نحوه راه اندازی کمپین های Performance Max به روش صحیح

Performance Max دارای دو گزینه زیر است:

  • به حداکثر رساندن تبدیل (با CPA هدف اختیاری)
  • به حداکثر رساندن ارزش تبدیل (با ROAS هدف اختیاری)

برای فروشگاه هایی که محصولات کمی دارند، سعی می کنیم تا حد امکان متراکم کنیم. سادگی بر پیچیدگی، همیشه.

در زیر یک نمودار عالی از مایک رایان نشان دادن ایده های ساختار کمپین:

اهداف تبدیل

در اینجا نحوه کمک تیم من آمده است: pic.twitter.com/3AEAY6WzX9

– تونی چوپ (@tonychoPPC) 10 فوریه 2022

بهترین راه برای ساختار PMax چیست؟ بهتر است تا جایی که ممکن است فشرده سازی کنید، مگر اینکه نیاز به تقسیم کمپین های متعدد برای مکان یابی یا تخصیص بودجه داشته باشید. این به سیستم اجازه می دهد تا سیگنال های داده بیشتری را برای رسیدن به عملکرد بهینه انجام دهد.

PMax یک نوع کمپین همه کاره است که تبلیغات را در تمام کانال های Google نمایش می دهد:

  • یوتیوب.
  • نمایش دادن.
  • جستجو کردن.
  • خريد كردن.
  • فید را کشف کنید.
  • جیمیل.
  • نقشه ها.

توجه: کمپین های خرید هوشمند و محلی به زودی مستهلک شده و به PMax تبدیل می شوند.

تفاوت PMax چیست؟

اگر از کمپین‌های خرید هوشمند استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود از ابزار ارتقا با یک کلیک در برگه توصیه‌ها استفاده کنید. استفاده از این ابزار عملکرد تاریخی کمپین را در بک‌اند همگام‌سازی می‌کند که PMax را قادر می‌سازد تا به زمین برسد.

سیگنال های مخاطب با هدف گذاری مخاطب متفاوت است. سیستم از این به عنوان سیگنالی برای یافتن مشتری بالقوه ایده آل شما استفاده می کند.

از آنجایی که SSC از نظر تبلیغات نمایشی بسیار محدودتر است، می‌خواهید خلاقیت/کپی اضافی را به گروه‌های دارایی اضافه کنید. این ایده خوبی است که سیگنال های مخاطب را نیز اضافه کنید.

ساختار کمپین

اقدامات تبدیلی را انتخاب کنید که باعث ارسال برای کسب و کار شما می شود.

  • تجارت الکترونیک/خرید: «خریدها» را انتخاب کنید
  • Lead-Gen/Services: تماس ها، فرم ها، چت ها و غیره را انتخاب کنید

برای تجارت الکترونیک، چیزی که ارزش امتحان کردن برای Google Shopping را دارد، به خصوص اگر در طول تاریخ با خرید هوشمند موفق بوده اید، راه اندازی یک کمپین PMax بدون هیچ دارایی جدا از فید داده است.

موارد بیشتر در تالار شهر PPC آینده ما: https://t.co/7YC17eywgR

— Optmyzr.com (@Optmyzr) 25 آوریل 2022

محرومیت ها

سیگنال های مخاطب

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان اطلاعات را ارسال می کنید:

  • نام تجاری
  • MPN/SKU
  • کد UPC
  • عناوین توصیفی (شامل کلمات کلیدی!)
  • طبقه بندی/رده بندی گوگل
  • نوع محصول
  • تصاویر متعدد
  • برچسب های سفارشی و غیره

استراتژی های پیشنهادی

نکته: برای بهبود کیفیت سرنخ، روی تماس‌ها از طریق فرم‌ها/چت‌ها تمرکز کنید.

مکان یابی

تیم من از زمانی که در نسخه بتا منتشر شد، کمپین های Google Ads Performance Max را آزمایش کرده است.

برای خرده‌فروشان تجارت الکترونیکی که با خرید هوشمند موفقیت کسب کرده‌اند، PMax با افزودن مکان‌ها و دسترسی بیشتر، آن را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد – به عنوان یک کمپین خرید هوشمند با هدف‌گذاری مجدد و جستجوی تبلیغات نمایشی لایه‌ای در بالای آن عمل می‌کند.

اگر حساب شما قبلاً داده های تاریخی زیادی دارد، می توانید مستقیماً به CPA/ROAS هدف بروید. با یک حساب کاربری جدید، با Maximize Conversions شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند. بعداً، هنگامی که تبدیل‌های ثابتی را مشاهده کردید، برای رسیدن به اهداف خود به tCPA یا tROAS بروید.


اولین کاری که می توانید در حال حاضر برای بهبود عملکرد جستجوی پولی خود انجام دهید چیست؟ فید خرید Google خود را بهینه کنید. وسوسه صرف زمان و پول بیش از حد برای کلمات کلیدی مارک دار باعث می شود که بسیاری از برندها علامت خود را از دست بدهند.

هنگام راه اندازی کمپین خود، پس از انتخاب مکان های مورد نظر خود، حتما انتخاب کنید حضور: افراد در مکان های مورد نظر شما یا به طور منظم در آنها

گروه های دارایی

می‌خواهید همه تنظیمات را بررسی کنید: مکان‌ها، گروه‌های دارایی، گروه‌های فهرست‌بندی.

جدید در زمین موتورهای جستجو

اکنون که چیستی و چرایی را مشخص کردیم، بیایید به چگونگی آن بپردازیم

ارتقاء از کمپین های خرید هوشمند

در عین حال، تغذیه سیگنال‌های صحیح به سیستم بسیار مهم است تا در نهایت با سرنخ‌های بی‌کیفیت مواجه نشوید.

ما معمولاً به مضامین محصول/خدمت تقسیم می‌کنیم تا خلاقیت و کپی با محصولات یا خدمات اساسی مطابقت داشته باشد.

توجه: احتمالاً باید یک گروه دارایی جدید ایجاد کنید.




منبع: https://searchengineland.com/performance-max-campaigns-set-up-386684

ما موفقیت را با موارد زیر مشاهده کرده ایم:

  • مطابقت با مشتری با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مشترکین ایمیل و غیره باشد.
  • هدف سفارشی. فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را از جستجو و خرید استاندارد بسازید
  • منافع. افراد را بر اساس علایق از پیش تعیین شده در تبلیغات گوگل هدف قرار دهید.
  • بازدیدکنندگان وب سایت. کاربران را بر اساس داده های پیکسلی حساب خود هدف قرار دهید. Google از داده های بازدیدکنندگان وب سایت، سرنخ ها و خریدهای شما برای هدف قرار دادن مشتریان جدید استفاده می کند.

فید داده

برای تجارت الکترونیک، مهمترین بخش پازل اطلاعات محصول است. در حالی که هر چیز دیگری کمک می کند، فید داده ارسال شده به Google Merchant Center می تواند بیشترین تأثیر را بر عملکرد کمپین حداکثر عملکرد شما داشته باشد.