موضوع اصلی. در 31 آگوست، گوگل حادثهای را گزارش کرد که «آمار گزارش تاریخی Google Ad Manager برای برخی از شبکهها کمتر از حد انتظار است. در حال حاضر هیچ تأثیر روشنی بر سرویس یا انتقال داده وجود ندارد.
سریع به جلو به این هفته. دیروز گوگل یک مشکل دیگر را گزارش کرد «ما در حال بررسی گزارشهای مربوط به یک مشکل با Google Ad Manager هستیم. به زودی اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم کرد. کاربران آسیبدیده میتوانند به Google Ad Manager دسترسی داشته باشند، اما پیامهای خطا، تأخیر بالا و/یا سایر رفتارهای غیرمنتظره را مشاهده میکنند.»
علاوه بر این، آنها بهروزرسانی زیر را از رویداد 31 آگوست ارائه کردند: «آمار گزارشدهی مدیر تبلیغات ثابت است و همه دادههای جدید از 1 سپتامبر (PDT) بهطور دقیق گزارش شدهاند. ما در حال تصحیح دادههای آسیبدیده هستیم (مدت زمان صدور: 30 اوت، ساعت 8 بعد از ظهر PDT تا 31 اوت، 5:00 بعد از ظهر PDT). ETA فعلی ما برای رفع آن 23 سپتامبر است.
21 سپتامبر. امروز گوگل یک بهروزرسانی را منتشر کرد: «ما انتظار داریم مشکلی که اکثر کاربران Google Ad Manager را تحت تأثیر قرار میدهد در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۲، ساعت ۶:۵۹ صبح UTC حل کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که این بازه زمانی تخمینی است و ممکن است تغییر کند. کاربران آسیبدیده میتوانند به Google Ad Manager دسترسی داشته باشند، اما ممکن است به جدیدترین دادهها دسترسی نداشته باشند.
2. آیتم خط دارای یک یا چند مورد از تغییرات خاص زیر در یا بعد از رویداد آمار 8/31 (PDT) بود: مدت زمان، هدف بودجه واقعی، و سرعت تحویل.
جدید در زمین موتورهای جستجو