تبلیغ کنندگان برای پزشکان و کلینیک ها ممکن است متوجه نسخه بعدی تبلیغات خدمات حرفه ای شوند. این گزینه روی ریل سمت راست در بازارهای ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، استرالیا و هند موجود است.

الزامات. هنگام استفاده از ابزار واردات Google Performance Max باید چهار نکته مهم را بدانید.
- قبل از وارد کردن کمپین خردهفروشی Google Performance Max به عنوان کمپینهای خرید هوشمند و تبلیغات موجودی محلی، باید فروشگاه Merchant Center خود را در Microsoft ایجاد و وارد کنید.
- اطمینان حاصل کنید که برچسب UET جاوا اسکریپت را در وب سایت خود دارید و به درستی کار می کند. کد اضافی مورد نیاز برای ردیابی دادههای درآمد متغیر یک الزام است، بنابراین قبل از شروع راهاندازی کمپین خود مطمئن شوید که در محل قرار دارد.
- این ویژگی فقط ویژگیهای Performance Max را وارد میکند که با کمپینهای خرید هوشمند تبلیغاتی مایکروسافت و تبلیغات موجودی محلی برابری میکنند. ویژگیهای پشتیبانینشده مانند بسط یافتن منبع یکنواخت نهایی، داراییهای متن/تصویر/ویدئو و سیگنالهای مخاطب در حین وارد کردن نادیده گرفته میشوند.
- گزینه های زمان بندی در دسترس هستند برای این واردات واردات را می توان به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا فوری برنامه ریزی کرد. مایکروسافت توصیه میکند اعلانهای ایمیل را برای جلوگیری از شکست برنامهریزی تنظیم کنید.
شبکه مخاطب مایکروسافت
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانیها باید مدیریت و ایجاد تبلیغات در مایکروسافت را آسانتر و بدون مشکلتر کند، بهخصوص اگر از Google کپی میکنید. علاوه بر این، شبکه مخاطبان میتواند گزینههای اضافی را برای یافتن مخاطبان جدید و بالقوه دستنخورده قبل از فصل تعطیلات شلوغ و رقابتی در اختیار تبلیغکنندگان قرار دهد.
شبکه مخاطب مایکروسافت. در این ماه به 66 بازار جدید گسترش می یابد. برخی از این بازارهای جدید عبارتند از:
- قاره آمریکا: آروبا، باهاما، بولیوی، جزایر کیمن، کاستاریکا، دومینیکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گویان فرانسه، گواتمالا
- APAC: بنگلادش، برونئی، فیجی، پلینزی فرانسه، گوام، مالدیو
- EMEA: الجزایر، ارمنستان، آذربایجان، بحرین، جمهوری دموکراتیک کنگو، مصر، اتیوپی، گرجستان، گینه، عراق، اسرائیل، قرقیزستان، لسوتو، لیبی، ماداگاسکار
همراه با Performance Max و Pinterest Imports، مایکروسافت شبکه مخاطبان را تحت فشار قرار می دهد تا به برندهای تجارت الکترونیک کمک کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.
با استفاده از این ابزار، میتوانید تاریخ، زمان، محدوده و دستگاههای خاص مربوط به خطاها یا قطعیهای ردیابی تبدیل را به Microsoft Advertising اطلاع دهید تا دادههای تبدیل اشتباه در بهینهسازی حذف شوند. با انتخاب Tools > Bid Strategies > Advanced Controls > Exclusions Data شروع کنید.

پسوندهای خودکار: ردیابی URL موجود است
مناقصه خودکار و تبلیغات جستجوی پویا. در حال حاضر در بازار ژاپن موجود است.
استثناهای داده برای مناقصه خودکار اکنون در نسخه بتای باز هستند
کتابخانه مشترک مرکزی مایکروسافت، صفحه اصلی که همه دارایی های شما را در یک مکان نشان می دهد، اکنون در سطح جهانی در دسترس است. میتوانید به داراییهای خود و همچنین عکسها/ویدئوهای موجود از Shutterstock دسترسی داشته باشید و آنها را در کتابخانه خود ذخیره کنید.

تبلیغات پزشک و کلینیک در نسخه بتا بسته موجود است
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.