نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/dsa-wins-performance-max-428883
با اجازه دادن به Google برای خزیدن در سایت خود و یافتن صفحه فرود مناسب برای درخواست کاربر، تبلیغکنندگان میتوانند از محتوای بهینهسازی شده استفاده کرده و آن را به سرفصلهای جذاب تبدیل کنند.

علاوه بر این، برای کسانی که نمیخواهند DSA را کنار بگذارند، مایکروسافت یک پیشنهاد DSA قوی دارد که اساساً قوانین تعامل با Google را دارد.
علاوه بر این، Performance Max امکان کشف مخاطبین بیشتری را فراهم می کند که ممکن است به دلیل تأکید بر خلاقیت بصری نادیده گرفته شوند.
اساساً به برندها این امکان را میداد که به جای اینکه در هر صفحه فرود و بودجه برای هر کدام فاکتور بگیرند، روی اهداف اصلی تمرکز کنند.
از آنجایی که اکنون بودجه میتواند به انواع کمپینهای دیگر تعلق گیرد، بسیار مهم است که به معیارهایی مانند نرخ تعامل (نرخ کلیک یا CTR برای هر چیزی که دارای یک جزء بصری است) و میانگین CPC (هزینه به ازای هر کلیک) توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که بودجه وجود ندارد. به طور نامتناسب به بالای قیف اختصاص داده نمی شود.
همانطور که PPC و SEO به سمت آینده محتوای بصری تر حرکت می کنند و مصرف کنندگان خواستار پردازش اطلاعات آسان تر هستند، Performance Max به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که بهترین صفحه فرود و دسته بندی را برای درخواست یا علاقه کاربر پیدا کنند و آن را با محتوای بصری آماده کنند که مطابق با ترجیحات آنها باشد.
تبلیغکنندگان در چند ماه گذشته به کاهش عملکرد DSA (یعنی عدم ارائه خدمات) اشاره کردهاند و حسابهایی که همه کمپینها را اجرا میکنند شاهد افزایش PMax بودهاند.

Performance Max از هر نوع تبلیغاتی در گوگل پشتیبانی می کند:
- جستجو کردن: تبلیغات در SERP/SERE (صفحه نتایج موتور جستجو/تجربه نتیجه موتور جستجو).
- نمایش دادن: تبلیغات بصری در سایت های شخص ثالث ارائه می شود.
- یوتیوب: تبلیغات ویدیویی در یوتیوب یا نقاط نمایش بسته به فرمت ارائه می شود.
- كشف كردن: قسمتی از تبلیغات بصری و بخشی متنی در Google Discover ارائه می شود.
- تبلیغات محلی: تبلیغات مبتنی بر نمایه کسب و کار Google در بخش نقشه SERP/SERE ارائه می شود.
- خريد كردن: تبلیغات فهرست محصولات که در SERP/SERE، یوتیوب و نقاط نمایش ارائه می شوند.
ما در حال از دست دادن پاسخ روشن با سهم برداشت هستیم (که به ما نشان می دهد که آیا به دلیل بودجه یا رتبه ضرر می کنیم). استفاده از این پروکسی ها در تضمین بودجه مناسب حیاتی خواهد بود.
سود در انتقال به Performance Max
این بدان معناست که دستههای خاصی ممکن است مؤلفههای DSA را در Performance Max فعال کنند و در نتیجه تبلیغاتی را ارائه دهند که نمیخواهید بودجهای را به آن اختصاص دهید.
اگر PMax نتایج مورد نیاز شما را ارائه نمی دهد، این اختیار را داشته باشید که راه حل DSA مایکروسافت را آزمایش کنید.