عوامل بسته محلی این یافته های بسته محلی نشان داد که اینها مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای بسته محلی Google رتبه بندی شدند:
- دسته اصلی نمایه کسب و کار Google
- کلمات کلیدی در عنوان/نام نمایه کسبوکار Google شما (که ممکن است مغایر با دستورالعملهای Google باشد)
- نزدیکی آدرس به نقطه جستجو
- آدرس فیزیکی در شهر جستجو
- حذف لیست های هرزنامه از طریق مکانیسم های پیشگیری از هرزنامه
- رتبه بندی عددی بالای گوگل
- دستههای اضافی نمایه کسبوکار Google
- تأیید در نمایههای کسب و کار Google
- و بیشتر
جزئیات بیشتر نظرسنجی این نظرسنجی توسط Whitespark انجام شد و 44 متخصص سئوی محلی مختلف را مورد بررسی قرار داد. از این کارشناسان سئوی محلی خواسته تا 149 فاکتور بالقوه رتبه بندی جستجوی محلی را به ترتیب اهمیت در هر دو بسته محلی و رتبه بندی ارگانیک رتبه بندی کنند.
بررسی فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی 2023 اکنون منتشر شده است، این نظرسنجی است که متخصصان سئو محلی چه رتبه بندی می کنند که مهمترین فاکتورهای رتبه بندی هم برای رتبه بندی در بسته محلی گوگل و هم در نتایج محلی ارگانیک گوگل هستند.
عوامل ارگانیک محلی این فاکتورهای رتبه بندی ارگانیک محلی نشان داد اینها مهمترین عوامل رتبه بندی برای بسته محلی Google رتبه بندی شدند:
- صفحه اختصاصی برای هر سرویس
- پیوند داخلی در سراسر وب سایت
- کیفیت و اعتبار لینک های ورودی به نام دامنه
- ارتباط کلمه کلیدی جغرافیایی محتوای دامنه
- کلمات کلیدی در عنوان صفحه فرود نمایه کسب و کار گوگل
- تعداد پیوندهای ورودی به دامنه از دامنه های محلی مرتبط
- ارتباط کلیدواژه موضوعی در کل وب سایت
- حجم محتوای با کیفیت در صفحه خدمات
- و بیشتر
جدید در زمین موتورهای جستجو