نقشه راه داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقبا

در عصری که هر برندی در تلاش است تا توجه مشتری را به خود جلب کند و وفاداری را تقویت کند، این وبینار مسیر ارائه یک CX واقعاً قابل توجه را آشکار خواهد کرد.

در چشم انداز رقابتی امروز، کلید جذب مشتریان در تجربیات شخصی و خارق العاده نهفته است. داده های شخص اول یک عنصر حیاتی در این سفر است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

وبینار زنده لپ تاپ زنانه متن قرمز 800x450
با کاوش عمیق در الگوهای تعامل، رفتارها و ترجیحات معاملاتی مشتریان، برندها می توانند بینش ارزشمندی به دست آورند. این بینش ها، زمانی که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرند، پتانسیل تغییر چشم انداز تجربه مشتری را دارند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


با ثبت نام و شرکت در آن بیشتر بدانید “نقشه راه داده های مشتری شما برای جلوتر از رقابت،” ارائه شده توسط Redpoint جهانی.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/a-customer-data-roadmap-for-staying-ahead-of-the-competition-427797