وارد کردن عملکرد حداکثر و 6 به روز رسانی محصول جدید مایکروسافت
راهاندازی کمپین با شبکه مخاطبان سریع است و نیازی به ایجاد تبلیغات ندارید، زیرا تمام اطلاعات از طریق فید خرید شما به دست میآید. هدفگیری مخاطب نیز خودکار است و مایکروسافت از اطلاعات فید خرید و نشانیهای اینترنتی شما استفاده میکند تا کاربران را با محصولاتی که قبلاً به آنها علاقه نشان دادهاند مطابقت دهد.
ردیابی URL به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا با افزودن پارامترهای ردیابی اضافی در Microsoft Ads و سپس استفاده از ابزار یا سرویس ردیابی شخص ثالث برای تجزیه و تحلیل دادهها، سفر مشتری را از کشف آگهی تا تبدیل ردیابی کنند. سپس، پارامترها به صورت پویا به URL های برنامه افزودنی خودکار اضافه می شوند و هر کلیک روی آن افزونه ها اکنون قابل ردیابی است. Microsoft Advertising پارامترها را از پایین ترین سطح ردیابی قالب یا URL نهایی ارسال می کند.
کتابخانه دارایی اکنون در سطح جهانی در دسترس است
همراه با Performance Max و Pinterest Imports، مایکروسافت شبکه مخاطبان را تحت فشار قرار می دهد تا به برندهای تجارت الکترونیک کمک کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.
تبلیغات ویدیویی راه حل تبلیغات ویدئویی مایکروسافت به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تبلیغات ویدیویی خود را در تجارب ممتاز و ایمن در سراسر شبکه مخاطبین مایکروسافت نشان دهند. شما می توانید بین سه گزینه پیشنهاد قیمت، هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM)، هزینه به ازای کلیک (CPC)، یا هزینه به ازای هر نمایش (CPV) انتخاب کنید.
گسترش به بازارهای جدید
هدف گذاری مبتنی بر هدف اکنون می توانید فید خرید خود را به مشتریانی که قصد یا علاقه به محصول شما نشان داده اند گسترش دهید. شبکه مخاطب همچنین به شما این امکان را میدهد تا از طریق MSN، Outlook، Edge و سایر شرکای انتشاراتی در وبسایتها، ایمیل آنها، سایتهای خبری و موارد دیگر به آن مشتریان دسترسی پیدا کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانیها باید مدیریت و ایجاد تبلیغات در مایکروسافت را آسانتر و بدون مشکلتر کند، بهخصوص اگر از Google کپی میکنید. علاوه بر این، شبکه مخاطبان میتواند گزینههای اضافی را برای یافتن مخاطبان جدید و بالقوه دستنخورده قبل از فصل تعطیلات شلوغ و رقابتی در اختیار تبلیغکنندگان قرار دهد.
مانند همه ویژگیها و محصولات جدید، آنها را آزمایش کنید و در صورت لزوم مقیاسبندی کنید.
مناقصه خودکار و تبلیغات جستجوی پویا. در حال حاضر در بازار ژاپن موجود است.
استثناهای داده برای مناقصه خودکار اکنون در نسخه بتای باز هستند
عجله تعطیلات سه ماهه چهارم در حال افزایش است و مایکروسافت به تازگی از 7 به روز رسانی جدید برای ماه اکتبر رونمایی کرده است.
تو عمیق تر برای اطلاعات بیشتر و خواندن کل اعلامیه مایکروسافت، به وبلاگ آنها مراجعه کنید پست.
کمپین های هوشمند اکنون در شش بازار جدید موجود است، از جمله:
ایرلند
سنگاپور
نیوزلند
هلند
ایتالیا
فرانسه
آلمان
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
مایکروسافت یک راه حل داخلی در Google Import دارد تا بتوانید کمپین های Google Performance Max خود را به عنوان کمپین های خرید هوشمند و تبلیغات موجودی محلی در مایکروسافت کپی کنید. جدول زیر نحوه ترسیم هر ویژگی در مایکروسافت را نشان می دهد.
این جدول نشان میدهد که چگونه هر ویژگی در مایکروسافت نگاشت میشود
تبلیغ کنندگان برای پزشکان و کلینیک ها ممکن است متوجه نسخه بعدی تبلیغات خدمات حرفه ای شوند. این گزینه روی ریل سمت راست در بازارهای ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، استرالیا و هند موجود است.
الزامات. هنگام استفاده از ابزار واردات Google Performance Max باید چهار نکته مهم را بدانید.
قبل از وارد کردن کمپین خردهفروشی Google Performance Max به عنوان کمپینهای خرید هوشمند و تبلیغات موجودی محلی، باید فروشگاه Merchant Center خود را در Microsoft ایجاد و وارد کنید.
اطمینان حاصل کنید که برچسب UET جاوا اسکریپت را در وب سایت خود دارید و به درستی کار می کند. کد اضافی مورد نیاز برای ردیابی دادههای درآمد متغیر یک الزام است، بنابراین قبل از شروع راهاندازی کمپین خود مطمئن شوید که در محل قرار دارد.
این ویژگی فقط ویژگیهای Performance Max را وارد میکند که با کمپینهای خرید هوشمند تبلیغاتی مایکروسافت و تبلیغات موجودی محلی برابری میکنند. ویژگیهای پشتیبانینشده مانند بسط یافتن منبع یکنواخت نهایی، داراییهای متن/تصویر/ویدئو و سیگنالهای مخاطب در حین وارد کردن نادیده گرفته میشوند.
گزینه های زمان بندی در دسترس هستندبرای این واردات واردات را می توان به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا فوری برنامه ریزی کرد. مایکروسافت توصیه میکند اعلانهای ایمیل را برای جلوگیری از شکست برنامهریزی تنظیم کنید.
شبکه مخاطب مایکروسافت
شبکه مخاطب مایکروسافت. در این ماه به 66 بازار جدید گسترش می یابد. برخی از این بازارهای جدید عبارتند از:
EMEA: الجزایر، ارمنستان، آذربایجان، بحرین، جمهوری دموکراتیک کنگو، مصر، اتیوپی، گرجستان، گینه، عراق، اسرائیل، قرقیزستان، لسوتو، لیبی، ماداگاسکار
مایکروسافت علاوه بر انتشار تبلیغات چندرسانهای، کمپینهای هوشمند و یک راهحل چند پلتفرمی، با الگوهای ردیابی جدید، بازارها و بهبود فید خرید، تمام مراحل را کنار میزند.
بهبود فیلتراسیون خوراک اگر نیاز دارید فید خود را برای محصولات خاصی فیلتر کنید، بهبودهای جدید فیلتراسیون خوراک به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید.
تبلیغکنندگان فیلترهای بیشتری برای شناسه و دسته دارند تا با کمپینهای جستجو برابری کنند. می توانید چندین مقدار را انتخاب کنید و می توانید دسته ها را جستجو کنید. همچنین می توانید دسته بندی را در تمام سطوح انتخاب کنید.
اکنون می توانید چندین فیلتر را پیاده سازی کنید تا انتخاب دقیق تری از محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید فعال کنید.
اکنون می توانید چندین مقدار را به دو روش وارد کنید – یا آنها را در یک خط جدید وارد کنید یا مقادیر خود را با یک نقطه ویرگول از هم جدا کنید.
می توانید موارد را از کاتالوگ خود حذف کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
کتابخانه مشترک مرکزی مایکروسافت، صفحه اصلی که همه دارایی های شما را در یک مکان نشان می دهد، اکنون در سطح جهانی در دسترس است. میتوانید به داراییهای خود و همچنین عکسها/ویدئوهای موجود از Shutterstock دسترسی داشته باشید و آنها را در کتابخانه خود ذخیره کنید.
تبلیغات پزشک و کلینیک در نسخه بتا بسته موجود است
درباره نویسنده
بیا یک نگاهی بیندازیم.
راه حل واردات حداکثر عملکرد
با استفاده از این ابزار، میتوانید تاریخ، زمان، محدوده و دستگاههای خاص مربوط به خطاها یا قطعیهای ردیابی تبدیل را به Microsoft Advertising اطلاع دهید تا دادههای تبدیل اشتباه در بهینهسازی حذف شوند. با انتخاب Tools > Bid Strategies > Advanced Controls > Exclusions Data شروع کنید.