تست اولیه TikTok در اطلاعیه خود گفت که بولت یک کمپین آزمایشی A/B 14 روزه را با کمپین Smart Performance اجرا کرد که CPA را 27٪ کاهش داد و 40٪ اقدامات خرید بیشتری ایجاد کرد. برای ادامه موفقیت، بولت کمپین عملکرد هوشمند را در بازارهای دیگری از جمله بریتانیا، اسپانیا، سوئد، رومانی و پرتغال راه اندازی کرده است.
تاریخ عرضه. کمپین عملکرد هوشمند در پایان ماه برای کمپینهای تبلیغاتی اپلیکیشن اندروید در سطح جهانی در دسترس خواهد بود، و در اواخر سال جاری برای کمپینهای iOS و وبسایت بیشتر در دسترس خواهد بود.
TikTok یک نوع کمپین جدید را برای برندها اعلام کرد تا عملکرد خود را در برنامه افزایش دهد. راه حل جدید کمپین های عملکرد هوشمند نام دارد.
آشنا به نظر می رسد. اگر نوع کمپین جدید آشنا به نظر می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که تقریباً مشابه انواع کمپین هوشمند و عملکرد مکس گوگل است که از تبلیغ کنندگان می خواهد که اعتماد کامل خود را به هوش مصنوعی و سیستم های یادگیری ماشینی پلتفرم داشته باشند.
چرا ما اهمیت می دهیم. درست مانند گوگل، انواع کمپین های هوشمند خودکار برای برخی از برندها بهتر از دیگران کار می کنند. تبلیغکنندگان باید محتاط باشند و مطمئن شوند که ردیابی عملکردشان دقیق است و پیکسلها به درستی نصب شدهاند. ارزش آزمایش با بخش کوچکی از بودجه شما را دارد، اما هنوز برای همه تبلیغکنندگان در دسترس نیست، بنابراین مراقب حساب خود باشید.
این کاملاً کاملاً ساده است، با حداقل ورودی مورد نیاز از تبلیغکنندگان برای شروع. از طریق استفاده از یادگیری ماشینی، شروع کار با کمپین عملکرد هوشمند به همان اندازه که به نظر می رسد آسان است. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک هدف بازاریابی، بودجه، کشور و دارایی های خلاقانه است.
جدید در زمین موتورهای جستجو