هماهنگی جستجوی پولی و ارگانیک می تواند نتایج شما را سر به فلک بکشد

به گری گالووی، مدیر ارشد بازاریابی محصول در Adhena بپیوندید، زیرا او نحوه پشتیبانی از استراتژی های رشد و کمک به برند خود را در دستیابی به SERP و در عین حال کاهش هزینه ها را پوشش می دهد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

ما صحبت های زیادی در مورد SEO و جستجوی پولی می شنویم که با هم در هماهنگی کامل و در کنار هم در صفحه نتایج موتور جستجو شما زندگی می کنند، اما چگونه می توانیم؟

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-paid-and-organic-search-harmony-can-skyrocket-your-results-387663

ثبت نام امروز برای “نتایج خود را با هماهنگی جستجوی ارگانیک و پولی افزایش دهید.” ارائه شده توسط Adhena.


هزینه کلیک های غیرضروری نام تجاری به سرعت افزایش می یابد. به خصوص اگر در حال حاضر بر SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) تسلط دارید. این می تواند مانند یک نبرد سخت برای شما و تیم به نظر برسد زیرا احساسات اقتصادی در بلاتکلیفی ادامه دارد و بهره وری هزینه هنوز در ذهن شماست.