68% از تمام ترافیک وب سایت از جستجوها حاصل می شود. این بدان معناست که هرگاه شخصی در جهان مرورگری را باز میکند، در بیشتر مواقع جلسه آنلاین خود را با جستجو آغاز میکند. سئو کمک می کند تا تعداد زیادی از افرادی که به شما نیاز دارند به سمت محتوای پرورش دهنده شما هدایت شوند.
2. سئو و محتوا باعث افزایش دید و آگاهی از برند می شود
شما محتوا نمی نویسید تا در سیاهچاله اینترنت مکیده شود. مطالبی را می نویسید با این امید که برخی از خوانندگان خسته آن را بیابند و با لحظات غول پیکر لامپ از آنجا بیایند.
هنگامی که به سئو فکر می کنید، محتوا باید اولویت اول شما باشد.
بیایید آن را اینگونه بیان کنیم:
- سئو چیزی است که ترافیک هدفمندی را به سایت شما می آورد، از جمله محتوای شما.
- سئو شامل مجموعه ای از اقدامات است که می توانید برای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود برای نمایش در جستجوها انجام دهید.
- محتوا نحوه نگهداری آن افراد در صفحات خود، پرورش و در نهایت تبدیل آنها به مشتریان است.
- محتوا را می توان برای جستجوهای کلیدواژه خاصی که به مخاطب (و مرحله سفر خریدار) که می خواهید وارد کنید، بهینه سازی کرد.
سئو ترافیک را جذب می کند و منجر می شود. سئو باعث می شود که یک برند در سطح متفاوتی دیده شود. سئو تضمین می کند که تجربه کاربر مطابق با استانداردهای بالا باشد و کاربران را راضی کند.
سئو بدون محتوای باکیفیت برابر است با یک وب سایت نازک، غیر الهام بخش و بی فایده که هیچ کس را جذب نمی کند و هیچ درآمدی کسب نمی کند.
نمی توان نادیده گرفت که این روزها حضور در موتورهای جستجو به ویژه گوگل چقدر اهمیت دارد. درایو جستجوی گوگل، تصاویر و نقشه ها 92.96 درصد از ترافیک جهانی. اگر وب سایت و صفحات شما در موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشند، بخش خوبی از آن کسب خواهید کرد.
تفاوت عمده بین سئو و بازاریابی محتوا چیست؟
سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرآیند بهینه سازی و بهبود وب سایت شما (و محتوای وب سایت شما) است، بنابراین در نتایج جستجو قابل مشاهده است، جایی که مردم در جستجوی اطلاعات، پاسخ ها، محصولات و خدمات هستند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.