نگاهی به کمپین‌های خودکار عملکرد هوشمند TikTok


TikTok یک نوع کمپین جدید را برای برندها اعلام کرد تا عملکرد خود را در برنامه افزایش دهد. راه حل جدید کمپین های عملکرد هوشمند نام دارد.

آشنا به نظر می رسد. اگر نوع کمپین جدید آشنا به نظر می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که تقریباً مشابه انواع کمپین هوشمند و عملکرد مکس گوگل است که از تبلیغ کنندگان می خواهد که اعتماد کامل خود را به هوش مصنوعی و سیستم های یادگیری ماشینی پلتفرم داشته باشند.

آنچه TikTok می گوید. از پست وبلاگ آنها اعلامیه، TikTok می گوید:

کمپین عملکرد هوشمند اولین راه حل اتوماسیون نهایی ما است که از یادگیری ماشینی برای بهینه سازی برای بهترین عملکرد و اهداف بازاریابی استفاده می کند. به منظور دستیابی به افراد مناسب و به حداکثر رساندن نتایج، کمپین عملکرد هوشمند برای اجرای کمپین‌های عملکرد در مقیاس طراحی شده است، در حالی که تعداد مراحل دستی برای رسیدن به نتایج را کاهش می‌دهد.

این کاملاً کاملاً ساده است، با حداقل ورودی مورد نیاز از تبلیغ‌کنندگان برای شروع. از طریق استفاده از یادگیری ماشینی، شروع کار با کمپین عملکرد هوشمند به همان اندازه که به نظر می رسد آسان است. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک هدف بازاریابی، بودجه، کشور و دارایی های خلاقانه است.

چه کسی باید از کمپین های عملکرد هوشمند استفاده کند. TikTok می‌گوید که کمپین‌های جدید عملکرد هوشمند برای تبلیغ‌کنندگانی که تازه به تبلیغات روی پلتفرم می‌آیند، تبلیغ‌کنندگان Enterprise یا SMB که منابع لازم برای مدیریت کمپین عملی را ندارند، تبلیغ‌کنندگان عملکرد محور که به دنبال بهینه‌سازی هستند، عالی هستند. و تبلیغ کنندگان بازی عناوین جدید را عرضه می کنند.

تست اولیه TikTok در اطلاعیه خود گفت که بولت یک کمپین آزمایشی A/B 14 روزه را با کمپین Smart Performance اجرا کرد که CPA را 27٪ کاهش داد و 40٪ اقدامات خرید بیشتری ایجاد کرد. برای ادامه موفقیت، بولت کمپین عملکرد هوشمند را در بازارهای دیگری از جمله بریتانیا، اسپانیا، سوئد، رومانی و پرتغال راه اندازی کرده است.

تاریخ عرضه. کمپین عملکرد هوشمند در پایان ماه برای کمپین‌های تبلیغاتی اپلیکیشن اندروید در سطح جهانی در دسترس خواهد بود، و در اواخر سال جاری برای کمپین‌های iOS و وب‌سایت بیشتر در دسترس خواهد بود.

چرا ما اهمیت می دهیم. درست مانند گوگل، انواع کمپین های هوشمند خودکار برای برخی از برندها بهتر از دیگران کار می کنند. تبلیغ‌کنندگان باید محتاط باشند و مطمئن شوند که ردیابی عملکردشان دقیق است و پیکسل‌ها به درستی نصب شده‌اند. ارزش آزمایش با بخش کوچکی از بودجه شما را دارد، اما هنوز برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس نیست، بنابراین مراقب حساب خود باشید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/a-look-inside-tiktoks-new-automated-smart-performance-campaigns-388831