به همین دلیل است که به نظر من، برای تعدادی از پرس و جوها در یک فضا (مثلاً فناوری)، احتمالاً وب سایت هایی مشابه G2 و Capterra را برای طیف گسترده ای از پرس و جوها می بینید.
این به این معنی نیست که داشتن صفحات پیام رسانی و مقایسه در وب سایت شما محتوای مهمی برای آموزش و تبدیل کاربر نیست.
انواع مختلف منبع آستانه کیفیت متفاوتی دارند
تجزیه و تحلیل SERP همراه با تحقیق کلمات کلیدی شما جزء اصلی هر کمپین سئو مدرن است.
ما این کار را تا حدی از طریق کانونهای محتوا/خوشههای محتوا انجام میدهیم که در پنج سال گذشته بهعنوان راههایی برای نشان دادن EAT و ایجاد داراییهای قابل پیوند و با اعتبار بالا برای عبارتهای جستجوی غیر مارک، محبوبتر شدهاند.
این به این دلیل است که اکثر این قطعات تجزیه و تحلیل نوع منبع را تایید یا در نظر نمی گیرند. من شخصا معتقدم که این به این دلیل است که دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجو که منجر به تبدیل شدن EAT، YMYL و کیفیت صفحه به بخش عمدهای از کارهای روزمره ما شده است، در واقع از عبارت نوع منبع استفاده نمیکند، اما در مورد آن صحبت میکند. ارزیابی و تجزیه و تحلیل منابع برای مواردی مانند اطلاعات نادرست یا سوگیری.
تمایز مهم دیگری که باید ایجاد کرد این است که انواع منبع مختلف آستانه های متفاوتی دارند.
سپس SERP بر اساس این رتبه بندی های بازیابی شده تشکیل می شود و سپس با داده های کاربر، ویژگی های SERP و غیره پوشانده می شود.
تعریف انواع منبع به معنای عمیق تر از طبقه بندی وب سایت رتبه بندی به عنوان اطلاعاتی یا تجاری است، زیرا گوگل نیز عمیق تر می شود.
این امر از طریق معماری اطلاعات خوب در وبسایت، و مختصر بودن در خوشههای موضوعی و پیوندهای داخلی ما به دست میآید و هضم آن را برای موتورهای جستجو در مقیاس آسانتر میکند.
انواع منبع را برای اطلاع از استراتژی سئو خود بشناسید
این بدان معناست که برای تعیین “معیار” برای اینکه وبسایت و محتوای شما به چه موقعیتی هدایت کننده ترافیک میرسد، باید با سایر وبسایتها با انواع منبع مشابه مقایسه کنید، و سپس نوع محتوایی را که آنها دارند مقایسه کنید. در حال رتبه بندی با.
خوشه های موضوعی و فراوانی
من در مورد آستانه های کیفیت و نحوه ارتباط آنها با نمایه سازی در مقالات قبلی که برای Search Engine Land نوشته ام صحبت کرده ام:
و سپس هنگام برنامه ریزی محتوا، ممکن است یک استراتژی بر اساس رتبه بندی برخی از قطعات اطلاعاتی در صفحه 1 توسط گوگل ایجاد کنیم، بنابراین ما نیز قطعات اطلاعاتی را ایجاد خواهیم کرد.
تجزیه و تحلیل هدف جستجو در حال حاضر یک فرآیند در این است. اما وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل SERP میرسد، اغلب گزارشهایی را میبینم که در طبقهبندی نتیجه بر اساس هدف آن متوقف میشوند – و بس.
به همین دلیل است که ابزارهای شخص ثالثی که امتیازات دشواری کلمه کلیدی را بر اساس معیارهایی مانند بک لینک برای همه نتایج در صفحه 1 ایجاد می کنند، دارای مشکلاتی هستند، زیرا همه انواع منبع در اکثر SERP ها به یک شکل ارزیابی نمی شوند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.