نقشه راه داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقبا
انتشار: خرداد 11، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

نقشه راه داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقبا

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


با ثبت نام و شرکت در آن بیشتر بدانید "نقشه راه داده های مشتری شما برای جلوتر از رقابت،" ارائه شده توسط Redpoint جهانی.


با کاوش عمیق در الگوهای تعامل، رفتارها و ترجیحات معاملاتی مشتریان، برندها می توانند بینش ارزشمندی به دست آورند. این بینش ها، زمانی که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرند، پتانسیل تغییر چشم انداز تجربه مشتری را دارند.

در عصری که هر برندی در تلاش است تا توجه مشتری را به خود جلب کند و وفاداری را تقویت کند، این وبینار مسیر ارائه یک CX واقعاً قابل توجه را آشکار خواهد کرد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

در چشم انداز رقابتی امروز، کلید جذب مشتریان در تجربیات شخصی و خارق العاده نهفته است. داده های شخص اول یک عنصر حیاتی در این سفر است.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



منبع: https://searchengineland.com/a-customer-data-roadmap-for-staying-ahead-of-the-competition-427797
وبینار زنده لپ تاپ زنانه متن قرمز 800x450