ما موفقیت را با موارد زیر مشاهده کرده ایم:
- مطابقت با مشتری با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مشترکین ایمیل و غیره باشد.
- هدف سفارشی. فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را از جستجو و خرید استاندارد بسازید
- منافع. افراد را بر اساس علایق از پیش تعیین شده در تبلیغات گوگل هدف قرار دهید.
- بازدیدکنندگان وب سایت. کاربران را بر اساس داده های پیکسلی حساب خود هدف قرار دهید. Google از داده های بازدیدکنندگان وب سایت، سرنخ ها و خریدهای شما برای هدف قرار دادن مشتریان جدید استفاده می کند.
فید داده
توجه: کمپین های خرید هوشمند و محلی به زودی مستهلک شده و به PMax تبدیل می شوند.

تفاوت PMax چیست؟
جدید در زمین موتورهای جستجو