چرا متا در حال ایجاد تغییرات است متا می گوید که آنها با کارشناسان حریم خصوصی و سهامداران برای جمع آوری بازخورد در مورد افزایش شفافیت در سیستم تبلیغات خود همکاری کردند. یکی از پیشنهادات اصلی این بود که در مورد اینکه چگونه مدلهای یادگیری ماشینی آنها به تبلیغاتی که مردم میبینند کمک میکنند شفافتر باشند.
از امروز، “چرا این تبلیغ را می بینم؟” ابزار در فیس بوک شامل:
- اطلاعات خلاصهشده در موضوعاتی درباره نحوه فعالیت شما در فناوریهای ما و خارج از آن – مانند لایک کردن یک پست در صفحه فیس بوک دوستان یا تعامل با وبسایت ورزشی مورد علاقهتان – ممکن است مدلهای یادگیری ماشینی را که برای شکلدهی و ارائه تبلیغاتی که میبینید استفاده میکنیم، نشان دهد.
- مثالها و تصاویر جدید توضیح میدهند که چگونه مدلهای یادگیری ماشینی ما موضوعات مختلف را به هم متصل میکنند تا تبلیغات مرتبط را به شما نشان دهند.
- راههای بیشتر برای یافتن کنترلهای تبلیغات ما. اکنون میتوانید از صفحات دیگری در بخش «چرا این آگهی را میبینم؟» به تنظیمات برگزیده تبلیغات دسترسی داشته باشید. ابزار.”
علاوه بر این، اکنون راههای بیشتری برای دسترسی به کنترلهای تبلیغات از صفحات مختلف در ابزار وجود دارد.
“با افزایش شفافیت، هدف ما افزایش مسئولیت پذیری و کمک به مردم برای احساس امنیت بیشتر است. بهروزرسانیهای «چرا این آگهی را میبینم؟» هدف ارائه اطلاعات واضح در مورد مدل های یادگیری ماشینی است که برای ارائه تبلیغات استفاده می شود. اینها آخرین پیشرفتها در تلاشهای مستمر ما برای بهبود شفافیت تبلیغات و ارائه درک بهتر از دادهها و استفاده از فناوری ما هستند.»
فیس بوک به تازگی نسخه به روز شده «چرا این تبلیغ را می بینم؟» خود راه اندازی کرده است. ابزاری که اکنون شامل اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از یادگیری ماشینی برای ارائه تبلیغات است. این ابزار اطلاعاتی را در مورد اینکه چگونه فعالیت شما در پلتفرمهای ما و خارج از آن به مدلهای یادگیری ماشینی اطلاع میدهد، ارائه میکند. همچنین شامل مثالها و تصاویر جدیدی میشود تا توضیح دهد چگونه این مدلها موضوعات مختلف را برای نشان دادن تبلیغات مرتبط به هم متصل میکنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این ابزار شفافیت را افزایش می دهد و اطلاعات واضحی را در مورد تبلیغاتی که می بینند در اختیار کاربران قرار می دهد. با شفاف بودن در مورد استفاده از یادگیری ماشینی و داده های مورد استفاده برای ارائه تبلیغات، کاربران ممکن است با تبلیغاتی که می بینند احساس راحتی بیشتری داشته باشند و احتمالاً با آنها درگیر شوند.
چه خبر. از سایت پشتیبانی متا:
اگرچه این می تواند به عنوان یک چیز بد برای تبلیغ کنندگان تلقی شود، اما برندها را مجبور کرد در مورد هدف خود تجدید نظر کنند. با انجام این کار، به طور بالقوه می تواند منجر به نرخ تعامل بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر شود. علاوه بر این، با درک نحوه عملکرد ابزار، تبلیغکنندگان میتوانند هدفگذاری و محتوای تبلیغاتی خود را بهبود بخشند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان مورد نظر خود دست یابند.