نحوه راه اندازی کمپین های Performance Max به روش صحیح

در اینجا نحوه کمک تیم من آمده است: pic.twitter.com/3AEAY6WzX9

– تونی چوپ (@tonychoPPC) 10 فوریه 2022

اگر ویدیویی ارائه نکنید، گوگل ویدیوی وحشتناکی برای شما خواهد ساخت. به شدت توصیه می کنیم با استفاده از Canva یا یک ابزار مشابه، چیزی اساسی ایجاد کنید.

سیگنال های مخاطب با هدف گذاری مخاطب متفاوت است. سیستم از این به عنوان سیگنالی برای یافتن مشتری بالقوه ایده آل شما استفاده می کند.

Performance Max دارای دو گزینه زیر است:

  • به حداکثر رساندن تبدیل (با CPA هدف اختیاری)
  • به حداکثر رساندن ارزش تبدیل (با ROAS هدف اختیاری)

پیام‌ها و دارایی‌های خلاقانه شما باید کاملاً با محصول یا خدمات درون گروه مرتبط باشد.

در اینجا چیزهایی است که باید بدانید تا کمپین های Performance Max را به روش درست تنظیم کنید.

Performance Max چیست؟

در زیر یک نمودار عالی از مایک رایان نشان دادن ایده های ساختار کمپین:

اهداف تبدیل

موارد بیشتر در تالار شهر PPC آینده ما: https://t.co/7YC17eywgR

— Optmyzr.com (@Optmyzr) 25 آوریل 2022

محرومیت ها

سیگنال های مخاطب

برای تجارت الکترونیک، مهمترین بخش پازل اطلاعات محصول است. در حالی که هر چیز دیگری کمک می کند، فید داده ارسال شده به Google Merchant Center می تواند بیشترین تأثیر را بر عملکرد کمپین حداکثر عملکرد شما داشته باشد.