مزایا و معایب تولید محتوا

به طور کلی، سرمایه گذاری اولیه شامل ایجاد مهارت (دوره ها، آموزش) برای اعضای تیم شما، فناوری و ابزارهایی مانند SEO و نرم افزار تحقیق کلمات کلیدی و شاید حتی منابعی برای استخدام یک عضو تیم تمام وقت (مانند مدیر محتوا) است.

همچنین یافتن مشاغل آزاد باید بسیار آسان باشد، زیرا بازار کار مملو از آنها است. (تا سال 2027، اکثریت نیروی کار در ایالات متحده آزاد خواهد شد!)

معایب برون سپاری تولید محتوا

ایجاد محتوای مداوم با کیفیت بالا به طور منظم برای هر کسب و کاری امری مهم است. بنابراین، چگونه موفق ترین ها این کار را انجام می دهند؟

این بدان معناست که حداقل ظرف 6 تا 12 ماه، سرمایه شما باید شروع به پرداخت هزینه کند.

سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا
منبع: متریک تقاضا

برای منبع یابی بازاریابی محتوا، باید بدانید که در حال انجام چه کاری هستید. شما به کسی نیاز دارید که کشتی را هدایت کند که بتواند آن را به سمت موفقیت هدایت کند. و این بدون استراتژی محتوا غیرممکن است.

هنگامی که مهارت ها، تخصص و استراتژی به دست آمد، تیم شما باید قادر به تولید محتوای شگفت انگیزی باشد که نتایج واقعی را به دست آورد. نرخ را سه برابر کنید بازاریابی سنتی در حالی که 62 درصد هزینه کمتری دارد.

بسیاری از نویسندگان در طول زمان به متخصصان موضوع تبدیل می شوند – در مورد برندی که برای آن می نویسند و صنعتی که نام تجاری آن را نمایندگی می کند – صرفاً به این دلیل که تحقیق و نوشتن، حافظه پنهان دانش آنها را بسیار مؤثر می سازد. این بدان معناست که هر چه یک نویسنده بیشتر برای شما کار کند، برای تجارت شما بهتر می شود.

صحبت از مهارت و دانش، بازاریابی محتوا، از جمله تولید/تولید محتوا، یک شغل تمام وقت است.

پس از آن، همه چیز به این خلاصه می‌شود که آیا آن‌ها این استراتژی را از جمله برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی، نوشتن/ایجاد، انتشار و ترویج می‌دهند یا برون سپاری می‌کنند.

شما حداقل نیاز دارید:

  • نویسندگان / ارتباط‌دهنده‌ها / خالقان مؤثری که می‌توانند از طریق کلمات یا تصاویر با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند، تخصص را به اشتراک بگذارند و ارزش و مزایای تجاری را به وضوح برای مشتریان نشان دهند. (نوشتن است فعالیت برتر برون سپاری شده برای متخصصان بازاریابی، به این معنی که داشتن این مهارت در کسب و کار شما هم یک تمایز و هم یک مزیت است.)
  • یک مدیر محتوای هوشمند که می تواند یک استراتژی محتوا را برنامه ریزی، ایده پردازی و پیاده سازی کند، برنامه زمان بندی محتوا را مدیریت کند، نتایج را دنبال کند و به اهداف برسد.
  • یک استراتژیست ماهر که می تواند به ایجاد سئو و حضور آنلاین برند کمک کند.

وقتی تولید محتوا را منبع یابی می کنید، کسب و کار شما باید یک استراتژی محتوا داشته باشد که تیمی از افراد داخلی را هدایت کند که تمام محتوای برند شما را ایجاد می کنند.

این بدان معناست که هرگز خالقی نخواهید داشت که با شما همکاری کند که برند شما را از درون و بیرون بشناسد، از شما و تیم شما یاد گرفته باشد و مخاطبان، اهداف، صدای برند و سایر عوامل شما را از نزدیک بشناسد.

یا شاید متوجه شده اید که بهتر است محتوای قدیمی را برای یک یا دو ماه به روز رسانی و بازنشر کنید.

یا، اگر منابع شما محدود است، ممکن است همه افراد داخل کسب و کار علاوه بر نقش های دیگر خود، به نوعی در تولید محتوا مشارکت داشته باشند.

مزیت های تامین منابع تولید محتوا

وقتی تولید محتوا را برون سپاری می کنید، به این معنی است که استعدادها و منابع خارجی را برای پیاده سازی و اجرای استراتژی محتوای خود استخدام می کنید. این شامل ایده پردازی و برنامه ریزی محتوا، نوشتن/ایجاد محتوا و انتشار/توزیع محتوا می شود.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


معایب تامین منابع تولید محتوا

و برون سپاری انتخاب بهتری است اگر:

اگر آژانسی را استخدام می‌کنید، میزان محتوایی که برای شما ایجاد می‌کند بستگی به قرارداد و تعداد توافق‌شده محتوای تولید شده در ماه یا هفته دارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/insourcing-vs-outsourcing-the-pros-and-cons-for-content-creation-394386

وقتی برای تولید محتوا به کمک خارجی تکیه می‌کنید، به‌ویژه فریلنسرهای بدون بررسی، در نهایت یک قمار است.

هزینه های شروع فوری برون سپاری بسیار کم است. از نظر فنی، فردا می‌توانید یک فریلنسر با مهارت‌های مناسب در LinkedIn، Indeed یا Upwork پیدا کنید، بر روی نرخ ثابت توافق کنید و محتوای کامل خود را ظرف یک هفته دریافت کنید.

تقریبا نیمی از شرکت ها نوشتن محتوا را برون سپاری کنید، اما از هر 10 یک نفر از برون سپاری منصرف شد زیرا نتایج به دست آمد.

بیایید به برون سپاری عمیق نگاه کنیم تا تفاوت ها را ببینیم.

برون سپاری (استفاده از استعدادها و منابع خارجی، مانند آژانس)

افرادی که محتوای برند را ایجاد می کنند با خود برند و تمام بخش های مهم آن آشنا می شوند:

  • مخاطب و پیشنهاد ارزش.
  • تمایز کلی آنها.
  • صدا و سبک آنها.
  • مزایای عمیق تر محصولات/خدمات آنها.

در نهایت، اگر در خواب می بینید که محتوا را برون سپاری می کنید اما هنوز ابزار لازم را ندارید، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید در حین ساختن منابع برای برون سپاری محتوا، محتوا را برون سپاری کنید.

وقتی آماده هستید به راحتی مقیاس کنید

تیم برون سپاری شما هرگز عمیق ترین دانش را از برند شما نخواهد داشت

سرمایه گذاری اولیه می تواند هزینه بر باشد

اگر زمان زیادی برای بررسی و استخدام استعداد ندارید، همچنین می‌توانید در یک پلتفرم آزاد کار کنید که در آن هزاران نویسنده، تدوین‌گر، استراتژیست، فیلمبردار، طراح گرافیک و افراد دیگر برای جستجوی کار و پیشنهاد شغل گرد هم می‌آیند.

هرکسی که محتوا را لمس می کند به مهارت بالایی نیاز دارد

به طور خلاصه، تامین منابع بهتر است اگر:

  • شما منابع لازم برای سرمایه گذاری اولیه در تیم محتوای خود را دارید.
  • شما از همه افراد سازمان خود خرید دارید.
  • تیم شما از قبل دانش بازاریابی محتوا دارد یا شما آماده سرمایه گذاری روی آن هستید.
  • شما یک استراتژی محتوا دارید یا برنامه هایی برای ایجاد آن دارید.

این نوع از متخصصان نسبت به فریلنسرهایی که صرفاً محتوای شما را به طور خلاصه لمس می کنند و سپس ادامه می دهند، مزیت عمیقی دارند. استخدام طولانی مدت 10 برابر محتوای بهتر تولید می کند فقط به این دلیل که آنها فرصت یادگیری و رشد را دارند با شغلت.

اکنون که تفاوت بین تولید محتوا در مقابل برون سپاری را می دانید، کدام یک را باید انتخاب کنید؟

تخصص محضی که شما به آن نیاز دارید، بسیاری از کسب و کارها را به سمت پیش فرض برون سپاری سوق می دهد.

در حالی که این به دلایل زیادی عالی است، اما برای انعطاف پذیری چندان عالی نیست. به همین دلیل است که تامین منابع در اینجا مزیت را کسب می کند. تیم منبع‌دهی‌شده شما می‌تواند با سرعت بیشتری محتوا را محور قرار دهد، زیرا آنها به هیچ قراردادی که بگوید X تعداد پست‌های وبلاگ باید ماهانه تولید شود، متعهد نمی‌شوند.

به عبارت دیگر، چه کسی همه کارها را انجام می دهد؟ چه کسی در سنگر ایجاد محتوای ثابت آن برند در وبلاگ، رسانه های اجتماعی یا کانال های ویدیویی خود است؟

هر کسی می‌تواند خود را فریلنسر بنامد و رزومه‌ای پرزدار برای تحت تأثیر قرار دادن ارائه دهد. این بدان معنا نیست که آنها می توانند تحویل دهند. اغلب در نهایت با محتوای بد، مهلت‌های از دست رفته یا شخصی که پس از استخدام شما را مجسم می‌کند، مواجه می‌شوید.

هیچ کدام ذاتاً بهتر نیستند، اما یکی از آنها در لحظات رشد خاص برای کسب و کار شما هوشمندتر خواهد بود و این می تواند تغییر کند – پس عاقلانه انتخاب کنید.

آیا فقط باید از تولید محتوا مراقبت شود؟ بسته به بودجه خود یک فریلنسر یا آژانس استخدام کنید یا با یک پلت فرم نوشتن ثبت نام کنید.

تیم های قوی تر و باهوش تر بسازید

صرف نظر از پیچیدگی شما در بازاریابی محتوا، یک گزینه برون سپاری برای نیازهای شما وجود دارد.

از کنترل کامل بر محتوای خود لذت ببرید

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای برون‌سپاری محتوا، استخدام یک آژانس خدمات کامل است که بازاریابی محتوای شما را از استراتژی‌سازی تا تبلیغ قطعات نهایی را به طور کامل در اختیار می‌گیرد.

علاوه بر این، می‌توانید فریلنسرهایی را برای انجام پروژه‌های خاص، نقش‌های کوتاه‌مدت یا تکه‌های محتوایی استخدام کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک نویسنده محتوای آزاد استخدام کنید تا محتوای سه ماهه برای وبلاگ شما ایجاد کند.

فرض کنید یک کسب و کار کوچک را با یک تیم پنج نفره اداره می کنید. شما به فکر تامین منابع بازاریابی محتوا هستید، اما تیم شما فاقد تجربه و دانش است. برای رسیدن به مکانی که بتوانید در آن استراتژی محتوا بسازید، پیاده سازی کنید، و اجرا کنید، به سرمایه گذاری اولیه زیادی در مواردی مانند:

راه حلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد

شما مجبور نخواهید بود پول بیشتری را برای بازاریابی محتوا صرف کنید تا تلاش های خود را افزایش دهید. برای استخدام یا تکیه بر آژانسی که محتوای عمومی تولید می کند، نیازی به هدر دادن زمان برای جستجوی فریلنسرهای شایسته ندارید.

اول، آنها یک استراتژی محتوا دارند.

شاید یک کلمه کلیدی عالی پیدا کنید اما برای رتبه بندی باید یک مقاله حماسی 3500 کلمه ای روی آن بنویسید که جایگزین دو یا سه پست کوتاه تر می شود.

به احتمال زیاد، آن فریلنسر چندین مشتری و پروژه دارد که همزمان در حال انجام است. آنها ممکن است برای تکمیل شغل تمام وقت خود در کنار شغل آزاد باشند. در شرح وظایف آنها آمده است که بیایند و بروند.

اگر تا به حال یک فریلنسر استخدام کرده اید و تجربه بدی داشته اید، می دانید چه می خواهم بگویم.

برای موثر بودن، مهارت و تجربه زیادی در هر یک از این نقش‌ها مورد نیاز است – و برخی از کسب‌وکارها نمی‌توانند سرمایه‌گذاری اولیه استخدام کارشناسان داخلی یا آموزش برای تیم‌هایشان را توجیه کنند.

یک تیم برون سپاری دائماً در جریان است، اغلب بدون نظر شما. اگر آژانسی را استخدام کنید، حتی ممکن است هرگز با افرادی که محتوای شما را می نویسند صحبت نکنید، و افراد مختلف ممکن است بدون اطلاع شما پروژه های شما را به هم بریزند.

شما به یک استراتژی محتوای قوی نیاز دارید

این می تواند در یک زمان بسیار زیاد باشد، بنابراین بسیاری از کسب و کارهای کوچک به طور قابل درک به طور پیش فرض به استخدام متخصصان خارجی برای کمک به اجرای بازاریابی محتوا می پردازند.

همانطور که به زودی خواهید دید، نه برون سپاری و نه برون سپاری ذاتا بهتر است. هر گزینه مزایا و معایبی دارد. بیایید به تعاریف نگاه کنیم و آنها را با هم مقایسه کنیم تا بتوانید مسیر مناسبی را برای برند خود انتخاب کنید.

برون سپاری در مقابل محتوای برون سپاری: تفاوت چیست؟

سرمایه گذاری (استفاده از استعدادها و منابع داخلی)

چگونه با گذشت زمان در پول خود صرفه جویی خواهید کرد؟

در درازمدت پول پس انداز کنید

سرمایه‌گذاری اولیه در بازاریابی محتوای داخلی و منبع‌دار ممکن است بزرگ‌تر باشد، اما پس‌اندازی که در درازمدت از آن برخوردار خواهید شد، آن را جبران می‌کند.

این افراد ممکن است متعلق به یک تیم بازاریابی محتوای اختصاصی با نقش های تعریف شده مانند مدیر محتوا، نویسنده محتوا، مدیر رسانه های اجتماعی، ویرایشگر و غیره باشند.

ناسازگاری یا عدم اطمینان

اکثر شرکت ها بر اساس نظرسنجی Semrush (47.06٪) نویسندگان آزاد معتبر را هنگام برون سپاری استخدام می کنند.

برون سپاری محتوا

به عنوان مثال، شاید یک ماه، متوجه شوید که لازم است پست های وبلاگ را کاهش دهید تا بتوانید روی ایجاد آهن رباهای سربی جدید تمرکز کنید.

سازندگان برون سپاری انگیزه کمی برای وفادار ماندن به شما ندارند

این بدان معناست که وقتی فریلنسری را پیدا می‌کنید که مناسب باشد، تضمینی نیست که در آینده برای تولید محتوا برای برند شما در دسترس باشد. آنها برخلاف نویسنده یا خالقی که استخدام می کنید (یا آموزش می دهید) تا خود را وقف کسب و کار و تیم شما کنند، انگیزه ای برای نشان دادن وفاداری به شما ندارند.

آیا باید تولید محتوا را منبع سپاری یا برون سپاری کنید؟

شما نمی توانید سریعاً با یک آژانس هیچ یک از این کارها را انجام دهید. اما تیم داخلی شما می تواند.


آیا نیاز به مدیریت کل فرآیند بازاریابی محتوا دارید؟ یک آژانس معتبر استخدام کنید.

مقیاس برون سپاری نیز نسبتاً آسان است – فقط باید پول بیشتری برای استخدام فریلنسرهای بیشتری بپردازید یا برای یک قرارداد مداوم به آژانس بپردازید.

هزینه راه اندازی نسبتا کم و چرخش سریع

ساختن یک استراتژی محتوا نیز کار ساده ای نیست. شما می توانید این کار را انجام دهید، اما باید زمان و پول سرمایه گذاری کنید تا یاد بگیرید چه چیزی در آن اتفاق می افتد و چه چیزی باید به دست بیاید.

بنابراین، مزایا و معایب مرتبط با برون سپاری چیست؟

مزایای برون سپاری تولید محتوا

تلاش برای منبع یابی محتوا بدون مهارت، دانش یا استراتژی یک فاجعه در انتظار است.

ایجاد محتوا باعث می شود که تیم (تیم) شما در محتوا باهوش تر و بهتر شود، به علاوه طیف وسیعی از مهارت ها مانند تحقیق، نوشتن/ارتباط، استراتژی، تجزیه و تحلیل و ردیابی داده ها و غیره.