یا، اگر منابع شما محدود است، ممکن است همه افراد داخل کسب و کار علاوه بر نقش های دیگر خود، به نوعی در تولید محتوا مشارکت داشته باشند.
مزیت های تامین منابع تولید محتوا
به طور کلی، سرمایه گذاری اولیه شامل ایجاد مهارت (دوره ها، آموزش) برای اعضای تیم شما، فناوری و ابزارهایی مانند SEO و نرم افزار تحقیق کلمات کلیدی و شاید حتی منابعی برای استخدام یک عضو تیم تمام وقت (مانند مدیر محتوا) است.
یا شاید متوجه شده اید که بهتر است محتوای قدیمی را برای یک یا دو ماه به روز رسانی و بازنشر کنید.
به احتمال زیاد، آن فریلنسر چندین مشتری و پروژه دارد که همزمان در حال انجام است. آنها ممکن است برای تکمیل شغل تمام وقت خود در کنار شغل آزاد باشند. در شرح وظایف آنها آمده است که بیایند و بروند.
هرکسی که محتوا را لمس می کند به مهارت بالایی نیاز دارد
شاید یک کلمه کلیدی عالی پیدا کنید اما برای رتبه بندی باید یک مقاله حماسی 3500 کلمه ای روی آن بنویسید که جایگزین دو یا سه پست کوتاه تر می شود.
در حالی که این به دلایل زیادی عالی است، اما برای انعطاف پذیری چندان عالی نیست. به همین دلیل است که تامین منابع در اینجا مزیت را کسب می کند. تیم منبعدهیشده شما میتواند با سرعت بیشتری محتوا را محور قرار دهد، زیرا آنها به هیچ قراردادی که بگوید X تعداد پستهای وبلاگ باید ماهانه تولید شود، متعهد نمیشوند.
پس از آن، همه چیز به این خلاصه میشود که آیا آنها این استراتژی را از جمله برنامهریزی، ایدهپردازی، نوشتن/ایجاد، انتشار و ترویج میدهند یا برون سپاری میکنند.
ساختن یک استراتژی محتوا نیز کار ساده ای نیست. شما می توانید این کار را انجام دهید، اما باید زمان و پول سرمایه گذاری کنید تا یاد بگیرید چه چیزی در آن اتفاق می افتد و چه چیزی باید به دست بیاید.
وقتی تولید محتوا را منبع یابی می کنید، کسب و کار شما باید یک استراتژی محتوا داشته باشد که تیمی از افراد داخلی را هدایت کند که تمام محتوای برند شما را ایجاد می کنند.
یکی از رایجترین راهها برای برونسپاری محتوا، استخدام یک آژانس خدمات کامل است که بازاریابی محتوای شما را از استراتژیسازی تا تبلیغ قطعات نهایی را به طور کامل در اختیار میگیرد.
در نهایت، اگر در خواب می بینید که محتوا را برون سپاری می کنید اما هنوز ابزار لازم را ندارید، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید در حین ساختن منابع برای برون سپاری محتوا، محتوا را برون سپاری کنید.
بسیاری از نویسندگان در طول زمان به متخصصان موضوع تبدیل می شوند – در مورد برندی که برای آن می نویسند و صنعتی که نام تجاری آن را نمایندگی می کند – صرفاً به این دلیل که تحقیق و نوشتن، حافظه پنهان دانش آنها را بسیار مؤثر می سازد. این بدان معناست که هر چه یک نویسنده بیشتر برای شما کار کند، برای تجارت شما بهتر می شود.
هنگامی که مهارت ها، تخصص و استراتژی به دست آمد، تیم شما باید قادر به تولید محتوای شگفت انگیزی باشد که نتایج واقعی را به دست آورد. نرخ را سه برابر کنید بازاریابی سنتی در حالی که 62 درصد هزینه کمتری دارد.
اگر آژانسی را استخدام میکنید، میزان محتوایی که برای شما ایجاد میکند بستگی به قرارداد و تعداد توافقشده محتوای تولید شده در ماه یا هفته دارد.
به عبارت دیگر، چه کسی همه کارها را انجام می دهد؟ چه کسی در سنگر ایجاد محتوای ثابت آن برند در وبلاگ، رسانه های اجتماعی یا کانال های ویدیویی خود است؟
آیا نیاز به مدیریت کل فرآیند بازاریابی محتوا دارید؟ یک آژانس معتبر استخدام کنید.
وقتی آماده هستید به راحتی مقیاس کنید
به طور خلاصه، تامین منابع بهتر است اگر:
- شما منابع لازم برای سرمایه گذاری اولیه در تیم محتوای خود را دارید.
- شما از همه افراد سازمان خود خرید دارید.
- تیم شما از قبل دانش بازاریابی محتوا دارد یا شما آماده سرمایه گذاری روی آن هستید.
- شما یک استراتژی محتوا دارید یا برنامه هایی برای ایجاد آن دارید.
ایجاد محتوای مداوم با کیفیت بالا به طور منظم برای هر کسب و کاری امری مهم است. بنابراین، چگونه موفق ترین ها این کار را انجام می دهند؟
وقتی برای تولید محتوا به کمک خارجی تکیه میکنید، بهویژه فریلنسرهای بدون بررسی، در نهایت یک قمار است.
همچنین یافتن مشاغل آزاد باید بسیار آسان باشد، زیرا بازار کار مملو از آنها است. (تا سال 2027، اکثریت نیروی کار در ایالات متحده آزاد خواهد شد!)
معایب برون سپاری تولید محتوا
به عنوان مثال، شاید یک ماه، متوجه شوید که لازم است پست های وبلاگ را کاهش دهید تا بتوانید روی ایجاد آهن رباهای سربی جدید تمرکز کنید.
چگونه با گذشت زمان در پول خود صرفه جویی خواهید کرد؟
سرمایه گذاری اولیه می تواند هزینه بر باشد
برای موثر بودن، مهارت و تجربه زیادی در هر یک از این نقشها مورد نیاز است – و برخی از کسبوکارها نمیتوانند سرمایهگذاری اولیه استخدام کارشناسان داخلی یا آموزش برای تیمهایشان را توجیه کنند.
تقریبا نیمی از شرکت ها نوشتن محتوا را برون سپاری کنید، اما از هر 10 یک نفر از برون سپاری منصرف شد زیرا نتایج به دست آمد.
ایجاد محتوا باعث می شود که تیم (تیم) شما در محتوا باهوش تر و بهتر شود، به علاوه طیف وسیعی از مهارت ها مانند تحقیق، نوشتن/ارتباط، استراتژی، تجزیه و تحلیل و ردیابی داده ها و غیره.
صرف نظر از پیچیدگی شما در بازاریابی محتوا، یک گزینه برون سپاری برای نیازهای شما وجود دارد.
بیایید به برون سپاری عمیق نگاه کنیم تا تفاوت ها را ببینیم.
برون سپاری (استفاده از استعدادها و منابع خارجی، مانند آژانس)
مقیاس برون سپاری نیز نسبتاً آسان است – فقط باید پول بیشتری برای استخدام فریلنسرهای بیشتری بپردازید یا برای یک قرارداد مداوم به آژانس بپردازید.
و برون سپاری انتخاب بهتری است اگر:
- شما یک کسب و کار نسبتاً جدید هستید و هنوز منابع لازم برای سرمایه گذاری در یک تیم محتوای داخلی را ندارید.
- تیم شما دانش بازاریابی محتوایی صفر دارد.
- شما میدانید که چگونه به طور مؤثر فریلنسرها را استخدام کرده و با آنها کار کنید.
- متقاعد کردن هر سطحی از سازمان برای سرمایهگذاری در تامین منابع بسیار دشوار است.
هر کسی میتواند خود را فریلنسر بنامد و رزومهای پرزدار برای تحت تأثیر قرار دادن ارائه دهد. این بدان معنا نیست که آنها می توانند تحویل دهند. اغلب در نهایت با محتوای بد، مهلتهای از دست رفته یا شخصی که پس از استخدام شما را مجسم میکند، مواجه میشوید.
این نوع از متخصصان نسبت به فریلنسرهایی که صرفاً محتوای شما را به طور خلاصه لمس می کنند و سپس ادامه می دهند، مزیت عمیقی دارند. استخدام طولانی مدت 10 برابر محتوای بهتر تولید می کند فقط به این دلیل که آنها فرصت یادگیری و رشد را دارند با شغلت.
سازندگان برون سپاری انگیزه کمی برای وفادار ماندن به شما ندارند
تیم های قوی تر و باهوش تر بسازید
صحبت از مهارت و دانش، بازاریابی محتوا، از جمله تولید/تولید محتوا، یک شغل تمام وقت است.
شما مجبور نخواهید بود پول بیشتری را برای بازاریابی محتوا صرف کنید تا تلاش های خود را افزایش دهید. برای استخدام یا تکیه بر آژانسی که محتوای عمومی تولید می کند، نیازی به هدر دادن زمان برای جستجوی فریلنسرهای شایسته ندارید.
بنابراین، مزایا و معایب مرتبط با برون سپاری چیست؟
مزایای برون سپاری تولید محتوا
تیم برون سپاری شما هرگز عمیق ترین دانش را از برند شما نخواهد داشت
از کنترل کامل بر محتوای خود لذت ببرید
راه حلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد
برای منبع یابی بازاریابی محتوا، باید بدانید که در حال انجام چه کاری هستید. شما به کسی نیاز دارید که کشتی را هدایت کند که بتواند آن را به سمت موفقیت هدایت کند. و این بدون استراتژی محتوا غیرممکن است.
اکنون که تفاوت بین تولید محتوا در مقابل برون سپاری را می دانید، کدام یک را باید انتخاب کنید؟
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.