می خواهید در SMX صحبت کنید؟ اکنون زمان ارائه یک طرح است!

به این بپر صفحه برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه ارسال ایده جلسه یا مستقیماً به این صفحه برای ایجاد نمایه خود و ارسال یک برنامه جلسه.

درباره نویسنده

در اینجا چند نکته برای ارائه یک پیشنهاد جلسه قانع کننده وجود دارد:

  • ارائه یک ایده اصلی و/یا موضوعی که معمولاً در سایر رویدادهای جستجو پوشش داده نمی شود. تمرکز یادآوری: SMX Next بر روی تمرکز دارد چه خبر (و به خوبی کار می کند) و بعد چی (روندها و فرصت ها).
  • جزئیاتی در مورد کارهایی که شرکت کنندگان در نتیجه مشاهده جلسه شما می توانند بهتر یا متفاوت انجام دهند را درج کنید.
  • شامل یک مطالعه موردی یا مثال های خاص و توضیح دهید که چگونه می توان آنها را در انواع مختلف سازمان ها اعمال کرد.
  • در مورد آنچه می توانید در زمان اختصاص داده شده ارائه دهید واقع بین باشید. شما نمی توانید همه چیز را در مورد موضوع خود پوشش دهید. عمیق‌تر رفتن روی یک موضوع محدود اغلب برای شرکت‌کننده ارزشمندتر است.
  • پیشنهادات ملموس و یک برنامه اقدام ارائه دهید.

بازاریابی جستجو همیشه در حال تغییر است. و ما تاکنون شاهد تغییرات بزرگ زیادی در سال 2022 بوده‌ایم. به‌روزرسانی‌های الگوریتم و تغییرات ویژگی SERP جستجوی ارگانیک را سخت‌تر می‌کند. اتوماسیون در جستجوی پولی و اجتماعی ناامیدکننده است. به علاوه، مرگ کوکی های شخص ثالث به تعویق افتاده است. از نو. اوه، و گوگل آنالیتیکس 4. خیلی زیاد است.

فرقی نمی‌کند سال‌ها صحبت می‌کنید یا فقط انگشتان پاهایتان را در صحبت کردن فرو می‌برید، لطفاً در نظر داشته باشید که یک جلسه سخنرانی ارسال کنید. ما همیشه به دنبال سخنرانان جدید با دیدگاه های مختلف هستیم.

اگر شما یک بازاریاب جستجوی مشتاق هستید که اشتیاق به اشتراک گذاری دانش دارید و می خواهید به این صنعت کمک کنید، لطفاً پیشنهادی برای SMX Next ارائه دهید. ما به دنبال متخصصان موضوع هستیم تا بینش ها، استراتژی ها و تاکتیک هایی را به اشتراک بگذارند که اکنون کار می کنند و به بازاریابان SEO و PPC کمک می کند تا برای موفقیت در سال 2023 و بعد از آن آماده شوند.

اگر سوالی دارید، در صورت تمایل مستقیماً با من تماس بگیرید [email protected]. من مشتاقانه منتظر خواندن پیشنهادات شما هستم!


آخرین مهلت برای بازی های بعدی SMX است 15 سپتامبر.

کتی مدیر محتوای رویداد در رسانه درب سوم است. او بیش از 25 سال تجربه در زمینه ارتباطات بازاریابی، مدیریت رویداد و آموزش بازاریابی دارد. قبلاً، کتی مدیر محتوا و آموزش مجموعه رویدادهای Digital Summit بود که در آن بر توسعه محتوا و کیفیت بیش از 20 رویداد در سال نظارت داشت. قبل از آن او مدیر آموزش MarketingProfs بود که در آن روی رویدادهای زنده، رویدادهای مجازی و توسعه برنامه‌های آموزشی بازاریابی با استفاده از تکنیک‌های طراحی آموزشی و تئوری یادگیری بزرگسالان کار می‌کرد. او همچنین در رویدادهای صنعتی برای شرکت های دیگر از جمله انجمن بازاریابی مستقیم و پنتون مدیا کار کرده است.


منبع: https://searchengineland.com/submit-a-pitch-for-smx-next-351392

SMX Next به بازاریابان کمک می کند تا کنترل خود را دوباره به دست آورند.

SMX Next از 15 تا 16 نوامبر 2022 به صورت آنلاین باز می گردد، با تمرکز بر آنچه اکنون در جستجو کار می کند و چگونه برای سال 2023 آماده شود.

جدید در زمین موتورهای جستجو