نرخ تبدیل Google Ads کاهش می یابد، هزینه هر سرنخ در سال 2023 افزایش می یابد

صنایع با کمترین نرخ کلیک:

  • وکلا و خدمات حقوقی: 4.76٪
  • بهسازی خانه و خانه: 4.80٪
  • خدمات شغلی: 5.11 درصد.

چرا ما اهمیت می دهیم. خوب است بدانید که آیا در جستجوی پولی بهتر یا بدتر از رقبای خود عمل می کنید تا بتوانید برای نتایج بهتر و با هزینه کمتر بهینه سازی کنید. مثل همیشه، در PPC، شما می خواهید همیشه تلاش کنید تا بهتر از حد متوسط ​​باشید.

در مورد داده ها در مجموع 17253 کمپین تبلیغاتی جستجوی مستقر در ایالات متحده در 23 صنعت که بین 1 آوریل 2022 و 31 مارس 2023 اجرا می شوند، تجزیه و تحلیل شدند. معیارهای تبلیغات جستجو بر اساس Google Ads 80٪ و همچنین Microsoft Ads (20٪) است.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-bechmarks-2023-conversions-cpl-ctr-cpc-422832

صنایع با بالاترین نرخ کلیک:

  • هنر و سرگرمی: 11.78٪
  • ورزش و تفریح: 10.53٪
  • مسافرت رفتن: 10.03٪.

صنایع با کمترین میانگین نرخ تبدیل:

  • پوشاک، مد و جواهرات: 1.57٪
  • مبلمان: 2.57٪
  • مشاور املاک: 2.88٪

نرخ تبدیل تبلیغات جستجوی پولی تقریباً در تمام صنایع سال به سال کاهش یافته است. در همین حال، هزینه تولید سرنخ از طریق تبلیغات جستجو همچنان در حال افزایش است، اگرچه نه به شدت سال های گذشته.

صنایع با کمترین CPC:

  • هنر و سرگرمی: 1.55 دلار
  • مشاور املاک: 1.55 دلار
  • مسافرت رفتن: 1.63 دلار

صنایع با بالاترین هزینه به ازای هر کلیک:

  • وکلا و خدمات حقوقی: 9.21 دلار
  • دندانپزشکان و خدمات دندانپزشکی: 6.69 دلار
  • بهسازی خانه و خانه: 6.55 دلار

صنایع با کمترین CPL:

  • تعمیرات، خدمات و قطعات خودرو: 21.12 دلار
  • حیوانات و حیوانات خانگی: 23.57 دلار
  • خرید، کلکسیون و هدایا: در 31.50 دلار

صنایع با بالاترین CPL:

  • شغل و شغل: 132.95 دلار
  • وکلا و خدمات حقوقی: 111.05 دلار
  • مبلمان: 108.85 دلار

معیارهای تبلیغات جستجوی 2023. در اینجا داده ها به تفکیک دسته بندی شده است:

جستجوی معیارهای تبلیغاتی 2023

می‌توانید در WordStream به داده‌های YoY عمیق‌تر بپردازید معیارهای Google Ads 2023: روندها و اطلاعات کلیدی برای هر صنعت.

نرخ تبدیل: 7.04%. فقط دو صنعت (زیبایی و مراقبت شخصی، آموزش و آموزش) از کاهش نرخ تبدیل از طریق تبلیغات جستجو اجتناب کردند. WordStream گزارش داد که برخی از کاهش ها قابل توجه بوده است (به عنوان مثال، هنر و سرگرمی 36.2% در سال و پوشاک، مد و جواهرات 34.9% نسبت به سال گذشته کاهش یافته است).

CPL: 53.52 دلار. تنها دو صنعتی که شاهد کاهش CPL بودند، فروش خودرو (-8.6٪) و زیبایی و مراقبت شخصی (-3.9٪) بودند.

  • WordStream گزارش داد که 91 درصد صنایع شاهد افزایش CPL و همچنین کاهش نرخ تبدیل بوده اند.

این بر اساس گزارش معیار تبلیغات جستجوی جدید 2023 از WordStream LocalIQ است. داده‌های مربوط به میانگین نرخ تبدیل، هزینه هر سرنخ (CPL)، نرخ کلیک (CTR) و هزینه به ازای هر کلیک (CPC) را در مقایسه با سال 2022 ارائه می‌کند.

صنایع با بالاترین نرخ تبدیل:

  • حیوانات و حیوانات خانگی: 13.41%
  • پزشکان و جراحان: 13.12٪
  • تعمیر، سرویس و قطعات خودرو: 12.61 درصد.

CTR: 6.11%. بر اساس این گزارش، CTR برای همه صنایع به جز دو مورد افزایش یافته است. فقط خدمات بازرگانی و صنایع صنعتی و تجاری کاهش یافتند، اما WordStream خاطرنشان کرد که این موارد “به اندازه افزایشی که سایر صنایع با آن مواجه شده اند” قابل توجه نبودند.

CPC: 4.22 دلار. CPC برای 14 صنعت افزایش، برای 8 صنعت کاهش یافت و در پوشاک، مد و جواهرات ثابت ماند.