کمپین عملکرد هوشمند اولین راه حل اتوماسیون نهایی ما است که از یادگیری ماشینی برای بهینه سازی برای بهترین عملکرد و اهداف بازاریابی استفاده می کند. به منظور دستیابی به افراد مناسب و به حداکثر رساندن نتایج، کمپین عملکرد هوشمند برای اجرای کمپین های عملکرد در مقیاس طراحی شده است، در حالی که تعداد مراحل دستی برای رسیدن به نتایج را کاهش می دهد.
آشنا به نظر می رسد. اگر نوع کمپین جدید آشنا به نظر می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که تقریباً مشابه انواع کمپین هوشمند و عملکرد مکس گوگل است که از تبلیغ کنندگان می خواهد که اعتماد کامل خود را به هوش مصنوعی و سیستم های یادگیری ماشینی پلتفرم داشته باشند.
TikTok یک نوع کمپین جدید را برای برندها اعلام کرد تا عملکرد خود را در برنامه افزایش دهد. راه حل جدید کمپین های عملکرد هوشمند نام دارد.
این کاملاً کاملاً ساده است، با حداقل ورودی مورد نیاز از تبلیغ کنندگان برای شروع. از طریق استفاده از یادگیری ماشینی، شروع کار با کمپین عملکرد هوشمند به همان اندازه که به نظر می رسد آسان است. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک هدف بازاریابی، بودجه، کشور و دارایی های خلاقانه است.
آنچه TikTok می گوید. از پست وبلاگ آنها اعلامیه، TikTok می گوید:
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.