هوش مصنوعی مقاله ای با مشکلات محتوای «جدی» YMYL تولید می کند

و محتوای هوش مصنوعی بیشتری در آینده وجود خواهد داشت. ما می دانیم که BuzzFeed در حال غواصی در محتوای هوش مصنوعی است. و حداقل 10 درصد از 500 شرکت فورچون قصد دارند در تولید محتوای دیجیتال با پشتیبانی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنند. فارستر.

این نشریه در نهایت تغییرات اساسی در مقاله تستوسترون خود ایجاد کرد. اما همانطور که در مقاله Futurism اشاره شد، انتشار محتوای نادرست در مورد سلامت می تواند پیامدهای جدی داشته باشد.

محتوای نوشته شده توسط انسان می تواند حاوی خطاهای جدی باشد. اشتباهات همیشه اتفاق می افتد، از ناشران کوچک و خاص گرفته تا نیویورک تایمز.

دیگران از هوش مصنوعی استفاده می کنند. برندهای Red Ventures، از جمله CNET و BankRate نیز قبلاً به دلیل انتشار محتوای ضعیف تولید شده توسط هوش مصنوعی فراخوانده شده بودند. نیمی از محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی CNET حاوی خطا بود آستانه.

در حالی که محتوای هوش مصنوعی می تواند رتبه بندی کند (مخصوصاً با برخی ویرایش های جزئی)، فقط به یاد داشته باشید که سیستم محتوای مفید Google برای تشخیص محتوای با کیفیت پایین – در سراسر سایت – ایجاد شده برای موتورهای جستجو طراحی شده است.

خطای انسانی و خطای هوش مصنوعی. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، در حالی که محتوای هوش مصنوعی را می توان به سرعت تولید کرد، شما باید یک فرآیند بررسی ویراستاری داشته باشید تا از صحت هر اطلاعاتی که منتشر می کنید مطمئن شوید.

EAT الگویی است برای اینکه چگونه یک سایت را رتبه بندی می کنیم. ما آن را برای هر پرس و جو و هر نتیجه تکی انجام می دهیم. این در تمام کارهایی که انجام می دهیم فراگیر است.»

همانطور که هیونگ جین کیم، معاون جستجو در گوگل، در ماه نوامبر در SMX Next به ما گفت (قبل از اینکه گوگل “تجربه” را به عنوان جزئی از EAT اضافه کند):

شایان ذکر است که مقاله بدون ایندکس است. بنابراین اینطور نیست که آنها بخواهند این در نتایج جستجو نشان داده شود. بدیهی است که هنوز باید دقیق باشد، اما من فقط می خواستم این را از یک جستجوی pov ذکر کنم. pic.twitter.com/DUJzVmAyAD

– گلن گیب (@glenngabe) 10 فوریه 2023

مجله مردان آخرین نشریه ای است که به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای حاوی چندین خطای «جدی» فراخوانده شده است.

اگر چه، در این مورد به عنوان گلن گیب در توییتر اشاره کرد، مقاله بدون نمایه بود.




منبع: https://searchengineland.com/ai-generates-article-serious-ymyl-content-issues-393053

چرا ما اهمیت می دهیم. دقت محتوا فوق العاده مهم است. دنیای واقعی و آنلاین برای مردم فوق العاده گیج کننده و پر سر و صدا است. محتوای برند شما باید قابل اعتماد باشد. برندها باید چراغ تفاهم در اقیانوسی از سر و صدا باشند. مطمئن شوید که پاسخ‌های مفید یا اطلاعات دقیقی را که افراد در جستجوی آن هستند ارائه می‌دهید.