آیا می خواهید افراد بیشتری نام شما را با اصطلاحات کلیدی صنعت مرتبط کنند؟ شروع به نشان دادن مداوم در جستجوی آن عبارات با سئو کنید.
بیایید آن را اینگونه بیان کنیم:
- سئو چیزی است که ترافیک هدفمندی را به سایت شما می آورد، از جمله محتوای شما.
- سئو شامل مجموعه ای از اقدامات است که می توانید برای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود برای نمایش در جستجوها انجام دهید.
- محتوا نحوه نگهداری آن افراد در صفحات خود، پرورش و در نهایت تبدیل آنها به مشتریان است.
- محتوا را می توان برای جستجوهای کلیدواژه خاصی که به مخاطب (و مرحله سفر خریدار) که می خواهید وارد کنید، بهینه سازی کرد.
وقتی این دو را با هم مخلوط می کنید، سس مخفی با هم ترکیب می شود.
محتوایی که خوانده نمی شود بی فایده است. اگر میخواهید آن را به موفقیت بازاریابی شما کمک کند، به افرادی نیاز دارید که آن را بخوانند تا بتواند کار خود را با پرورش سرنخها انجام دهد.
محتوا سرنخ ها را درگیر می کند و آنها را در سایت شما نگه می دارد. محتوا علاقه، اعتماد و وفاداری آنها را پرورش می دهد. محتوا باعث میشود آنها برای اطلاعات بیشتر بازگردند.
اما دقیقاً چگونه؟ بازاریابی محتوا و سئو از چه راههای خاصی به نفع برندها، موتورهای جستجو و کاربرانی که به آنها نیاز دارند، در هم تنیده میشوند؟
سئو چگونه بازاریابی محتوا را تکمیل می کند؟ (و بالعکس؟)
سئو و بازاریابی محتوا بسیار یک موقعیت یین و یانگ است. یکی دیگری را بهبود می بخشد و بالعکس.
آنها آن لحظات را با برند و تخصص شما مرتبط خواهند کرد. این فوق العاده است.
هنگامی که به سئو فکر می کنید، محتوا باید اولویت اول شما باشد.
حتی بهتر از آن، با محتوای شگفت انگیزی که به سؤالات آنها پاسخ می دهد و دردهای خاص آنها را کاهش می دهد، شروع به نمایش کنید. شما می توانید با آنچه می دانید و آنچه می فروشید (یا اگر بازاریاب یا متخصص سئو هستید، آنچه مشتری شما می داند و می فروشد) حل کند.
بیایید اینجا کلمات را خرد نکنیم.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.