از ترافیک وب سایت و نرخ کلیک گرفته تا مدل های انتساب فروش، کارشناسان سئو همه این موارد را در این وبینار پوشش می دهند.
بیاموزید که کدام معیارهای فنی کلیدی سئو و سلامت وب سایت را باید در KPIهای بازاریابی خود لحاظ کنید – و چگونه می توانید تأثیر جستجوی ارگانیک و سلامت وب سایت را بر اهداف تجاری گسترده تر خود نشان دهید.
ثبت نام امروز برای “ردیابی رشد از جستجوی ارگانیک: معیارهای سئو و KPIهایی که هر بازاریاب باید بداند” ارائه شده توسط Deepcrawl.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/webinar-seo-metrics-and-kpis-every-marketer-should-know-387418
جدید در زمین موتورهای جستجو