موارد و مشکلات بیشتر در تبلیغات Google


در چند هفته گذشته مشکلات متعددی در Google Ads Manager دیده شده است که به طور خاص ناشران را تحت تأثیر قرار داده است و یک حادثه به تاریخ 31 اوت بازمی گردد.

موضوع اصلی. در 31 آگوست، گوگل حادثه‌ای را گزارش کرد که «آمار گزارش تاریخی Google Ad Manager برای برخی از شبکه‌ها کمتر از حد انتظار است. در حال حاضر هیچ تأثیر روشنی بر سرویس یا انتقال داده وجود ندارد.

سریع به جلو به این هفته. دیروز گوگل یک مشکل دیگر را گزارش کرد «ما در حال بررسی گزارش‌های مربوط به یک مشکل با Google Ad Manager هستیم. به زودی اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم کرد. کاربران آسیب‌دیده می‌توانند به Google Ad Manager دسترسی داشته باشند، اما پیام‌های خطا، تأخیر بالا و/یا سایر رفتارهای غیرمنتظره را مشاهده می‌کنند.»

علاوه بر این، آنها به‌روزرسانی زیر را از رویداد 31 آگوست ارائه کردند: «آمار گزارش‌دهی مدیر تبلیغات ثابت است و همه داده‌های جدید از 1 سپتامبر (PDT) به‌طور دقیق گزارش شده‌اند. ما در حال تصحیح داده‌های آسیب‌دیده هستیم (مدت زمان صدور: 30 اوت، ساعت 8 بعد از ظهر PDT تا 31 اوت، 5:00 بعد از ظهر PDT). ETA فعلی ما برای رفع آن 23 سپتامبر است.

ما گزارش‌هایی از چند ناشر دریافت کردیم که در آن موارد خطی در حدود 15 سپتامبر کمتر ارائه شده بود و ممکن است مربوط به این حادثه باشد. مهندسی در حال بررسی است و امروز جزئیات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

بعد از اون روز. حوالی ساعت 7 بعد از ظهر UTC Google گزارش داد: «تصحیح راه‌حل گزارش‌دهی که در 13 سپتامبر برای کاهش آمار گمشده برای این حادثه ارائه شد، بر استخراج‌کننده بودجه تأثیر گذاشته و باعث عدم تحویل در چند مورد خطی شده است. تعمیر سرویس صادر شده است و به زودی منتشر خواهد شد (EOD PDT مورد انتظار). این مشکل به طور بالقوه فقط بر موارد خطی تأثیر می گذارد که این دو معیار را دارند:

1. مورد خطی از طریق حادثه 8/31 (PDT) و پس از اصلاح راه حل 9/13 (PDT) فعال بوده است.

2. آیتم خط دارای یک یا چند مورد از تغییرات خاص زیر در یا بعد از رویداد آمار 8/31 (PDT) بود: مدت زمان، هدف بودجه واقعی، و سرعت تحویل.

21 سپتامبر. امروز گوگل یک به‌روزرسانی را منتشر کرد: «ما انتظار داریم مشکلی که اکثر کاربران Google Ad Manager را تحت تأثیر قرار می‌دهد در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۲، ساعت ۶:۵۹ صبح UTC حل کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که این بازه زمانی تخمینی است و ممکن است تغییر کند. کاربران آسیب‌دیده می‌توانند به Google Ad Manager دسترسی داشته باشند، اما ممکن است به جدیدترین داده‌ها دسترسی نداشته باشند.

عمیق تر حفاری کنید. برای به‌روز ماندن در مورد همه مشکلات و قطعی‌های Google Ad، می‌توانید به بررسی وضعیت ادامه دهید داشبورد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این مسائل ناشران را تحت تاثیر قرار می دهد و نباید هیچ تاثیری بر تبلیغ کنندگان داشته باشد. علاوه بر این، اگر به مشکلی در Ads Manager یا هر پلتفرم دیگر Google مشکوک هستید، به ما اطلاع دهید!


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/more-google-ad-incidents-and-issues-388134