علاوه بر این، نشان آبی میتواند به آگهی کمک کند تا از سایر تبلیغاتی که نشان ندارند متمایز شود و به طور بالقوه منجر به نرخ کلیک و تبدیل بیشتر شود.
نشانهای تأیید آزمایش Google Ads
گوگل در حال آزمایش آیکونها و برچسبهای نشان آبی روی تبلیغات جستجوی خاص برای تبلیغکنندگانی است که توسط Google Ads تأیید شدهاند. برچسب آبی دارای یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن است. این بخشی از برنامه راستیآزمایی آگهیدهنده گوگل است و به نظر میرسد که این شرکت اکنون در حال آزمایش استفاده از علامتهای آبی کوچک برای تبلیغکنندگان تأیید شده است.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-testing-verification-badges-394868