اگر سوالی دارید، در صورت تمایل مستقیماً با من تماس بگیرید [email protected]. من مشتاقانه منتظر خواندن پیشنهادات شما هستم!
آخرین مهلت برای بازی های بعدی SMX است 15 سپتامبر.
SMX Next به بازاریابان کمک می کند تا کنترل خود را دوباره به دست آورند.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/submit-a-pitch-for-smx-next-351392
بازاریابی جستجو همیشه در حال تغییر است. و ما تاکنون شاهد تغییرات بزرگ زیادی در سال 2022 بودهایم. بهروزرسانیهای الگوریتم و تغییرات ویژگی SERP جستجوی ارگانیک را سختتر میکند. اتوماسیون در جستجوی پولی و اجتماعی ناامیدکننده است. به علاوه، مرگ کوکی های شخص ثالث به تعویق افتاده است. از نو. اوه، و گوگل آنالیتیکس 4. خیلی زیاد است.
در اینجا چند نکته برای ارائه یک پیشنهاد جلسه قانع کننده وجود دارد:
- ارائه یک ایده اصلی و/یا موضوعی که معمولاً در سایر رویدادهای جستجو پوشش داده نمی شود. تمرکز یادآوری: SMX Next بر روی تمرکز دارد چه خبر (و به خوبی کار می کند) و بعد چی (روندها و فرصت ها).
- جزئیاتی در مورد کارهایی که شرکت کنندگان در نتیجه مشاهده جلسه شما می توانند بهتر یا متفاوت انجام دهند را درج کنید.
- شامل یک مطالعه موردی یا مثال های خاص و توضیح دهید که چگونه می توان آنها را در انواع مختلف سازمان ها اعمال کرد.
- در مورد آنچه می توانید در زمان اختصاص داده شده ارائه دهید واقع بین باشید. شما نمی توانید همه چیز را در مورد موضوع خود پوشش دهید. عمیقتر رفتن روی یک موضوع محدود اغلب برای شرکتکننده ارزشمندتر است.
- پیشنهادات ملموس و یک برنامه اقدام ارائه دهید.
جدید در زمین موتورهای جستجو