عوامل بسته محلی این یافته های بسته محلی نشان داد که اینها مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای بسته محلی Google رتبه بندی شدند:
- دسته اصلی نمایه کسب و کار Google
- کلمات کلیدی در عنوان/نام نمایه کسبوکار Google شما (که ممکن است مغایر با دستورالعملهای Google باشد)
- نزدیکی آدرس به نقطه جستجو
- آدرس فیزیکی در شهر جستجو
- حذف لیست های هرزنامه از طریق مکانیسم های پیشگیری از هرزنامه
- رتبه بندی عددی بالای گوگل
- دستههای اضافی نمایه کسبوکار Google
- تأیید در نمایههای کسب و کار Google
- و بیشتر
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.