پرش به محتوا
پس از ارزیابی تمامی مزایا و معایب محتوای سئوی تولید شده توسط هوش مصنوعی، امکان استفاده از این ابزارها برای کمک به نوشتن وجود دارد. توانایی توسعه سریع مقالات پیشنویس مقرونبهصرفه، فریبنده است، بهویژه زمانی که ابزارهای هوش مصنوعی میتوانند به شما کمک کنند بر موانع نویسنده غلبه کرده و ایدههای خلاقانه را جرقه بزنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
1. نگرانی های کیفیت و سرقت ادبی
با توجه به اهمیتی که گوگل از معیارهای EAT برای کمک به ارزیابی محتوای خوب و کمبود EAT که محتوای هوش مصنوعی می دهد، به عنوان یکی دیگر از معایب ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی جدا شده است.
از آنجایی که بسیاری از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی نتایج موتورهای جستجو را بدون درک واقعی آنچه که جستجوگر به دنبال آن است، تجزیه و تحلیل میکنند، فراتر از اینکه هر جستجو را به صورت اطلاعاتی، تراکنشی یا ناوبری قرار دهیم، این رویکرد اول مردم نیست.
3. کمبود EAT
یک مانع رایج برای نویسندگان انسانی، ایجاد محتوای معتبر در مورد موضوعاتی است که متخصصان واجد شرایط آنها نیستند. این مانع نیاز به تحقیقات و ایده های گسترده برای توسعه محتوا دارد.
افزودن خلاقیت به محتوا چیزی است که مقالات را جذاب و قابل اشتراکگذاری میکند، که دو معیار کلیدی برای موفقیت هستند. از آنجایی که هوش مصنوعی هوش هیجانی و توانایی درک تفاوت های ظریف در زبان محلی را ندارد، محتوای انسانی با کیفیت باید همچنان بهتر از محتوای هوش مصنوعی عمل کند.
با این حال، مراقب باشید که بیش از حد به چنین ابزارهایی برای تولید محتوا متکی نشوید. از آن برای منبع پیشنهادات محتوا، کمک به بازنویسی متن های کوتاه، بررسی دستور زبان و املا و حمایت از تحقیقات خود استفاده کنید.
ظهور برنامههای هوش مصنوعی (AI) به نویسندگان اجازه میدهد تا توسعه محتوا را سادهتر کنند.
اگرچه هوش مصنوعی یکی از سریعترین صنایع در حال رشد در جهان محسوب میشود، اما همچنان برای نوشتن محتوا به شدت به تحلیل دادهها و الگوریتمها متکی است.
حتی قبل از تهیه پیش نویس محتوا، تحقیق کنید:
- محتوایی که کاربران واقعاً به دنبال آن هستند.
- چگونه می توانید EAT را نشان دهید.
- اگر محتوایی که ایجاد می کنید برای خواننده راضی کننده است.
در نهایت، همیشه محتوای خود را تصحیح، ویرایش و انسانی کنید.
از آنجایی که محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی فاقد این اعتبار است، ارزیابهای کیفیت (و کاربران) در اعتماد به شما مشکلاتی خواهند داشت.
4. از دست دادن خلاقیت، اصالت و سایر نکات ظریف
این بهروزرسانی همچنین میگوید «ابتدا از ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو خودداری کنید».
بزرگترین مزیت استفاده از این ابزارها سرعت تولید محتوا است – به طور قابل توجهی سریعتر از نویسندگان انسانی.
دستورالعملهای ارزیابی کیفیت Google که با خطر کاهش ارزش محتوای شما توسط الگوریتمهای Google مرتبط است، نحوه ظاهر شدن محتوا را برای تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن (EAT) ارزیابی میکند.
از دیگر مزایای این کارایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- برآوردن نیاز سرعت به بازار برای موضوعات پرطرفدار.
- محلی سازی زبان برای هر محصول یا خدمات در مناطق جغرافیایی.
- توسعه محتوای رسانه های اجتماعی منحصر به فرد با شخصی سازی برای هر پلتفرم.
2. مقرون به صرفه بودن
مشابه نگرانی کیفیت، پتانسیل علامت گذاری توسط موتورهای جستجو به عنوان سرقت ادبی دیگر است.
برای غلبه بر این موضوع، بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی میتوانند طرحهای کلی در مورد آنچه در محتوا و نکات کلیدی در مورد موضوع گنجانده شود، ایجاد کنند.
ابزارهای ساده نوشتن هوش مصنوعی برای بررسی املایی و دستور زبان در دسترس هستند، در حالی که برنامه های پیشرفته تر، کپی رایتینگ و تولید محتوا را با کلیک چند دکمه ارائه می کنند.
خوانندگان ذاتاً نسبت به محتوای آنلاین شک دارند، به دلیل عوامل متعددی از جمله افزایش اطلاعات نادرست. نشان دادن تخصص نویسنده محتوا، گواهینامه های حرفه ای یا سال ها تجربه آنها برای غلبه بر این امر بسیار ارزشمند است.
این هزینه اغلب ارزش آن را دارد، با توجه به نتایج با رتبه بالای محتوای دقیق و خوب تحقیق شده.
استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی ممکن است هنگام توسعه محتوای کوتاه و ساده مقرون به صرفه تر باشد.
3. جرقه ایده ها و غلبه بر بلوک نویسنده
اما آیا ارزش استفاده از چنین ابزارهایی را دارد که گوگل آشکارا مخالف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است؟
بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی تکههایی از محتوای وبسایتهای دیگر را پاک میکنند و سپس آنها را دوباره کلمهبندی میکنند، که مخالف است دستورالعمل های گوگل “دوختن یا ترکیب محتوا از صفحات وب مختلف بدون افزودن ارزش کافی.”
2. خطر کاهش ارزش محتوای شما توسط الگوریتم های گوگل
جدید در زمین موتورهای جستجو