مشتریان را بعد از تعطیلات و در تمام طول سال درگیر خود نگه دارید

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-keep-customers-engaged-post-holidays-and-all-year-long-391195

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


کمپین‌های تعطیلات شما موفقیت‌آمیز بودند، اما جذب مشتریان در بقیه سال می‌تواند سخت باشد – به‌ویژه اگر در یک بازار بسیار رقابتی فعالیت می‌کنید.

به وبینار زنده و تعاملی ما با کیت ریچاردسون، مدیر بازاریابی حفظ مشتری در Artifact Uprising و توبی یوئن، مدیر موفقیت مشتری در Blueshift بپیوندید و راه‌های اثبات شده برای جذب مشتریان و خرید بیشتر را کشف کنید.

ثبت نام امروز برای “مشتریان را بعد از تعطیلات و در تمام طول سال درگیر نگه دارید،ارائه شده توسط Blueshift.