نحوه راه اندازی کمپین های Performance Max به روش صحیح

PMax یک نوع کمپین همه کاره است که تبلیغات را در تمام کانال های Google نمایش می دهد:

  • یوتیوب.
  • نمایش دادن.
  • جستجو کردن.
  • خريد كردن.
  • فید را کشف کنید.
  • جیمیل.
  • نقشه ها.

در زیر یک نمودار عالی از مایک رایان نشان دادن ایده های ساختار کمپین:

اهداف تبدیل

نکته: برای بهبود کیفیت سرنخ، روی تماس‌ها از طریق فرم‌ها/چت‌ها تمرکز کنید.

مکان یابی

تیم من از زمانی که در نسخه بتا منتشر شد، کمپین های Google Ads Performance Max را آزمایش کرده است.

برای فروشگاه هایی که محصولات کمی دارند، سعی می کنیم تا حد امکان متراکم کنیم. سادگی بر پیچیدگی، همیشه.

در ساختار کمپین تفاوت هایی وجود دارد. مهمترین موارد از نظر ساختار:

  • گروه های تبلیغات → گروه های دارایی
  • گروه های محصول → گروه های فهرست

برای تجارت الکترونیک، چیزی که ارزش امتحان کردن برای Google Shopping را دارد، به خصوص اگر در طول تاریخ با خرید هوشمند موفق بوده اید، راه اندازی یک کمپین PMax بدون هیچ دارایی جدا از فید داده است.

موارد بیشتر در تالار شهر PPC آینده ما: https://t.co/7YC17eywgR

— Optmyzr.com (@Optmyzr) 25 آوریل 2022

محرومیت ها

  • استثناهای مشتری: لیست مشتریان خود را آپلود کنید و از سیستم بخواهید آنها را از همه هدف گذاری ها حذف کند. اگر می خواهید روی جذب مشتری جدید تمرکز کنید، این کار مفید است.
  • کلید واژه ها: اگر نماینده Google دارید، آنها می توانند عبارات جستجوی مارک را از PMax برای شما مسدود کنند.

سیگنال های مخاطب

در اینجا چیزهایی است که باید بدانید تا کمپین های Performance Max را به روش درست تنظیم کنید.

Performance Max چیست؟

یک نکته جالب از @AndrewLolk اینجا.

می‌خواهید همه تنظیمات را بررسی کنید: مکان‌ها، گروه‌های دارایی، گروه‌های فهرست‌بندی.

برای تجارت الکترونیک، مهمترین بخش پازل اطلاعات محصول است. در حالی که هر چیز دیگری کمک می کند، فید داده ارسال شده به Google Merchant Center می تواند بیشترین تأثیر را بر عملکرد کمپین حداکثر عملکرد شما داشته باشد.




منبع: https://searchengineland.com/performance-max-campaigns-set-up-386684

اگر حساب شما قبلاً داده های تاریخی زیادی دارد، می توانید مستقیماً به CPA/ROAS هدف بروید. با یک حساب کاربری جدید، با Maximize Conversions شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند. بعداً، هنگامی که تبدیل‌های ثابتی را مشاهده کردید، برای رسیدن به اهداف خود به tCPA یا tROAS بروید.


سیگنال های مخاطب با هدف گذاری مخاطب متفاوت است. سیستم از این به عنوان سیگنالی برای یافتن مشتری بالقوه ایده آل شما استفاده می کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


توجه: احتمالاً باید یک گروه دارایی جدید ایجاد کنید.

“اگر بخش عمده ای از کسب و کار شما از خرید هوشمند است و می ترسید به سمت حداکثر عملکرد بروید، تمام دارایی ها را پاک کنید. سپس به عملکرد SSC نزدیک خواهید شد.”

اکنون که چیستی و چرایی را مشخص کردیم، بیایید به چگونگی آن بپردازیم

ارتقاء از کمپین های خرید هوشمند

توجه: برخلاف Smart Shopping، Performance Max می‌تواند برای تجارت الکترونیک و تولید سرنخ استفاده شود.

چرا از کمپین های Performance Max استفاده کنیم؟

در اینجا نحوه کمک تیم من آمده است: pic.twitter.com/3AEAY6WzX9

– تونی چوپ (@tonychoPPC) 10 فوریه 2022

اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان اطلاعات را ارسال می کنید:

  • نام تجاری
  • MPN/SKU
  • کد UPC
  • عناوین توصیفی (شامل کلمات کلیدی!)
  • طبقه بندی/رده بندی گوگل
  • نوع محصول
  • تصاویر متعدد
  • برچسب های سفارشی و غیره

استراتژی های پیشنهادی

بهترین راه برای ساختار PMax چیست؟ بهتر است تا جایی که ممکن است فشرده سازی کنید، مگر اینکه نیاز به تقسیم کمپین های متعدد برای مکان یابی یا تخصیص بودجه داشته باشید. این به سیستم اجازه می دهد تا سیگنال های داده بیشتری را برای رسیدن به عملکرد بهینه انجام دهد.

از آنجایی که SSC از نظر تبلیغات نمایشی بسیار محدودتر است، می‌خواهید خلاقیت/کپی اضافی را به گروه‌های دارایی اضافه کنید. این ایده خوبی است که سیگنال های مخاطب را نیز اضافه کنید.

ساختار کمپین

از آنجایی که هیچ گزارشی در سطح گروه دارایی وجود ندارد، ممکن است بخواهید محصولات/خدمات مختلف را به کمپین های جداگانه برای اهداف گزارش تقسیم کنید.