علاوه بر این، در حالی که نمی توانید عبارات جستجوی واقعی را ببینید، می توانید مضامین کلمات کلیدی و همچنین داده های عملکرد اولیه را ببینید.

گروههای فهرستبندی در مقابل نمایشگر: دلارهای شما کجا خرج میشوند؟
به برگه گزارش ها بروید و یک جدول سفارشی بسازید که عملکرد را با استفاده از:
- مکانها (نمایش/فیلم/فید داده)
- نام تجاری (Datafeed)
- دسته/مجموعه (Datafeed)
- برچسب های سفارشی (Datafeed)

در برگه مکانها، میتوانید عملکرد را با موارد زیر کاهش دهید:

گزارش ها: از گزارش های سفارشی برای جمع آوری داده های خود استفاده کنید
شما کمپین های Google Ads Performance Max را برای موفقیت تنظیم کرده اید.
توجه: مکانها را میتوان در سطح حساب حذف کرد: