نحوه به حداکثر رساندن بینش از Performance Max


شما کمپین های Google Ads Performance Max را برای موفقیت تنظیم کرده اید.

اکنون به بینش هایی در مورد عملکرد، مضامین کلیدواژه، جایی که دلار شما خرج می شود و موارد دیگر نیاز دارید.

مشکل؟

دریافت داده ها و بینش از Performance Max می تواند خسته کننده باشد.

در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که تا کنون کشف کرده ایم.

در حالی که داده های دقیق تر محدود است، از برگه Insights استفاده کنید.

اطلاعات مفیدی در مورد روند کلی وجود دارد.

می توانید داده های هفته به هفته یا ماه به ماه را مشاهده کنید.

بینش: مضامین کلمات کلیدی

علاوه بر این، در حالی که نمی توانید عبارات جستجوی واقعی را ببینید، می توانید مضامین کلمات کلیدی و همچنین داده های عملکرد اولیه را ببینید.

گروه‌های فهرست‌بندی در مقابل نمایشگر: دلارهای شما کجا خرج می‌شوند؟

هزینه‌های کلی کمپین را در برگه کمپین‌ها با هزینه‌های کلی همه گروه‌های فهرست‌بندی مقایسه کنید

این به شما کمک می‌کند تفکیک هزینه‌های بین ویدیو/نمایش و واحدهای تبلیغاتی ایجاد شده با فید داده را درک کنید.

توجه: اگر متوجه شدید که ترافیک نمایش/ویدیو به خوبی فید داده شما تبدیل نمی شود، می توانید گسترش URL را در تنظیمات کمپین خاموش کنید.

همچنین می‌توانید کمپین حداکثر عملکرد به سبک خرید هوشمند را اجرا کنید:

بخش: داده های شما

در تب کمپین‌ها، می‌توانید بر اساس کمپین فیلتر کنید و براساس:

صفحات فرود: چه صفحاتی ترافیک/تبدیل دارند؟

توجه: این گزارش در کمپین Performance Max در دسترس نیست، باید از برگه همه کمپین ها به آن دسترسی داشته باشید و فقط کمپین های PMax خود را فیلتر کنید.

همه کمپین ها > صفحات فرود > فیلتر بر اساس کمپین

مکان ها: ترافیک و فروش از کجا می آید؟

در برگه مکان‌ها، می‌توانید عملکرد را با موارد زیر کاهش دهید:

  • کشور
  • ایالت ها
  • کد پستی/پستی
  • شهرستان/DMA

گزارش ها: از گزارش های سفارشی برای جمع آوری داده های خود استفاده کنید

به برگه گزارش ها بروید و یک جدول سفارشی بسازید که عملکرد را با استفاده از:

  • مکان‌ها (نمایش/فیلم/فید داده)
  • نام تجاری (Datafeed)
  • دسته/مجموعه (Datafeed)
  • برچسب های سفارشی (Datafeed)

توجه: مکان‌ها را می‌توان در سطح حساب حذف کرد:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای خرده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/performance-max-maximize-insights-387302