ابزارهای ساده نوشتن هوش مصنوعی برای بررسی املایی و دستور زبان در دسترس هستند، در حالی که برنامه های پیشرفته تر، کپی رایتینگ و تولید محتوا را با کلیک چند دکمه ارائه می کنند.
این هزینه اغلب ارزش آن را دارد، با توجه به نتایج با رتبه بالای محتوای دقیق و خوب تحقیق شده.
با توجه به اهمیتی که گوگل از معیارهای EAT برای کمک به ارزیابی محتوای خوب و کمبود EAT که محتوای هوش مصنوعی می دهد، به عنوان یکی دیگر از معایب ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی جدا شده است.
یک مانع رایج برای نویسندگان انسانی، ایجاد محتوای معتبر در مورد موضوعاتی است که متخصصان واجد شرایط آنها نیستند. این مانع نیاز به تحقیقات و ایده های گسترده برای توسعه محتوا دارد.
پس از ارزیابی تمامی مزایا و معایب محتوای سئوی تولید شده توسط هوش مصنوعی، امکان استفاده از این ابزارها برای کمک به نوشتن وجود دارد. توانایی توسعه سریع مقالات پیشنویس مقرونبهصرفه، فریبنده است، بهویژه زمانی که ابزارهای هوش مصنوعی میتوانند به شما کمک کنند بر موانع نویسنده غلبه کرده و ایدههای خلاقانه را جرقه بزنند.
در مقایسه، اکثر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی از یک مدل قیمت گذاری اشتراک ماهانه استفاده می کنند که تعداد کلمات، کلمات کلیدی و مقالات توسعه یافته در دوره صورتحساب را محدود می کند – با قیمت هایی که اغلب حدود 100 دلار در ماه برای ده ها هزار کلمه و چندین مقاله است.
بین تحقیق و نوشتن، یک مقاله دو صفحه ای ممکن است 30 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد تا یک نویسنده انسانی تکمیل شود، در حالی که این کار را می توان در چند دقیقه توسط هوش مصنوعی انجام داد.
بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی تکههایی از محتوای وبسایتهای دیگر را پاک میکنند و سپس آنها را دوباره کلمهبندی میکنند، که مخالف است دستورالعمل های گوگل “دوختن یا ترکیب محتوا از صفحات وب مختلف بدون افزودن ارزش کافی.”
2. خطر کاهش ارزش محتوای شما توسط الگوریتم های گوگل
درباره نویسنده