه چیزهایی که مردم با تحقیق کلمات کلیدی جستجو می کنند.
- همه چیزهایی که محتوای برتر برای آنها رتبه بندی می شود.
- همه چیزهایی که محتوای موجود در مورد آنها صحبت می کند.
هنگام نوشتن محتوای جدید، شما یک مزیت دارید. میتوانید محتوایی را که رتبهبندی میکند، ببینید و این همان نواری است که باید از آن فراتر بروید.
اکثر آنها صفت های ذهنی هستند و اندازه گیری آنها دشوار است. با این حال، آنها با سؤالاتی که مهندسانشان از خودشان میپرسند و حتی راهنماییهایی که به ارزیابیکنندگان کیفیت میدهند، راهنماییهای زیادی ارائه میکنند.
دستورالعمل های کیفیت وب مستر گوگل
بسیاری از محتوای ایجاد شده توسط SEO ها برای رتبه بندی در موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است، اما برای کاربران نیز مفید است. ما تمایل داریم مواردی را که کاربران در جستجوی آن هستند پوشش دهیم و به سؤالات مربوط به موضوع پاسخ دهیم. برای بسیاری از کاربران، این نوع محتوا یک مقدمه عالی برای یک موضوع ایجاد می کند.
برای ایجاد محتوای با کیفیت، به تخصص واقعی نیاز دارید.
برای مثال، این دومین بار است که این مقاله را برای Search Engine Land می نویسم. من در ابتدا در سال 2016 یک قطعه در مورد محتوای با کیفیت برای آنها نوشتم و اکنون تجربه و تخصص بسیار بیشتری نسبت به تمام آن سال ها پیش برای به اشتراک گذاشتن دارم.
نحوه سنجش کیفیت
شما می توانید محتوای خود را از آنچه در حال حاضر وجود دارد متمایز کنید:
- تجربیات، داستان ها و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید.
- از جمله داده هایی که فقط در دسترس شما هستند.
- داشتن یک نظر، یک دیدگاه منحصر به فرد یا یک دیدگاه متفاوت.
شما باید خارق العاده باشید و برای غلبه بر چنین محتوایی تلاش کنید. آسان نخواهد بود.
هر فرد مهارت های ارزشمندی را که برای ایجاد محتوای با کیفیت لازم است اضافه می کند.
مشکل این است که، در بسیاری از موارد، ما فقط تخصص را جعل می کنیم، یا نویسندگانی داریم که تخصص را جعل می کنند.
• رضایت بخش اطلاعات وب سایت و/یا اطلاعات در مورد اینکه چه کسی مسئول وب سایت است. اگر صفحه عمدتاً برای خرید است یا شامل تراکنشهای مالی است، باید اطلاعات خدمات مشتری رضایتبخشی داشته باشد.
معتبر: اعتبار سایت خود را با استفاده از تحقیقات اصلی، نقل قول ها، پیوندها، بررسی ها و توصیفات نشان دهید. بیوگرافی نویسنده یا توصیفات مشتریان واقعی می تواند به افزایش اعتبار و شهرت سایت شما کمک کند.
دنبال کردن شیوه های خوب:
- نظارت بر سایت خود برای هک کردن و حذف محتوای هک شده به محض ظاهر شدن
- جلوگیری و حذف هرزنامه های تولید شده توسط کاربر در سایت شما
گوگل در مورد نحوه ایجاد محتوای ارزشمند
بیایید نگاهی به برخی از راهنمایی هایی که موتورهای جستجو برای ایجاد محتوا ارائه کرده اند بیندازیم.
چگونه موتورهای جستجو در مورد محتوای با کیفیت فکر می کنند
بسیاری از صفحاتی که در حال حاضر رتبه بندی می شوند، احتمالاً برای سال ها رتبه بندی می شوند. آنها ممکن است محتوای خود را در آن زمان به روز و اصلاح کرده باشند تا آن را بهتر کنند.
درباره نویسنده