معیارهای سئو و شاخص های کلیدی عملکرد هر بازاریاب باید بداند

بیاموزید که کدام معیارهای فنی کلیدی سئو و سلامت وب سایت را باید در KPIهای بازاریابی خود لحاظ کنید – و چگونه می توانید تأثیر جستجوی ارگانیک و سلامت وب سایت را بر اهداف تجاری گسترده تر خود نشان دهید.

ثبت نام امروز برای “ردیابی رشد از جستجوی ارگانیک: معیارهای سئو و KPIهایی که هر بازاریاب باید بداند” ارائه شده توسط Deepcrawl.


از ترافیک وب سایت و نرخ کلیک گرفته تا مدل های انتساب فروش، کارشناسان سئو همه این موارد را در این وبینار پوشش می دهند.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-seo-metrics-and-kpis-every-marketer-should-know-387418جدید در زمین موتورهای جستجو