
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
نحوه مهار بردهای DSA در حداکثر عملکرد
با این حال، این به معنای تعدیل انتظارات برای کمپین های PPC نیز هست. بسیاری از کمپین های PPC به عنوان تراکنشی فکر می کنند. اگر منجر به فروش نشود، اتلاف است.
اگرچه هیچ بیانیه رسمی در مورد حذف تدریجی DSA از سوی گوگل ارائه نشده است، توصیه هایی برای ارتقاء DSA نشان دهنده تغییر احتمالی است.
از آنجایی که اکنون بودجه می تواند به انواع کمپین های دیگر تعلق گیرد، بسیار مهم است که به معیارهایی مانند نرخ تعامل (نرخ کلیک یا CTR برای هر چیزی که دارای یک جزء بصری است) و میانگین CPC (هزینه به ازای هر کلیک) توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که بودجه وجود ندارد. به طور نامتناسب به بالای قیف اختصاص داده نمی شود.
توجه به این نکته ضروری است که این پست زمانی نوشته شده است که هم تبلیغات جستجوی پویا و هم PMax می توانند به طور همزمان اجرا شوند.
علاوه بر این، Performance Max امکان کشف مخاطبین بیشتری را فراهم می کند که ممکن است به دلیل تأکید بر خلاقیت بصری نادیده گرفته شوند.
انتقال از DSA به Performance Max چندین دستاورد مهم را به همراه دارد. یکی از مزایای کلیدی، توانایی کنترل تمام دارایی های مورد استفاده است، نه فقط توضیحات.
با اجازه دادن به Google برای خزیدن در سایت خود و یافتن صفحه فرود مناسب برای درخواست کاربر، تبلیغ کنندگان می توانند از محتوای بهینه سازی شده استفاده کرده و آن را به سرفصل های جذاب تبدیل کنند.

اگر PMax نتایج مورد نیاز شما را ارائه نمی دهد، این اختیار را داشته باشید که راه حل DSA مایکروسافت را آزمایش کنید.
با این حال، با قرار دادن مکان های بصری بالای قیف در حساب ها، معیارهای موفقیت نیز باید تغییر کنند.
این نوع/تنظیم کمپین قدرتمند، توانایی تبلیغ کنندگان را در استفاده از قدرت جستجوی ارگانیک خود برای اطلاع رسانی به کمپین های PPC خود افزایش می دهد.
در حالی که Performance Max اجازه استفاده از فیدها و گسترش URL را می دهد، توانایی حذف بخش های خاصی از سایت را فراهم نمی کند.
برای مقابله با این، شامل سیگنال های مخاطب برای عبارات جستجو که منعکس کننده دسته بندی های مورد نظر هستند و اضافه کردن موارد منفی در Performance Max بسیار مهم است.
اساساً به برندها این امکان را می داد که به جای اینکه در هر صفحه فرود و بودجه برای هر کدام فاکتور بگیرند، روی اهداف اصلی تمرکز کنند.
با Performance Max، اگرچه ترکیب دقیق ارائه شده برای هر فرد را نمی دانید، می توانید اطمینان حاصل کنید که هر کمپین دارای خلاقیت صحیح است.

تبلیغات جستجوی پویا (DSA) سالهاست که جزء اصلی در مدیریت تبلیغات گوگل و Microsoft Ads بوده است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.