نحوه به حداکثر رساندن بینش از Performance Max

علاوه بر این، در حالی که نمی توانید عبارات جستجوی واقعی را ببینید، می توانید مضامین کلمات کلیدی و همچنین داده های عملکرد اولیه را ببینید.

گروه‌های فهرست‌بندی در مقابل نمایشگر: دلارهای شما کجا خرج می‌شوند؟

به برگه گزارش ها بروید و یک جدول سفارشی بسازید که عملکرد را با استفاده از:

  • مکان‌ها (نمایش/فیلم/فید داده)
  • نام تجاری (Datafeed)
  • دسته/مجموعه (Datafeed)
  • برچسب های سفارشی (Datafeed)

در برگه مکان‌ها، می‌توانید عملکرد را با موارد زیر کاهش دهید:

گزارش ها: از گزارش های سفارشی برای جمع آوری داده های خود استفاده کنید

شما کمپین های Google Ads Performance Max را برای موفقیت تنظیم کرده اید.

توجه: مکان‌ها را می‌توان در سطح حساب حذف کرد:


منبع: https://searchengineland.com/performance-max-maximize-insights-387302

توجه: احتمالاً باید یک گروه دارایی جدید ایجاد کنید. https://t.co/4EUj1KQuwx

— 𝙼𝚎𝚗𝚊𝚌𝚑𝚎𝚖 𝙰𝚗𝚒 Ⓜ️ تبلیغات گوگل 📈 (@MenachemAni) 21 جولای 2022

بخش: داده های شما

همه کمپین ها > صفحات فرود > فیلتر بر اساس کمپین

مکان ها: ترافیک و فروش از کجا می آید؟

در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که تا کنون کشف کرده ایم.

می توانید داده های هفته به هفته یا ماه به ماه را مشاهده کنید.

بینش: مضامین کلمات کلیدی

در حالی که داده های دقیق تر محدود است، از برگه Insights استفاده کنید.

مشکل؟

اکنون به بینش هایی در مورد عملکرد، مضامین کلیدواژه، جایی که دلار شما خرج می شود و موارد دیگر نیاز دارید.

بنابراین، من باید یک بازپس گیری از ویدیوی بداخلاق TikTok را پست کنم. راهی برای مشاهده و حذف مکان‌ها برای کمپین‌های Performance Max وجود دارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


توجه: اگر متوجه شدید که ترافیک نمایش/ویدیو به خوبی فید داده شما تبدیل نمی شود، می توانید گسترش URL را در تنظیمات کمپین خاموش کنید.

درباره نویسنده