2. آیتم خط دارای یک یا چند مورد از تغییرات خاص زیر در یا بعد از رویداد آمار 8/31 (PDT) بود: مدت زمان، هدف بودجه واقعی، و سرعت تحویل.
عمیق تر حفاری کنید. برای بهروز ماندن در مورد همه مشکلات و قطعیهای Google Ad، میتوانید به بررسی وضعیت ادامه دهید داشبورد.
علاوه بر این، آنها بهروزرسانی زیر را از رویداد 31 آگوست ارائه کردند: «آمار گزارشدهی مدیر تبلیغات ثابت است و همه دادههای جدید از 1 سپتامبر (PDT) بهطور دقیق گزارش شدهاند. ما در حال تصحیح دادههای آسیبدیده هستیم (مدت زمان صدور: 30 اوت، ساعت 8 بعد از ظهر PDT تا 31 اوت، 5:00 بعد از ظهر PDT). ETA فعلی ما برای رفع آن 23 سپتامبر است.
چرا ما اهمیت می دهیم. این مسائل ناشران را تحت تاثیر قرار می دهد و نباید هیچ تاثیری بر تبلیغ کنندگان داشته باشد. علاوه بر این، اگر به مشکلی در Ads Manager یا هر پلتفرم دیگر Google مشکوک هستید، به ما اطلاع دهید!
بعد از اون روز. حوالی ساعت 7 بعد از ظهر UTC Google گزارش داد: «تصحیح راهحل گزارشدهی که در 13 سپتامبر برای کاهش آمار گمشده برای این حادثه ارائه شد، بر استخراجکننده بودجه تأثیر گذاشته و باعث عدم تحویل در چند مورد خطی شده است. تعمیر سرویس صادر شده است و به زودی منتشر خواهد شد (EOD PDT مورد انتظار). این مشکل به طور بالقوه فقط بر موارد خطی تأثیر می گذارد که این دو معیار را دارند:
در چند هفته گذشته مشکلات متعددی در Google Ads Manager دیده شده است که به طور خاص ناشران را تحت تأثیر قرار داده است و یک حادثه به تاریخ 31 اوت بازمی گردد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/more-google-ad-incidents-and-issues-388134
1. مورد خطی از طریق حادثه 8/31 (PDT) و پس از اصلاح راه حل 9/13 (PDT) فعال بوده است.
موضوع اصلی. در 31 آگوست، گوگل حادثهای را گزارش کرد که «آمار گزارش تاریخی Google Ad Manager برای برخی از شبکهها کمتر از حد انتظار است. در حال حاضر هیچ تأثیر روشنی بر سرویس یا انتقال داده وجود ندارد.