نحوه به حداکثر رساندن بینش از Performance Max

همچنین می‌توانید کمپین حداکثر عملکرد به سبک خرید هوشمند را اجرا کنید:

بخش: داده های شما

می توانید داده های هفته به هفته یا ماه به ماه را مشاهده کنید.

بینش: مضامین کلمات کلیدی

هزینه‌های کلی کمپین را در برگه کمپین‌ها با هزینه‌های کلی همه گروه‌های فهرست‌بندی مقایسه کنید

جدید در زمین موتورهای جستجو

مشکل؟

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای خرده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/performance-max-maximize-insights-387302

اکنون به بینش هایی در مورد عملکرد، مضامین کلیدواژه، جایی که دلار شما خرج می شود و موارد دیگر نیاز دارید.

بنابراین، من باید یک بازپس گیری از ویدیوی بداخلاق TikTok را پست کنم. راهی برای مشاهده و حذف مکان‌ها برای کمپین‌های Performance Max وجود دارد.

در حالی که داده های دقیق تر محدود است، از برگه Insights استفاده کنید.

نحوه انجام این کار را اینجا نوشتم و همچنین این آهنگ عذرخواهی بسیار پیچیده را برای گوگل نوشتم #عملکرد حداکثر #ppcchat

— کرک ویلیامز (خارج از دفتر) (@PPCKirk) 3 آگوست 2022


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


اطلاعات مفیدی در مورد روند کلی وجود دارد.

علاوه بر این، در حالی که نمی توانید عبارات جستجوی واقعی را ببینید، می توانید مضامین کلمات کلیدی و همچنین داده های عملکرد اولیه را ببینید.

گروه‌های فهرست‌بندی در مقابل نمایشگر: دلارهای شما کجا خرج می‌شوند؟

این به شما کمک می‌کند تفکیک هزینه‌های بین ویدیو/نمایش و واحدهای تبلیغاتی ایجاد شده با فید داده را درک کنید.

در تب کمپین‌ها، می‌توانید بر اساس کمپین فیلتر کنید و براساس:

صفحات فرود: چه صفحاتی ترافیک/تبدیل دارند؟

برای تجارت الکترونیک: چیزی که ارزش امتحان کردن برای Google Shopping را دارد، به خصوص اگر از لحاظ تاریخی با خرید هوشمند موفقیت آمیز بوده اید: یک کمپین pMax را بدون هیچ دارایی به غیر از فید داده راه اندازی کنید.

توجه: این گزارش در کمپین Performance Max در دسترس نیست، باید از برگه همه کمپین ها به آن دسترسی داشته باشید و فقط کمپین های PMax خود را فیلتر کنید.

به برگه گزارش ها بروید و یک جدول سفارشی بسازید که عملکرد را با استفاده از:

  • مکان‌ها (نمایش/فیلم/فید داده)
  • نام تجاری (Datafeed)
  • دسته/مجموعه (Datafeed)
  • برچسب های سفارشی (Datafeed)

در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که تا کنون کشف کرده ایم.

همه کمپین ها > صفحات فرود > فیلتر بر اساس کمپین

مکان ها: ترافیک و فروش از کجا می آید؟

در برگه مکان‌ها، می‌توانید عملکرد را با موارد زیر کاهش دهید:

گزارش ها: از گزارش های سفارشی برای جمع آوری داده های خود استفاده کنید

شما کمپین های Google Ads Performance Max را برای موفقیت تنظیم کرده اید.

توجه: اگر متوجه شدید که ترافیک نمایش/ویدیو به خوبی فید داده شما تبدیل نمی شود، می توانید گسترش URL را در تنظیمات کمپین خاموش کنید.

درباره نویسنده