با این حال، این به معنای تعدیل انتظارات برای کمپین های PPC نیز هست. بسیاری از کمپین های PPC به عنوان تراکنشی فکر می کنند. اگر منجر به فروش نشود، اتلاف است.
اگرچه هیچ بیانیه رسمی در مورد حذف تدریجی DSA از سوی گوگل ارائه نشده است، توصیه هایی برای ارتقاء DSA نشان دهنده تغییر احتمالی است.
از آنجایی که اکنون بودجه میتواند به انواع کمپینهای دیگر تعلق گیرد، بسیار مهم است که به معیارهایی مانند نرخ تعامل (نرخ کلیک یا CTR برای هر چیزی که دارای یک جزء بصری است) و میانگین CPC (هزینه به ازای هر کلیک) توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که بودجه وجود ندارد. به طور نامتناسب به بالای قیف اختصاص داده نمی شود.
توجه به این نکته ضروری است که این پست زمانی نوشته شده است که هم تبلیغات جستجوی پویا و هم PMax می توانند به طور همزمان اجرا شوند.
علاوه بر این، Performance Max امکان کشف مخاطبین بیشتری را فراهم می کند که ممکن است به دلیل تأکید بر خلاقیت بصری نادیده گرفته شوند.
انتقال از DSA به Performance Max چندین دستاورد مهم را به همراه دارد. یکی از مزایای کلیدی، توانایی کنترل تمام دارایی های مورد استفاده است، نه فقط توضیحات.
با اجازه دادن به Google برای خزیدن در سایت خود و یافتن صفحه فرود مناسب برای درخواست کاربر، تبلیغکنندگان میتوانند از محتوای بهینهسازی شده استفاده کرده و آن را به سرفصلهای جذاب تبدیل کنند.
اگر PMax نتایج مورد نیاز شما را ارائه نمی دهد، این اختیار را داشته باشید که راه حل DSA مایکروسافت را آزمایش کنید.