مخاطب ساز Google Analytics 4 به روز می شود

Google Analytics 4 (GA4) پیشرفت های قابل توجهی در سازنده مخاطب ایجاد کرده است. ابعاد و معیارهای جدید، جایگزین های پیشرفته برای دستکاری مقدار رویداد و تعداد رویدادها، و یک گزینه جدید برای مطابقت با تاریخ ها اضافه شده است.

تطبیق بین تاریخ ها. یک گزینه جدید “بین انواع مطابقت” برای تاریخ ها معرفی شده است.

جلسات تعامل کم به شناسایی کاربرانی کمک می کند که تعامل کم با یک وب سایت یا برنامه را نشان می دهند. به عنوان مثال، این امکان ایجاد یک بخش مخاطب از کاربران را فراهم می کند که در پنج روز گذشته بیش از سه جلسه با تعامل کم داشته باشند.

معیارهای تجارت الکترونیک با محدوده رویداد

ابعاد با محدوده مورد

  • شناسه مورد
  • وابستگی آیتم
  • برند کالا
  • دسته بندی آیتم
  • دسته بندی آیتم 2
  • دسته بندی اقلام 3
  • دسته بندی اقلام 4
  • نام لیست آیتم
  • نام آیتم
  • شناسه تبلیغ کالا
  • نوع مورد

استفاده مستقل از ارزش رویداد. مقدار رویداد اکنون می تواند به طور مستقل بدون مرتبط کردن آن با یک رویداد خاص استفاده شود.

در نسخه‌های قبلی، پارامتر مقدار رویداد فقط برای اصلاح رویدادهای خاص استفاده می‌شد، مانند مکان‌یابی کاربرانی که «رویداد X» را در جایی که مقدار رویداد بیش از ۵۰ بود، تکمیل کردند.

معیارهای تجارت الکترونیک با محدوده مورد

  • درآمد مورد
  • اقلام اضافه شده به سبد خرید
  • موارد بررسی شد
  • اقلام خریداری شده
  • موارد مشاهده شده در لیست

اپراتورهای گسترده برای شمارش رویداد. این به‌روزرسانی همچنین اپراتورهایی را که می‌توان هنگام ایجاد مخاطب با استفاده از معیار شمارش رویداد استفاده کرد، گسترش می‌دهد. در حالی که قبل از آن فقط بزرگتر از (>)، کمتر از (<) و برابر با (=) در دسترس بودند، و فقط هنگام انتخاب "آخرین دوره زمانی"، به روز رسانی مجموعه کاملی از اپراتورها را معرفی می کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/google-analytics-4-audience-builder-refresh-426878

ابعاد و معیارهای جدید در Audience Builder. مخاطب ساز GA4 اکنون از ایجاد مخاطب از طریق ابعاد و معیارهای جدید پشتیبانی می کند. ابعاد و معیارهای زیر به تازگی در مخاطب ساز معرفی شده اند:

برای مثال می توان از این ویژگی برای ایجاد مخاطبانی از کاربرانی که در طول جمعه سیاه از یک وب سایت بازدید کرده اند استفاده کرد و آنها را در آستانه جمعه سیاه سال بعد با تبلیغات هدف قرار داد. محدوده انتخاب شده، مانند 24 نوامبر تا 26 نوامبر، هر سه روز را شامل می شود.

این شامل:

  • بزرگتر یا مساوی با (>=)
  • کمتر یا مساوی (<=)
  • برابر نیست با (!=)

هنگامی که چنین کاربرانی را شناسایی کردید، سپس می‌توانید آنها را با تبلیغات هدف قرار دهید تا آنها را وادار به بازگشت کنید (به عنوان مثال، خرده فروشان فروش یا رویدادهای آینده را برجسته می‌کنند).

معیارهای مبتنی بر جلسه

در اینجا چه چیزی جدید است.

نمونه ای از این ایجاد مخاطبین از کاربرانی است که هر رویدادی با ارزش بالاتر از 50 دارند.

این اپراتورها هنگام انتخاب «در هر مقطع زمانی» و «آخرین دوره زمانی» در دسترس هستند.

چه چیزی در GA4 جدید است. این به روز رسانی ها از طریق صفحه راهنمای Google Analytics اعلام شده است که می توانید آن را پیدا کنید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ابعاد و معیارهای جدید، دستکاری قوی تر در ارزش رویداد و تعداد رویدادها، و امکان مطابقت با تاریخ ها، همگی می توانند به تبلیغات هدفمندتر و موثرتر منجر شوند. توانایی شناسایی کاربران با جلسات تعامل کم، یا تطبیق ارزش رویداد در رویدادهای مختلف، می‌تواند به شما کمک کند بخش‌های متفاوت و مرتبط‌تری از مخاطبان ایجاد کنید.