اگر محصول شما یک تجربه آنلاین ارائه میدهد، میتوانید افرادی را که به صفحه ورود به سیستم میرسند حذف کنید زیرا احتمالاً مشتریان فعلی هستند.
به عنوان مثال، می توانید لیستی از مشتریان فعلی خود را آپلود کنید و آنها را از کمپین ها حذف کنید تا از دستیابی به آنها جلوگیری کنید. همچنین باید شرکت های رقیب را حذف کنید تا کارمندان آنها تبلیغات شما را نبینند.
همچنین می توانید برنامه ریزی کنید تا پس از تکمیل تعامل با برند شما، محتوای متفاوتی را در مقابل افراد قرار دهید.
وقتی فهرست شرکتی را انتخاب میکنید، گزارش تعامل شرکت را میبینید که جزئیاتی را در مورد تعداد دفعات افراد از هر شرکت نشان میدهد:
- درگیر تبلیغات
- به طور ارگانیک با صفحه شرکت شما درگیر است.
- یا از وب سایت شما بازدید کرد.
مخاطبان منطبق به شما این امکان را می دهند که به افرادی دسترسی پیدا کنید که به نوعی با کسب و کار شما درگیر شده اند و دنبال لیستی از “شرکت های رویایی” که می خواهید با آنها کار کنید بروید.
اگر این مقاله به شما کمک کرده است تا برخی از مخاطبان مشابهی را که هنوز آزمایش نکردهاید شناسایی کنید، به فکر راههایی برای پیادهسازی آنها در کمپینهای خود باشید.
این پلتفرم پس از پایان همگامسازی فهرست، نرخ تطابق را نشان میدهد و به شما امکان میدهد در صورتی که نرخ تطابق بهطور غیرعادی پایین به نظر میرسد، فیلدهای خود را دوباره بررسی کنید.
برای مثال، کاربران نرمافزار CRM میتوانند برای افزودن ویژگیهای اتوماسیون بازاریابی به برنامههای موجود خود، به فروش برسند.
مخاطبان هدفگذاری مجدد وبسایت میتوانند برای ایجاد استثنا نیز مفید باشند.
احتمالاً با عدم تطابق پلتفرم با هر فرد در سند اصلی شما، شاهد کاهشی خواهید بود.
لینکدین به انواع روش های شخص اول و شخص ثالث برای ایجاد مخاطب اجازه می دهد. در اینجا دسته بندی های موجود در زمان نوشتن این مقاله آمده است:
- لیست های تماس: هدف قرار دادن افراد خاص.
- لیست های شرکت: هدف قرار دادن هر کسی که برای یک سازمان خاص کار می کند.
- هدف گیری مجدد مبتنی بر پیکسل: دسترسی به هر کسی که از صفحات منتخب وب سایت شما بازدید کرده است.
- هدف گذاری مجدد مبتنی بر تعامل: بر اساس فعالیت درون پلتفرمی، مانند:
- تعامل با تبلیغات تک تصویری.
- بازدیدهای تبلیغات ویدیویی
- فرم سرنخ باز می شود/ارائه می شود.
- تعامل صفحه شرکت
- پاسخگویی به رویدادهای لینکدین
رهنمودها
فهرستها همچنین میتوانند برای اطمینان از اینکه هزینههایتان را برای افرادی که نمیخواهید هدفشان قرار دهید هدر نمیدهید ارزشمند باشند.
برای هدف گذاری مخاطبین، لینکدین حداقل 10000 آدرس ایمیل را توصیه می کند. اگر بیش از یک آدرس ایمیل با یک کاربر مطابقت داشته باشد، آن شخص فقط یک بار درج خواهد شد.
حداکثر اندازه فایل برای هر نوع لیست 20 مگابایت یا 300000 رکورد است.
در نهایت، برخی از CRM ها و پلتفرم های اتوماسیون به شما امکان می دهند لیست ها را مستقیماً همگام کنید. این سازگاری، در صورت موجود بودن، میتواند بالابر لازم برای ایجاد فهرست را کاهش دهد و در عین حال به شما امکان میدهد آن را تازه نگه دارید.