به گفته یکی از افراد آشنا، درآمد تبلیغاتی شرکت تحویل مواد غذایی در سال گذشته حدود 740 میلیون دلار بود که 30 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت. با توجه به اینکه بازار تبلیغات دیجیتال در سال گذشته تا حد زیادی راکد بود، این افزایش چشمگیر است. نزدیک به 30 درصد از درآمد Instacart در سال 2022 از فروش تبلیغات به جای تحویل واقعی مواد غذایی حاصل شده است.
برای مقایسه. بر اساس گزارش The Information، تبلیغات حدود 10 درصد از درآمد آمازون در سال 2022 را به خود اختصاص داده است. در همین حال، آمازون در سال گذشته 37.7 میلیارد دلار از طریق تبلیغات درآمد کسب کرد.
ظهور شبکه های رسانه ای خرده فروشی. پیشبینی میشود که هزینه جستجوی رسانههای خردهفروشی در سال جاری نزدیک به 30 میلیارد دلار باشد و درآمد تبلیغات دیجیتال RMN به 45 میلیارد دلار برسد. پیش بینی هزینه جستجوی پولی ایالات متحده برای رسیدن به 110 میلیارد دلار در سال 2023 را عمیق تر کنید.
منبع: https://searchengineland.com/instacart-ad-revenue-2022-427360
Instacart در سال 2022 درآمد تبلیغاتی 740 میلیون دلاری داشت که نسبت به سال 2021 30 درصد افزایش داشت.
افزایش تجارت تبلیغاتی اطلاعات گزارش کرد:
تصویر بزرگتر در سال 2022، سهم بازار تبلیغات گوگل و متا به زیر 50 درصد کاهش یافت. انتظار می رود این روند در سال 2023 ادامه یابد، تا حدی به دلیل ظهور پلتفرم های تبلیغاتی در حال ظهور مانند Instacart.
طبق گزارش ژوئن 2021، تبلیغات حدود 20٪ از درآمد سالانه 1.5 دلاری Instacart در سال 2021 – حدود 300 میلیون دلار – را به خود اختصاص داده است. خودی گزارش.
چرا ما اهمیت می دهیم. Instacart یک جایگزین مناسب برای برندها برای تبلیغ مستقیم محصولات به مصرف کنندگان است. و این شرکت پلتفرم خود را برای جذب تبلیغ کنندگان بیشتر به روز کرده است.